is dit voor jullie vreemdgaan?

30-09-2014 20:15 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als een man zich door een andere vrouw laat pijpen, is dit dan bedriegen?
Alle reacties Link kopieren
quote:shehot schreef op 05 oktober 2014 @ 17:07:

Nee hoor, als hij van jou kan blijven profiteren zal hij dat doen.



Het is toch echt jouw eigen grens die jij zelf zult moeten bewaken.Inderdaad, je hebt gelijk. Ik zal NEE moeten zeggen, en blijven zeggen. Hoe kan iemand zich nu gelukkig voelen in een relatie als hij constant vreemdgaat? (Ook al weet zijn vriendin het volgens hem) Waarom laat hij het gewoon niet eerst los, dan is het voor mij makkelijker denk ik...
Je kunt een ander niet verantwoordelijk maken voor jouw grenzen, die zul je toch echt zelf aan moeten geven.
Alle reacties Link kopieren
quote:tine_1984 schreef op 05 oktober 2014 @ 17:12:

[...]





Inderdaad, je hebt gelijk. Ik zal NEE moeten zeggen, en blijven zeggen. Hoe kan iemand zich nu gelukkig voelen in een relatie als hij constant vreemdgaat? (Ook al weet zijn vriendin het volgens hem) Waarom laat hij het gewoon niet eerst los, dan is het voor mij makkelijker denk ik...



je laat het van hem afhangen, terwijl jij ook zelf die eerste stap kunt zetten. zodoende bepaal jij je eigen leven. wie alles van een ander af laat hangen in zijn of haar leven, komt altijd bedrogen uit.



niet hij, maar jij bepaalt.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp ook niet waarom deze man me zo blijft interesseren. Hij gaat al heel zijn leven vreemd, start nu een relatie op een onrespectvolle manier, gaat opnieuw vreemd maar zegt dat zijn vriendin weet van zijn verslaving. Al betwijfel ik dat. Het is gewoon pijnlijk te zien wat hij allemaal met haar doet, de uitstappen, de reisjes,... dan denk ik: 't is dus echte liefde maar is zo contrasterend met al de rest. Ik neem afstand, maar wil niet dat dit pijn doet!
Alle reacties Link kopieren
quote:tine_1984 schreef op 06 oktober 2014 @ 10:47:

Ik begrijp ook niet waarom deze man me zo blijft interesseren. Hij gaat al heel zijn leven vreemd, start nu een relatie op een onrespectvolle manier, gaat opnieuw vreemd maar zegt dat zijn vriendin weet van zijn verslaving. Al betwijfel ik dat. Het is gewoon pijnlijk te zien wat hij allemaal met haar doet, de uitstappen, de reisjes,... dan denk ik: 't is dus echte liefde maar is zo contrasterend met al de rest. Ik neem afstand, maar wil niet dat dit pijn doet!waar zie jij ook maar iets van 'echte liefde' in dit hele verhaal? ik weet niet wat jouw definitie is van echte liefde, maar ik zie het niet in zijn hele handel en wandel eerlijk gezegd. meer echte liefde voor zichzelf, zichzelf en nog eens zichzelf. gewoon een ongelooflijke egoistische eikel die alleen maar aan zichzelf denkt. t wordt tijd dat jij eens aan je zelfrespect en eigenwaarde gaat werken.
Alle reacties Link kopieren
(dubbel)
Alle reacties Link kopieren
Ja, die vraag heeft toch een van de mooiste zinnen uit de politieke geschiedenis opgeleverd:



"I did not have sex with that woman, miss Lewinsky"



Hij werd namelijk alleen maar door haar gepijpt (meer niet!), terwijl hij aan het telefoneren was met een senator. Er was ook een keer iets met een sigaar.



Fijne tijden waren dat. Ben benieuwd of Hillary dát kan evenaren, verwacht van niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Exploliefje schreef op 06 oktober 2014 @ 13:28:

Ja, die vraag heeft toch een van de mooiste zinnen uit de politieke geschiedenis opgeleverd:



"I did not have sex with that woman, miss Lewinsky"



Hij werd namelijk alleen maar door haar gepijpt (meer niet!), terwijl hij aan het telefoneren was met een senator. Er was ook een keer iets met een sigaar.



Fijne tijden waren dat. Ben benieuwd of Hillary dát kan evenaren, verwacht van niet.Misschien is die Hillary wel gelukkig met haar Bill, waarom blijft ze er anders bij?
Alle reacties Link kopieren
quote:tine_1984 schreef op 06 oktober 2014 @ 14:18:

[...]





Misschien is die Hillary wel gelukkig met haar Bill, waarom blijft ze er anders bij?



een first lady, of zoals later een minister of senator die gaat scheiden valt over het algemeen nogal slecht in de USA, dus er zullen w.s. ook nog wel andere belangen bij zitten, al kan het natuurlijk ook zo zijn, dat ze er samen uitgekomen zijn.



er zijn 1001 redenen te bedenken waarom stellen toch bij elkaar blijven. Teveel redenen om jezelf hierover het hoofd te breken.
Alle reacties Link kopieren
Ondertussen toch afgesproken. Proberen als vrienden, maar we gingen te ver... achteraf kreeg hij plots schuldgevoel en vroeg hem met rust te laten en tijd te geven. Ik voelde me even schuldig als hem want ook al wist ik enkele maanden geleden nog niets van zijn vriendin, nu wel. Ik heb gewoon eerlijk gezegd dat het niet is wat ik wil op zo'n manier.... dat ik wil weten of hij eigenlijk wel weet wat hij voelt... maar hij wil dat ik niets meer voor hem voel maar wel vrienden blijf....dit lukt nooit! Ik wil hem, hij mij niet. Hij blijft bij zijn vriendin en haar kinderen, die niets mogen weten. Vrienden blijven? dat lukt toch niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:tine_1984 schreef op 13 oktober 2014 @ 21:08:

Ondertussen toch afgesproken. Proberen als vrienden, maar we gingen te ver... achteraf kreeg hij plots schuldgevoel en vroeg hem met rust te laten en tijd te geven. Ik voelde me even schuldig als hem want ook al wist ik enkele maanden geleden nog niets van zijn vriendin, nu wel. Ik heb gewoon eerlijk gezegd dat het niet is wat ik wil op zo'n manier.... dat ik wil weten of hij eigenlijk wel weet wat hij voelt... maar hij wil dat ik niets meer voor hem voel maar wel vrienden blijf....dit lukt nooit! Ik wil hem, hij mij niet. Hij blijft bij zijn vriendin en haar kinderen, die niets mogen weten. Vrienden blijven? dat lukt toch niet?







Ik snap wel waarom niemand hier nog op reageert. Allemaal je eigen keuze meid, en de antwoorden op die vragen weet je natuurlijk prima. Veel pijpplezier!
Beetje ruggengraat kweken kan geen kwaad.



Als jij niet iemand wil pijpen die vreemdgaat en je doet het toch, kun je moeilijk de schuld bij hem leggen toch? Doe je toch echt zelf!
Alle reacties Link kopieren
Weet je Tine, als je dan al iemand bevredigt met je mond/tong, zorg er dan voor dat het een vrijgezellig persoon is. Stop met die gebonden droeftoeter, er zijn genoeg vrijgezellige mensen die graag weer seksen...
Alle reacties Link kopieren
Hij wil jou niet, maar wil wel door je gepijpt worden...? Deze man loopt letterlijk zijn lul achterna.



Je doet dit allemaal zelf, dus hou maar op met je schuldgevoel. Als je nog ergens een greintje zelfrespect hebt, verbreek je het contact en kap je hiermee.
Wees jezelf want een origineel is altijd meer waard dan een kopie
Alle reacties Link kopieren
Ongelooflijk, wat een slappelingen lopen er toch rond.

En daar bedoel ik zowel TO als die lul (letterlijk en figuurlijk) mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:tine_1984 schreef op 05 oktober 2014 @ 17:01:

[...]





Geen idee, vraag ik me ook vaak af. Ik wil het loslaten, en het lukt niet. mooie momenten gehad, waarvan ik dacht dat ze oprecht waren... al wist ik niet af van zijn vriendin. Nu MOET ik dat loslaten, maar hij ook natuurlijk.



Welke mooie momenten? Als ik jou goed lees hadden jullie geen seks, hij werd alleen door jou gepijpt. Daarnaast had hij met haar de dingen die je met een vriendin doet.

Natuurlijk wil hij vrienden blijven, hij weet donders goed dat jij dat niet kan en hij er nog wel een pleziertje uit kan krijgen. Hou jezelf niet voor de gek, neem afstand en zoek een echte vent.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Dat bepalen jullie zelf.

Als een van de betrokkenen, het niet leuk zou vinden, of het niet zou weten, of t behoort niet tot de afspraken, dan is t vreemdgaan,

Vinden jullie t allemaal prima, en weten julie er allemaal van, dan is er niks aan de hand.

Ik vind pijpen wel gewoon seks, net als alle andere handelingen waarvan je een orgasme kunt krijgen, en wie wat doet maakt echt niets uit..

Maargoed ik vind verliefd worden op een ander, en daar iets mee willen doen, ook al vreemdgaan, dat is dus persoonlijk...

Het is maar net wat jullie hebben afgesproken en acceptabel vinden.

Als ik t goed begrijp, is geen van jullie blij met deze situatie, en gaat hij gewoon ouderwets vreemd met jou, dus ik zou ermee kappen.
Alle reacties Link kopieren
quote:lucianne schreef op 14 oktober 2014 @ 19:13:

Dat bepalen jullie zelf.

Als een van de betrokkenen, het niet leuk zou vinden, of het niet zou weten, of t behoort niet tot de afspraken, dan is t vreemdgaan,

Vinden jullie t allemaal prima, en weten julie er allemaal van, dan is er niks aan de hand.

Ik vind pijpen wel gewoon seks, net als alle andere handelingen waarvan je een orgasme kunt krijgen, en wie wat doet maakt echt niets uit..

Maargoed ik vind verliefd worden op een ander, en daar iets mee willen doen, ook al vreemdgaan, dat is dus persoonlijk...

Het is maar net wat jullie hebben afgesproken en acceptabel vinden.

Als ik t goed begrijp, is geen van jullie blij met deze situatie, en gaat hij gewoon ouderwets vreemd met jou, dus ik zou ermee kappen.Nee, zijn vriendin weet het niet. Zijn relatie met haar is ontstaan door verschillende vriendinnen te hebben op hetzelfde moment en dan haar te kiezen, alleen wisten we niets van elkaar. Ik ben erop uitgekomen dat hij loog, maar zijn lieve woorden lieten me telkens in de val lopen. Zij heeft niets door en denkt dat ze de man van haar leven gevonden heeft. Ik hou nu voor mezelf geen contact meer met hem. En zijn lieve woorden zullen me nu niet meer doen twijfelen.
Waar heb ik dat eerder gehoord?



Ga je dat nu ook echt doen?
Alle reacties Link kopieren
quote:shehot schreef op 14 oktober 2014 @ 19:27:

Waar heb ik dat eerder gehoord?



Ga je dat nu ook echt doen?ja, uiteindelijk heeft hij gekozen. hoe zijn relatie zit, maakt niet uit en gaat me ook niet aan. Ik gun hem echte liefde. Ik moest van zodra ik het wist dat hij gelogen had, stop gezegd hebben en voor mezelf gekozen hebben. Nu ben ik inderdaad even schuldig als hij.
Alle reacties Link kopieren
Mijn god is dit serieus?
Alle reacties Link kopieren
Ze zeggen domme vragen bestaan niet.

Nou hier wordt het tegen deel bewezen
Alle reacties Link kopieren
quote:bensie schreef op 15 april 2015 @ 04:26:

Ze zeggen domme vragen bestaan niet.

Nou hier wordt het tegen deel bewezen En de reden dat je dit topic naar boven haalt is...?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.




Kijk.daarom geniet ik viva



Nee dan ben je lief voor je vriend. Ja duh is dat vreemdgaan!!! Ken je toch zelf bedenken en meiden hier zullen zelfde zeggen dat betekent jaaaa
Alle reacties Link kopieren
Nou ik weet het niet.

Is de aarde rond?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven