Wie/wat/hoe ben ik??

12-10-2014 14:42 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen!



Hoe begin ik hieraan.... Dit is allemaal zo nieuw voor mij.. de forums toch alleszins. Niet bisexualiteit. Daar ben ik mee vertrouwd. Hoewel....

Nuja, daar gaat mijn bericht over.



Ik ben een 23-jarige vrouw, die al 2j een relatie heeft met een man. Hiervoor woonde ik een jaar samen met een vrouw, en daar weer voor had ik anderhalf jaar verkering met een man. Daarvoor kwam opnieuw een vrouw en daarvoor opnieuw een man.

Ik weet dus wel zeker dat ik NIET hetero ben, aangezien ik beide geslachten aantrekkelijk vind en hiervoor uitkom.

Zo weet mijn hele familie en vriendenkring mijn geaardheid en zij accepteren dit ook allemaal.



Nu, mijn probleem staat lichtjes los hiervan. Het zit namelijk zo dat ik al enkele maanden discussies heb met mijn vriend.

Hij heeft het lastig met het feit dat ik uit mezelf niet veel avances maak naar hem toe, alsook ben ik niet de meest zelfverzekerde persoon als het op hand- of blowjobs aankomt, en de keren dat we seks hebben, hoeft het voor mij niet lang te duren.

Mijn vriend loopt steeds meer gefrustreerd en we hebben er heel vaak ruzie over.

Ik word dan boos op hem omdat hij er zo over doordramt, en zo krijgen we nòg meer ruzie. Het is een vicieuze cirkel.

En ik begrijp mijn vriend, maar ik begrijp mezelf niet!

Mijn partner is namelijk echt 100% mijn type, hij is knap, lief, grappig, en vooral; hij is geil! Waarom wil ik dan zo weinig seks???

Ook heb ik reeds enkele malen trio's gehad met mijn huidige partner en een vriendin van mij. Dit was telkens een leuke ervaring en iedereen hield zich aan de regels.

Die regels moeten er zijn om misverstanden te vermijden vind ik.

Maar nu heeft mijn vriendin een vriend dus een trio zit er niet meteen terug in.



Mijn vriend vroeg me vandaag of de kans bestaat dat ik misschien niet bisexueel ben maar eerder lesbisch..... en die vraag is blijven steken.

Ik denk niet meteen dat ik lesbisch ben want ik kan me geen leven zonder seks met een man voorstellen.

Maar moest je me laten kiezen, verkies ik het voorspel steeds met een vrouw... ik hou van alles wat vrouwen kunnen doen met elkaar.

Maar de seks zelf, vind ik leuker met een man.



Zijn hier mensen die met hetzelfde probleem kampen of dit al eens eerder hebben gehoord?

Ik moet eerlijk toegeven dat ik een beetje schrik heb voor de antwoorden, maar ik hoop toch snel reactie te krijgen!

Hopelijk tot snel!



Groetjes

xSunShinexx !
Everything happens for a reason...
Alle reacties Link kopieren
quote:NYC schreef op 14 oktober 2014 @ 20:07:

[...]





Hmm, dit verklaart het misschien wel deels. En wat als de liefde van je leven een vrouw was geweest, die er niet van hield oraal bevredigd te worden? Zou je dat wel héél erg missen of zou 't voor jou ook iets zijn van: het is jammer maar geen dealbreaker. ?Ik zou dat inderdaad heel jammer vinden. Maar ik zou er mij wel bij neerleggen.... Moest mijn huidige vriend niet graag oraal bevredigd worden, zou dat perfect geweest zijn. Want mijn probleem is vooral dat ik mijn vriend niet kan geven wat hij graag wilt.
Everything happens for a reason...
Alle reacties Link kopieren
Walg je van pijpen ed of boeit het je gewoon niet zo? Hoe zou je er tegenaankijken als je het bevredigenv an je vriend als 'relatie-onderhoud' ziet? Zo ziet mijn vrouw dat volgens mij een beetje. Die heeft minder vaak zin om te vrijen dan ik. Om mij een plezier te doen & rust te geven, bevredigt ze me regelmatig. Voor haar een simpel klusje, voor mij een groot plezier.



Niet dat ik vind dat iemand altijd maar zin moet maken om een ander te plezieren, maar als zoiets voor jullie beiden werkt en rust geeft in de relatie, waarom niet?
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
quote:bugs schreef op 15 oktober 2014 @ 21:17:

Walg je van pijpen ed of boeit het je gewoon niet zo? Hoe zou je er tegenaankijken als je het bevredigenv an je vriend als 'relatie-onderhoud' ziet? Zo ziet mijn vrouw dat volgens mij een beetje. Die heeft minder vaak zin om te vrijen dan ik. Om mij een plezier te doen & rust te geven, bevredigt ze me regelmatig. Voor haar een simpel klusje, voor mij een groot plezier.



Niet dat ik vind dat iemand altijd maar zin moet maken om een ander te plezieren, maar als zoiets voor jullie beiden werkt en rust geeft in de relatie, waarom niet?



Dat klopt, en dat is wat ik de laatste 2j gedaan heb maar niet alleen komt dat niet veel voor - het is niet leuk om zulke dingen tegen je zin te doen - het is ook niet leuk voor mijn vriend om te weten dat ik het "enkel voor hem" doe.... Je mérkt dat ook.

Ik wou gewoon dat ik het gráág deed
Everything happens for a reason...
Alle reacties Link kopieren
Tja...Als je het leuker wilt vinden, kun je misschien trucjes gaan toepassen? Bijvoorbeeld fantaseren over hoe hij je zo lekker kan neuken met die pik van hem, terwijl je hem pijpt. Want neuken vind je wel leuk, toch?



Of anders kun je gewoon zorgen dat je heel goed in pijpen wordt, dan ben je sneller klaar. Net als bij de belastingdienst: leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker. :-)
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
quote:bugs schreef op 18 oktober 2014 @ 19:33:

Tja...Als je het leuker wilt vinden, kun je misschien trucjes gaan toepassen? Bijvoorbeeld fantaseren over hoe hij je zo lekker kan neuken met die pik van hem, terwijl je hem pijpt. Want neuken vind je wel leuk, toch?



Of anders kun je gewoon zorgen dat je heel goed in pijpen wordt, dan ben je sneller klaar. Net als bij de belastingdienst: leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker. :-)Hahaha zal ik zeker onthouden! Thanks!
Everything happens for a reason...
quote:xsunshinexx schreef op 13 oktober 2014 @ 14:50:

[...]





Ik ben zeker bereid om bij te leren. Wat zijn lingammassages?Heb je al gegoogled?
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 19 oktober 2014 @ 22:27:

[...]



Heb je al gegoogled?Jup. Maar vind er niet zóveel over en al zeker niet over het "hoe eraan te beginnen"....
Everything happens for a reason...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven