Zwanger worden na een miskraam vanaf mei/juni 2014

23-06-2014 10:16 2930 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij het nieuwe topic met tabel. Hopelijk mogen we snel allemaal lieve kindjes krijgen!



Inloggegevens:




Bevallen!

NaamLeeftijdKindjeBevallen Enya29 30/37 ? ? Theia 29/29April 2015 Divarg 29/28Mei 2015 Plukkie 36/36Mei 2015 MissMystique 29/34Juni 2015 Oreos 33/34Juni 2015Sara28/312e kindjeJuni 2015 Valentina82 32/431e & 2e kindjeJuli 2015 Bloes 30/30 1e kindjeAugustus 2015Sophietje3840/35 1e kindjeApril 2017





Lieve Clifford, hopelijk snel terug!

Stoere Sophie, goed herstellen en kom snel weer in de tabel!

Lucia en Feline, als je in de tabel wil, welkom! Jullie horen bij de groep!

moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:11
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
5.27% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@Valentina: Ja vreselijk he... Ik zag van de week een hele mooie foto van mijn beste vriendin (met dikke buik) en een vriendin van haar (met dikke buik). En toen dacht ik ook even van wat was het leuk geweest als wij ook samen met onze dikke buiken op de foto konden. Ik hoop ook echt voor jullie dat jullie voor die tijd weer zwanger zijn. Dat maakt het wel makkelijker.

Misschien komt je eisprong nog? Of is jouw cyclus altijd super regelmatig? Ik hoop voor je dat je 'm niet gemist hebt. En vergeet niet dat zaadcellen echt wel even kunnen overleven. Mijn zwangerschap is daar het levende bewijs van. Ik heb namelijk van zaterdag op zondagnacht mijn eisprong gehad (heel duidelijk gevoeld). En een paar dagen daarvoor voor het laatst seks gehad.



@Clifford: Ook een dikke knuffel voor jou!



@Sophie: Dat is goed nieuws! Fijn dat je eindelijk van die hormonen af bent. Ben je erg zenuwachtig voor het gesprek over twee weken?



@Hier: Erg wee en misselijk. Net echt in coma gelegen zo moe was ik. Mijn dochter is even bij haar oma, dus ik kon even bijtanken. Heel fijn.



Liefs
Het recht om gehoord te worden sluit niet automatisch het recht in om serieus genomen te worden
Alle reacties Link kopieren
@sophie: fijn! Weer verder! En... Pleister voor grote mensen... Hihi! Zo waar!



@anita: was mijn eerste ervaring met die testen. Ga het niet meer doen, ben toch regelmatig.



@saraaa: bedankt voor de bemoediging! Zorg goed voor jezelf!



@hier: de duidelijkste positieve ovutesten waren za en zo. Heb woe en do avond en zo ochtend sex gehad. En vanavond. Wil er al iemand een wedje leggen? (Ach, jullie zeggen toch allemaal 'zwanger'. Stelletje positivo's ) Vanavond weer aan de bak en dan twee weken bankzitten.
Alle reacties Link kopieren
voor alle dames met een dipje

het gaat echt goedkomen! over een poosje kunnen jullie pronken met dikke buiken, geboortekaartjes en spuugvlekken op je kleren



@Valentina, mijn glazen bol is heel duidelijk..... Zwanger;-)

Weet je wat ik trouwens oprecht denk dat je vooral zwanger wordt van fijne sex en niet zozeer van veel sex. Zo lang je het leuk en gezellig kan houden en er geen verplichte nummertjes bij zitten kan het een hele leuke tijd zijn. Hopelijk kan je het plezier snel terugvinden.



@Clifford, wat ontzettend balen dat je jezelf zo voor de gek kan houden. Vond het overigens niet vreemd dat je zo zeker was. Als je al meerdere keren zwanger bent geweest, kan je dat prima aanvoelen. Maar goed ondanks dat, flink in de maling genomen. Al een beetje kunnen laten landen? Het gaat echt wel goedkomen. Alleen dit keer heb je meer geduld nodig helaas.



@Sophie, fijne uitslag. nu inderdaad weer vooruit kijken. ik zou bijna zeggen, kom maar op met die menstruatie, dan kan je daarna aan de slag.



@Anitageuze, jeetje, drie weken bloeding. Is het nu nog steeds gestopt? en je hebt gelijk, elke eisprong is weer een mooie kans.



Tip voor babyspullen:

als ik nu zelf een nieuw ledikant uit zoe kiezen, zou ik er een willen met een zijkant die je naar beneden kan doen. Omdat ik aan de kleine kant ben en wij het bedje snel naar beneden hebben gezet vanwege klauteraapjes, had ik regelmatig moeite met ze uit bed tillen. Als je de zijkant weg kan schuiven, lijkt het mij een stuk makkelijker gaan.

Als je 180 ben, zal je het misschien niet nodig hebben.



@Divarg, goed te lezen dat je er een stuk meer vertrouwen in hebt. Super!



Hier nog even geen nieuws. Wel lekker aan het genieten van de vakantie.
Als je loslaat heb je twee handen vrij
Alle reacties Link kopieren
Besankt voor de tip mbt het ledikantje! Weet alleen niet of ze dat ook verkopen, zal eens kijken in de winkel.



En wat betreft fijne seks: ik weet zeker dat ik zwanger ben geraakt van een verplicht nummertje, want tijdens mijn ovulatie zat ik midden in een verbouwing en was ik s avonds echt helemaal kapot als ik thuis kwam. En dan 'moesten' we nog seksen van mijzelf :D

Ach ja, je zal het vast niet aan de baby zien straks
Alle reacties Link kopieren
Haha dat hebben wij ook Theia! Als ik puur mn zin had gevolgd had ik niet zwanger geweest nu :P I don't care! Maar wij zijn dan ook relatief kort bezig geweest, kan me voorstellen dat het anders is als het heel lang duurt..



Geniet lekker serendipity! Ben jaloers!



Zullen we de tabel aanpassen? Wanneer zijn jullie allemaal uitgerekend zwangere dames?
Alle reacties Link kopieren
Oke ik was heel overmoedig maar ik kan geen extra kolom toevoegen :') Als iemand anders dat kan en wil doen? Ik ben vooralsnog 11 mei 2015 uitgerekend!
Alle reacties Link kopieren
Leuke post Serendipity. We hebben gelukkig altijd lol in bed. We hebben het goed samen, dat is heel fijn. Nu afwachten!



@theia: je gaat het vast niet zien aan de baby. Haha! Dat zou wat zijn zeg...



@divarg: ik forum alleen mobiel, dus dat lukt mij ook niet. Mijn NOD is iig 3 november.



@hier: alles prima!
Alle reacties Link kopieren
Even kort: bedankt voor de bemoedigende woorden. Hier mega-druk: nog 2,5 week en dan gaan we over...ssstresss! Kan zijn dat ik even wat stiller ben dan normaal
Alle reacties Link kopieren
Niet stressen Clifford! Dat is nergens goed voor. Succes!



@Valentina, die kan ik wel ff voor je aanpassen!
Alle reacties Link kopieren
@Tabel: Ik heb even geknutseld! Is iedereen het er mee eens zo? Mocht er nog informatie missen en je weet zelf niet hoe het moet. Zet het dan even vetgedrukt neer en dan pas ik het voor je aan!



Ik moet nu snel gaan, even lekker sporten! X
Het recht om gehoord te worden sluit niet automatisch het recht in om serieus genomen te worden
Alle reacties Link kopieren
Oh wat goed die tabel!



Wij zijn beide inmiddels 29 jaar, afspraak vk is morgen (22-10) voor gewoon controle, en uitgerekende datum is 26-04-2015



Alvast bedankt voor het wijzigen, ik forum nu mobiel..
Alle reacties Link kopieren
quote:juni2014 schreef op 23 juni 2014 @ 10:16:

Hierbij het nieuwe topic met tabel. Hopelijk zien we snel een heleboel cheerleaders dansen! Aanpassen kan met wachtwoord juni2014.





Blijf positief! Naam Leeftijd + partner # Ronde # Kindje NOD Bijzonderheden Valentina8233 & 41 1 1e 3 november mk mei en cystes Lotus-child35 en 35 5 na miskraam 1e 20 juniMk 23 nov ontdekt 4 dec curretage MissMystique28 en 34 1 1e 18 augustus MK op 18 juni. Gaat trouwen op 11 juli Serendipity7835&35 1 na miskraam3e ?miskraam 26-06-2014 Merosje26 & 31 1 na miskraam2e ?Onregelmatige cyclus sophietje3838 & 34 24e ronde werd mk1e ?curretage 14-7 Melbourne8826 + 431 na miskraam1e ?Mk 30-06 Clifford 36 & 36 even pauze 2e mk 16 juni / mk 19 aug



Zwanger

NaamLeeftijdEcho / Afspraken Uitgerekende datumBijzonderheden? Sara 28 / 31 23-10 telefonische afspraak gyn. 27 juni 2015. tweede kindje! Enya29 30 & 37 ?. ? eerste kindje! Divarg 29 & 28 ? 11 mei 2015 eerste kindje! Theia 29 & 29 22-10 afspraak vk 26 april 2015 eerste kindje! Oreos 33 & 34 ?? Feline 29 & 31? ? eerste kindje!
Alle reacties Link kopieren
Mooie tabel. Zo kunnen we het goed bijhouden hoe het ieder vergaat. Hopelijk mag ik ook snel in de tweede tabel!



@Valentina: Soms kan het een dagje ineens allemaal tegenvallen he. Gelukkig gaat het nu weer beter.



@hier: ik kreeg goed nieuws in het zkh. Er lijkt geen vocht in de eileiders te zitten en alles was weer schoon. Ze zagen geen oorzaak van de buikpijn Dus ik mag gewoon weer beginnen met iui. We hebben weer een nieuwe donor uitgezocht. Vandaag ineens weer ongesteld dus als alles weer een beetje werkt, mag ik over 2 weken al beginnen. Het bijzondere is dan dat mn nod dan op mn 30e verjaardag is.
Alle reacties Link kopieren
@saraa Bedankt voor de mooie tabel! Echt super! Met een mooi credo 'blijf positief'. Dat past bij ons! Ik ben trots op jullie, sterke vrouwen.



@clifford: succes, gaat de tijd lekker snel. Geniet! En hou ons op de hoogte. Even buffelen en je hebt een nieuw huis.



@lucia: fijn dat het goed is. En IUI over 2 weken, das best snel! Wil je wat meer vertellen over het selecteren van een donor? En hoe dat proces gaat. Ik ben benieuwd... Ik ken het proces niet. Het is natuurlijk niet zo leuk, maar wel heel bijzonder. Sterkte voor het nieuwe traject. Heel spannend.



@hoe gaat het met de zwangere meisjes?
Alle reacties Link kopieren
@lucia: wil je misschien ook al in de bovenste tabel? In dat geval: zet je gegevens even neer!
Het recht om gehoord te worden sluit niet automatisch het recht in om serieus genomen te worden
Alle reacties Link kopieren
Ja Saraaa dat wilde ik ook net zeggen. Volgens mij kunnen er ook een paar uit. Misschien Merosje of Lotus? Kan even niet herinneren wanneer die hier nog waren.
Alle reacties Link kopieren
Ladies, ik heb een paar dagen niet meegeschreven en heb jullie toch een beetje gemist .



@Valentina, ik heb de eerste paar rondes ook ovutesten gebruikt om te weten wat mijn cyclus was. Toen ik zag dat ik regelmatig was, was ik er ook klaar mee. In het begin is het leuk om mee te experimenteren, maar ik was er zo mee bezig. Ook omdat ik op de juiste momenten veel sex had, dus ik snapte niet waarom het niet raak was. Dus de laatste ronde heb ik ze weggedaan. Gewoon old skool veel sex. En it worked Ik ga duimen voor je deze ronde



@clifford, het klinkt zo herkenbaar. Ik was de eerste ronde na mijn mk ook overtuigd (!) dat het meteen raak was. Dat vind ik niks voor mij. Ik stond verbaasd naar de neg test te kijken (volgende dag werd ik ongi), en was teleurgesteld en kwaad. Een dikke knuffel, meid. Op naar de volgende ronde



@sophietje, zo spannend. Laat die menstruatie maar komen! Wat voor gesprek wordt dat eigenlijk?



@serendipity, fijne vakantie!! Waar ben je on holiday?



@hier, vandaag een beetje down door work stuff. Dus daar ga ik het niet over hebben. Verder geen misselijkheid, wel moe, opgezwollen buik, gevoelige borsten (zijn helaas nog geen cup gegroeid ) en veel naar de wc. Zondag hebben we het mijn zusjes verteld. Ze waren aan het springen en gillen. En had het niet verwacht. Hun emotie stond zo ver van me af. Ik denk omdat we nog afwachten, of nog niet beseffen. Rond deze tijd was het vorige keer misgegaan (kwam er toen een maand later achter), maar ik wil zo graag bevestiging. Eerste echo is ma 27 oktober, ben dan 7+4.
'My mission in life is not merely to survive, but to thrive; and to do so with some passion, some compassion, some humor, and some style'
Alle reacties Link kopieren
hahaha saraa, wat een mooie tabel. Word helemaal happy van die love melting smilies!!
'My mission in life is not merely to survive, but to thrive; and to do so with some passion, some compassion, some humor, and some style'
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames, ik dacht om maar weer even een berichtje van me te laten horen, nadat ik hier mijn miskraam-ervaring had gedumpt ;)

Ik had me de afgelopen drie weken een beetje teruggetrokken. Het gevoel dat het je leven even stilstaat na een miskraam, terwijl de wereld gewoon doordraait. Even in alle rust herorienteren.



Ik had af en toe jullie topic geopend om mee te lezen en ik vind het erg knap hoe jullie elkaar steunen en positief blijven. Er is ruimte om heel erg verdrietig te zijn, maar ook om blij te zijn voor degenen die weer zwanger zijn, en dan ook nog eens ruimte voor humor!

Nouja, dat wilde ik even kwijt . Ik wens de zwangere meiden een goede zwangerschap toe en de meiden die nog wachten op een positieve test, verlies de hoop niet . Geduld is moeilijk, maar blijf genieten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Oreos! Leuk dat je ons mist... Ik zou jullie ook missen als jullie weg gaan. Dus blijven schrijven! Balen van je werk. Even schelden en hup, focussen op die kleine frutsel van je! Ik had afgelopen week ook een werk baaldag. Bah. Koste de hele avond en een reep Tony's om erover heen te komen. (Stand: nu al twee Tony's in 1 week). 27 okt is al bijna....!!



@ takkie: bedankt! En welkom om mee te schrijven als je wil!



Welteruste!
Alle reacties Link kopieren
@Valentina: dat is inderdaad raar om te doen. Je krijgt een map met een aantal opties voor donoren (we hadden nu 6 opties.) Bij elke donor staan wat uiterlijke kenmerken: haarkleur, oogkleur, lengte, postuur. En verder geboortejaar, hobbies en opleidingsniveau. En dan kun daar iemand uitzoeken. De donor blijft voor ons onbekend maar als het kind 16 is kan hij/zij contact met hem opnemen als hij/ zij dat wil. Je hoeft je kind in principe niet te vertellen dat hij met een donor is verwekt maar dat willen we wel doen.
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen!

eerste een echo bericht.

Gisteren hebben we een mooi kloppend hartje gezien.

Ben ongeveer 9 weken zwanger.



Vond het best spannend en nu opgelucht dat het goed is. Man en ik waren ook erg gereserveerd, maar durven nu veel meer te genieten. Gisteren ook meteen aan zoon en dochter verteld. Heel schattig, ze konden het gewoon niet geloven. Daarna een dikke knuffel van dochter. Ze zijn nu al ruzie aan het maken om wie het beste voor de baby kan zorgen
Als je loslaat heb je twee handen vrij
Alle reacties Link kopieren
@Lucia, wat fijn, en wat mooi dat je al over 2 weken mag beginnen. Echt snel.

Vonden jullie het lastig om een donor uit te zoeken?



@ Saraa, bedankt voor de tabel. ziet er gezellig uit. Dat maar snel de bovenste tabel leeg wordt en de onderste vol met zwaaiende poppetjes.



wil je mijn gegevens ook aanpassen?

leeftijd 36 en 36

uitgerekende datum 27 mei

3e kindje



@Oreos, 27 oktober komt al snel dichterbij. nog maar een klein beetje geduld nodig. Herken het wel, wij waren ook afwachtend en wilde eerst weleens iets zien bewegen op het scherm.



@vakantie, we zijn nu nog gewoon thuis en doen wat leuke dingen. Wel minder dan ik zou willen omdat ik me echt belabberd voel. Kids vinden het met dit weer overigens Ook erg fijn om gewoon thuis te spelen. verder wat aan het klussen en vrijdag gaan we een weekend weg.



@Takkie, wat een lieve post. Hoe gaat het inmiddels met jou? Lukt het om het een plekje te geven en herstel je een beetje vlot?
Als je loslaat heb je twee handen vrij
Alle reacties Link kopieren
@Serendipity: gefeliciteerd! Fijn zeg. En je bent al lekker op weg.



Sara: je mag mij ook wel in de tabel zetten: 29&33 mk 17-09, curretage 24-09 alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen meiden,



@Lucia & Serendipity: tabel is aangepast



@Tabel: Ik weet dat MissMystique een tijdje terug hier heeft aangegeven niet meer mee te schrijven. Verder heb ik lotos-child, merosje en melbourne al een hele tijd niet gezien. Heb ik dat goed? Zal ik hen uit de tabel verwijderen?



@Oreos: Spannend: de eerste echo!! Ik zal het zo nog even in de tabel zetten.



Meiden, ik laat het hier even bij! Ik kom vanmiddag nog even iets uitgebreider terug.



Sara

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven