Tina

07-10-2014 21:50 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben ik nou de enige die de banner van de Tina op zijn mobiel ziet? En zwaar irritant vind en ook nergens op slaan vind omdat het gewoon weg niet de doelgroep is hier. Dus op de Viva app.
Alle reacties Link kopieren
Verschillende forummers zien verschillende banners.
Alle reacties Link kopieren
Als ik een dochter zou hebben, dan had ze nu de Tina-leeftijd.

En mama gaat over de centjes, dus waar kunnen ze beter adverteren dan hier ?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
@ TO : Ik tuur me suf maar wat staat er op jouw ava?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie ook de Tina en irriteer me er langzamerhand ook aan, maar ach er zijn ergere problemen in de wereld.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 07 oktober 2014 @ 22:43:

@ TO : Ik tuur me suf maar wat staat er op jouw ava?Een zwart hoofdje met een hoed.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Enn schreef op 07 oktober 2014 @ 22:43:

@ TO : Ik tuur me suf maar wat staat er op jouw ava?Een hoed op een zwart (pop)hoofd.
Alle reacties Link kopieren
Viva gaat zich dan vast binnenkort richten op de Tina-forummer.



Eerst de Yes en dan nu de Tina.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ow... verdomd!



Ik dacht een schotel met een kwab eronder of een frisbee met aanhangsel. Thanks!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op dinsdag 07 oktober 2014 22:47 Ow... verdomd!



Ik dacht een schotel met een kwab eronder of een frisbee met aanhangsel. Thanks!





LOL
Alle reacties Link kopieren
Mmh blijkt dat de smylies ook anders zijn. Ik lig in een deuk en huil niet dus.



Maar gek dat het dus verschillende banners zijn. En ja er zijn ergere dingen in de wereld hahah.
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven