Entertainment alle pijlers

Nieuwe buren (RTL4)

14-09-2014 20:17 592 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond om 21:00 de eerste aflevering van Nieuwe Buren op RTL4



Gebaseerd op het boek van Saskia Noort





Site met info



Wie gaat er kijken?
Alle reacties Link kopieren
Ze deed toch ovulatie test ???
Alle reacties Link kopieren
Ik schakel net in. Heb ik iets gemist?
Alle reacties Link kopieren
Thijs is niet stoer zonder kauwgom ofzo! Wat dom ik vind het zon vage serie
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Alle reacties Link kopieren
quote:Blusher schreef op 19 oktober 2014 @ 21:51:

Ik schakel net in. Heb ik iets gemist?



+ 1



Maar ze liggen in bed dus zal wel niet.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me vooral steeds zo af hoe slecht de seks met daan dan wel niet is als ze die saaie seks super spannend vond.. En welke vrouw van 20+ schrijft dat nou zo in haar dagboek???



Ik blijf kijken omdat ik wil zien hoe het einde is, het kan alleen maar heel slecht of totaal ongeloofwaardig zijn denk ik.
Natte tosti..
Alle reacties Link kopieren
He, dat stukje over Thom Hoffman snap ik niet?



En ik vind al haar boeken zeer slecht. Vond de verfilming van de eetclub ook ruk. Ben heus niet erg anti Thom maar in die film vond ik hem wel zo misplaatst gecast..
Natte tosti..
Alle reacties Link kopieren
quote:sagitario1981 schreef op zondag 19 oktober 2014 21:43 Ze deed toch ovulatie test ???Dat dacht ik dus ook!
Vandaag is de mooiste dag.
Alle reacties Link kopieren
Ik zei het ook meteen van die ovulatietest.



Welke afwijking had dat zoontje nou? Ik kon het niet verstaan.
Alle reacties Link kopieren
Geniaal hoe die gehandicapte vrouw wraak neemt op Sinterklaas !

Hem vind ik trouwens een hele goede acteur, hij hoort niets te kunnen doen en drukt toch zoveel uit.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoesje666 schreef op 19 oktober 2014 @ 23:13:

Geniaal hoe die gehandicapte vrouw wraak neemt op Sinterklaas !

Hem vind ik trouwens een hele goede acteur, hij hoort niets te kunnen doen en drukt toch zoveel uit.Ik vind hem ook een hele goede acteur.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind haar goed. En leuk.
Natte tosti..
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel jammer dat 'Sinterklaas' steeds zo'n viezig mannetje speelt in films/series. Ik vind 'm daardoor echt minder geloofwaardig als Sint. Bij Bram had ik dat nooit.



Ik zit nog met een hoop vragen...

- Thijs moet z'n motorjack toch missen?

- Waarom hebben Katja en Thijs niet gemerkt dat de buurman in huis is geweest en daar een herseninfarct heeft gekregen?

- Waarom is Katja zo blij dat Bracha zwanger is van Thijs? Ik snap dat ze dat hebben bekokstoofd, maar het moet niet lekker voelen.

- Waarom is dat verhaal in het begin zo vaag met die clown?

- Wat voegt de Sint/Hema-mevrouw lijn toe in deze serie?
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 20 oktober 2014 @ 10:28:

Ik vind het wel jammer dat 'Sinterklaas' steeds zo'n viezig mannetje speelt in films/series. Ik vind 'm daardoor echt minder geloofwaardig als Sint. Bij Bram had ik dat nooit.



Ik zit nog met een hoop vragen...

- Thijs moet z'n motorjack toch missen?

- Waarom hebben Katja en Thijs niet gemerkt dat de buurman in huis is geweest en daar een herseninfarct heeft gekregen?

- Waarom is Katja zo blij dat Bracha zwanger is van Thijs? Ik snap dat ze dat hebben bekokstoofd, maar het moet niet lekker voelen.

- Waarom is dat verhaal in het begin zo vaag met die clown?

- Wat voegt de Sint/Hema-mevrouw lijn toe in deze serie?Vragen. vragen. vragen , Ik weet de antwoorden ook niet.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
En toch blijven kijken hè, terwijl ik het nog steeds een slechte serie vind. Hollands Hoop is veel leuker.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dus 1 van de weinigen die deze serie wel goed vindt

Thijs vind ik veel beter acteren dan Daan maar dat zal wel aan de rol liggen.

En ja ik heb alle boeken van Saskia Noort en Heleen van Royen,die schrijfstijl zullen jullie dan ook weinig aan vinden denk ik zo
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Saskia Noort niet zo heel goed. Esther Verhoef en Simone van der Vlugt wel. En Heleen van Royen is ideaal voor vakanties.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Hollands Hoop kijk ik ook altijd spannend.



Resurrection op de maandagavond is ook een fantastische serie en 2 afleveringen achter elkaar!
Alle reacties Link kopieren
Is this love? begint vanavond na Utopia elke dag.

Geen serie maar datingprogramma,SBS versie van Boer zoekt vrouw
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die vooruitblikken en dan weer terug in de film prima maar in boeken erger ik me er dood aan.
Ik heb de laatste 10 minuten niet gezien. Wat heb ik gemist?
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 20 oktober 2014 @ 12:35:

[...]





Vragen. vragen. vragen , Ik weet de antwoorden ook niet. Hihi, inmiddels weet ik de antwoorden op al deze vragen. Heb alle afleveringen gezien. You guys are gonna be shocked!
Alle reacties Link kopieren
Waarom? Ik heb het boek gelezen, weet dus hoe het afloopt.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Quote][message=17039766,GeorgetteDansLeTabak schreef op 20 oktober 2014 @ 14:23[/message]:

Waarom? Ik heb het boek gelezen, weet dus hoe het afloopt.[/quote]



Ik heb t boek ook gelezen, maar het einde van de serie heb ik nagelbijtend op het puntje van de bank gezeten. Net zoals andere details ook zijn aangedikt, zo gold dat ook voor het einde.



Ik wens jullie veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
quote:zoishet schreef op 20 oktober 2014 @ 14:00:

Ik heb de laatste 10 minuten niet gezien. Wat heb ik gemist?



Nou heel wat, Bracha moet en zal sex hebben met Daan, ze weet hem ook te verleiden, in het huis van K&T

Ze is doodmoe, en Daan brengt haar naar hun eigen huis, gaat dan terug om op het ventje te passen, maar vindt eerst de zwangerschapstest uit B's jas (positief).!@#$%^&

Thijs is in grote problemen, zowel op het werk als met K die van zijn 2e kindje afweet.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:twinkel_eyes schreef op 20 oktober 2014 @ 14:34:

Quote][message=17039766,GeorgetteDansLeTabak schreef op 20 oktober 2014 @ 14:23[/message]:

Waarom? Ik heb het boek gelezen, weet dus hoe het afloopt.[/quote]



Ik heb t boek ook gelezen, maar het einde van de serie heb ik nagelbijtend op het puntje van de bank gezeten. Net zoals andere details ook zijn aangedikt, zo gold dat ook voor het einde.



Ik wens jullie veel plezier!Dankjewel Twinkel, ik vind het een super spannende serie.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven