Entertainment alle pijlers

Wel/niet/schijn en bijna zwanger in showbizland!

30-06-2014 08:19 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude topic is vol, nieuwe ronde, nieuwe kansen!







Plak je suf en speculeer mee!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:dutchie1976 schreef op 01 oktober 2014 @ 17:17:

[img]http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/10/ ... ing_he.jpg[/img]



pak van mama heeft te lang in de bleek gelegen.. met een camel toeJeetje, Kim trekt iets aan in het kader van "zolang het opvalt is het goed"?
Alle reacties Link kopieren
Sasha Baron Cohen (Borat) en zijn vrouw Isla Fisher schijnen hun derde kind te verwachten.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Jackie en Kelso (Mila Kunis en Ashton Kutcher) hebben volgens TMZ een dochtertje gekregen.
Alle reacties Link kopieren
Sabia gespot op babyafdeling Ikea



Persoonlijk vind ik de foto's nietszeggend. Bij Ikea loop je overal doorheen en hoewel ik tegen de 60 loop en dus niet meer zwanger kan raken en ik nog geen oma lijk te worden, kijk ik ook altijd daar wel even, al is het maar om te zien wat er voor leuks tegenwoordig op de markt is. En volgens mij doen meer mensen dat wel.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:soetkees schreef op 02 oktober 2014 @ 08:10:

Sabia gespot op babyafdeling Ikea



Persoonlijk vind ik de foto's nietszeggend. Bij Ikea loop je overal doorheen en hoewel ik tegen de 60 loop en dus niet meer zwanger kan raken en ik nog geen oma lijk te worden, kijk ik ook altijd daar wel even, al is het maar om te zien wat er voor leuks tegenwoordig op de markt is. En volgens mij doen meer mensen dat wel.



Ze hebben daar niet alleen babyspullen, het heet Kinderland. Dus ook voor peuter, kleuters etc. Ze heeft 2 jonge kinderen, dus heel normaal om daar eens te neuzen.



Ik denk ook niet dat zij daar een babykamer vandaan haalt en dat Raf die 's avonds in elkaar staat te knutselen eigenlijk.
quote:dutchie1976 schreef op 01 oktober 2014 @ 17:24:

channing tautum speel met gezin op het strand

[afbeelding]



(zien jullie kim en Kayne zo zitten?)nee zeg, dan komt er allemaal zand tussen je botox...
Misschien moest zuslief wel wat hebben...of shopten ze voor een zwangere vriendin...flinterdunne roddel hoor.
Alle reacties Link kopieren
Actrice Zoe Saldana krijgt een tweeling. Ze is binnenkort uitgerekend.





met man

Alle reacties Link kopieren
Tori Spelling 'misschien' zwanger



Tori Spelling is 'misschien' zwanger. De actrice onthult dit in een voorproefje van het tweede seizoen van haar realityshow True Tori.





De serie over Spelling en haar man Dean McDermott, met wie ze al vier kinderen heeft, is vanaf 21 oktober weer op de buis. De korte video die vooruitblikt op de première laat verder zien dat het stel nog altijd veel ruzie maakt en dat Spelling nog altijd veel huilt.



In het eerste seizoen werden Spelling en McDermott gevolgd terwijl ze in therapie waren om hun huwelijk te redden, nadat McDermott was vreemdgegaan.



In juli liet de voormalige Beverly Hills 90201-ster weten dat zij en haar man de moeilijke periode "hadden doorstaan". Volgens McDermott was hun huwelijk na afloop van de realityserie "sterker dan ooit".



http://hollywoodlife.com/ ... 2-tori-spelling-pregnant/



Lijkt me een prima plan, een baby om de boel weer te lijmen!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 02 oktober 2014 @ 17:53:

Tori Spelling 'misschien' zwanger



Tori Spelling is 'misschien' zwanger. De actrice onthult dit in een voorproefje van het tweede seizoen van haar realityshow True Tori.





De serie over Spelling en haar man Dean McDermott, met wie ze al vier kinderen heeft, is vanaf 21 oktober weer op de buis. De korte video die vooruitblikt op de première laat verder zien dat het stel nog altijd veel ruzie maakt en dat Spelling nog altijd veel huilt.



In het eerste seizoen werden Spelling en McDermott gevolgd terwijl ze in therapie waren om hun huwelijk te redden, nadat McDermott was vreemdgegaan.



In juli liet de voormalige Beverly Hills 90201-ster weten dat zij en haar man de moeilijke periode "hadden doorstaan". Volgens McDermott was hun huwelijk na afloop van de realityserie "sterker dan ooit".



http://hollywoodlife.com/ ... 2-tori-spelling-pregnant/



Lijkt me een prima plan, een baby om de boel weer te lijmen! hoeveel kinderen hebben ze dan LEZEN staat er al bij Heeft hij niet ook al een kind van een andere vrouw?
Alle reacties Link kopieren
quote:riannerianne schreef op 02 oktober 2014 @ 09:32:

[...]





Ze hebben daar niet alleen babyspullen, het heet Kinderland. Dus ook voor peuter, kleuters etc. Ze heeft 2 jonge kinderen, dus heel normaal om daar eens te neuzen.



Ik denk ook niet dat zij daar een babykamer vandaan haalt en dat Raf die 's avonds in elkaar staat te knutselen eigenlijk.



Dit.



Wat overdreven zeg



- Je loopt zo ongeveer over alle afdelingen als je de route volgt;

- Sabia die een kinderkamer bij Ikea koopt?

- Sabia kan daar ook spullen voor de andere kids gekocht hebben;

- Haar zus Lydia heeft een Ikea tas om haar schouder dus wie weet loopt zij wel te shoppen i.p.v. Sabia.
Alle reacties Link kopieren
Dat bedoel ik dus. Het feit dat Sabia door Kinderland struint is voor mij vooralsnog geen teken aan de wand. Zeker als je de foto's (welke foto's, schamel aanbod) bekijkt.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Was Mila Kunis al genoemd? Vandaag bevallen van een dochtertje.
Oh sorry Liadan, mosterd! haha.

Wordt vast n prachtig kindje..!
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 02 oktober 2014 @ 21:28:

Dat bedoel ik dus. Het feit dat Sabia door Kinderland struint is voor mij vooralsnog geen teken aan de wand. Zeker als je de foto's (welke foto's, schamel aanbod) bekijkt.Ze moeten iets te roddelen hebben, he?
Alle reacties Link kopieren
De dochter van Ashton en Mila heet Wyatt Isabelle
Wyatt...ik vind Isabelle leuker dan Wyatt klinkt meer als een jongensnaam, weet niet waarom. Wat is het ook voor naam trouwens, nooit van gehoord...
Alle reacties Link kopieren
Vogens mij heet de zoon van Goldie Hawn en Kurt Russell zo. En er is een film met Kevin Costner, over Wyatt Earp.
Alle reacties Link kopieren
Wyatt is inderdaad een jongensnaam.
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Ellen Pompeo is voor de tweede keer moeder geworden, via een draagmoeder.



--





Actrice Ellen Pompeo, beter bekend als dokter Meredith Grey, is voor de tweede keer moeder geworden.



Ellen en haar man Chris Ivery hebben een paar weken geleden dochter Sienna May gekregen. De 44-jarige Grey's Anatomy-actrice laat op Twitter weten dat het kindje met de hulp van een draagmoeder is geboren.
Alle reacties Link kopieren
stoere actie... ashton K heeft ene foto met 6 babies getweet 1 daar van is die van hun:



http://www.dailymail.co.u ... picture-mixes-babies.html



ik denk de 2de die net under Ashton staat
Alle reacties Link kopieren
Rare naam, Wyatt
Alle reacties Link kopieren
quote:Weekend schreef op 03 oktober 2014 @ 09:17:

Ellen Pompeo is voor de tweede keer moeder geworden, via een draagmoeder.



--





Actrice Ellen Pompeo, beter bekend als dokter Meredith Grey, is voor de tweede keer moeder geworden.



Ellen en haar man Chris Ivery hebben een paar weken geleden dochter Sienna May gekregen. De 44-jarige Grey's Anatomy-actrice laat op Twitter weten dat het kindje met de hulp van een draagmoeder is geboren.Oh? Weten we ook hoezo via een draagmoeder?
Alle reacties Link kopieren
Misschien net iets te oud om natuurlijk nog te kunnen? Geen idde
Lieke met de kinderwagen aan de wandel in het Vondelpark

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven