Ben ik zwanger?

23-10-2014 20:22 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal. Geen idee of ik het op de juiste plek neerzet maar ik heb een vraagje.



Ik heb ongeveer 2 jaar de prikpil gehaald en september vorig jaar heb ik hem voor het laatst laten prikken. In februari heb ik besloten niet door te gaan omdat ik graag gewoon weer m'n regelmatige menstruatie wilde hebben. Vind t toch maar onnatuurlijk. Nu ben ik dus ruim 4 weken geleden weer voor het eerst ongesteld geworden.

Met m'n stomme koppie heb ik 2 weken geleden onbeschermd seks gehad. Nu zou ik dus ongeveer 2 dagen geleden weer ongesteld moeten zijn geworden maar dat is niet gebeurd. Ik heb soms wel wat rare steken in m'n buik maar voel me verder normaal.

Ik weet dat je het beste een test kunt doen om het zeker te weten maar omdat m'n menstruatie onregelmatig kan zijn vanwege de prikpil weet ik niet of dat de juiste informatie oplevert.



Ik hoop dat jullie mij iets kunnen vertellen hierover !



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht laat ik eens een topic aanmaken kijken of er mensen zijn die me iets wijzer kunnen maken. Dus tegen een aantal van jullie; bedankt voor de informat
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 23 oktober 2014 @ 20:38:quote:jaam2244, 7 minuten geleden

Nou volgens mij staat er niet; hey kunnen jullie mij vertellen of ik zwanger ben. Ik vraag om informatie omdat m'n menstruatie niet regelmatig is. Dus kan de testuitslag ook onbetrouwbaar zijn.

Eh, Je topic heet 'ben ik zwanger?' hoor.Tjonge jonge
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht laat ik eens een topic aanmaken kijken of er mensen zijn die me iets wijzer kunnen maken. Dus tegen een aantal van jullie; bedankt voor de informatie, ik ga er mee aan de slag. Verder denk ik dat het verstandig is dat ik verder niet op de andere reacties inga, je zou nog wel is verbaasd kunnen zijn over hoe slecht ik ben opgevoed ;)
Alle reacties Link kopieren
Je was er zelluf bij TO
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Een test zegt nooit zwanger als het niet zo is.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Wat zegt je breingevoel?
Alle reacties Link kopieren
quote:jaam2244 schreef op 23 oktober 2014 @ 20:57:

Ik dacht laat ik eens een topic aanmaken kijken of er mensen zijn die me iets wijzer kunnen maken. Dus tegen een aantal van jullie; bedankt voor de informatie, ik ga er mee aan de slag. Verder denk ik dat het verstandig is dat ik verder niet op de andere reacties inga, je zou nog wel is verbaasd kunnen zijn over hoe slecht ik ben opgevoed ;)Ga je dan gezellig mee naar die spellingscursus die je Lionlily aanbeveelt?
Alle reacties Link kopieren
Wel is? En jij wijst iemand anders op haar spelling?



Feit is dat wij hier nogal moe worden van alle hellup ben ik zwanger topics.
Alle reacties Link kopieren
Alle drie mijn katten liggen te slapen en hun staarten wijzen naar het noorden dus je bent zwanger!!



Serieus...dit is waar zwangerschapstesten voor zijn. Die testen op HCG wat een zwangerschapshormoon is. Negatieve test = niet zwanger. Test na 19 dagen. Wij hebben geen christallen bol, wij zijn niet helderziend, wij zijn geen wandelende zwangerschalstest. Rij naar de winkel, koop een test, doe test en lees uitslag. Simpel.

Dokter bellen is zinloos want die zegt hetzelfde: pis op een staafje. Als je naar de dokter gaat moet je daar op een staafje pissen. Zelfde resultaat. Thuistest is goedkoper.
Alle reacties Link kopieren
Whatever
Alle reacties Link kopieren
En mijn post was ook nog eens foutloos
Alle reacties Link kopieren
quote:jaam2244, 8 minuten geleden

Whatever

Inderdaad.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Jaam...een serieuze reactie:



Je menstruatie was 4 weken geleden. Bij een regelmatige cyclus, zou je je eisprong na ongeveer 14 dagen na de eerste dag van je laatste menstruatie verwachten (bij een cyclus van 28 dagen). Kortom, je hebt dan precies in je vruchtbare periode onbeschermde seks gehad. Als je nu (mogelijk) over tijd bent, kan je zeker zwanger zijn.

Ik zou morgen een test doen. Is die negatief en je menstruatie blijft uit enkele dagen later opnieuw testen. Als de testen negatief blijven ben je niet zwanger, als ze positief zijn, ben je zwanger. Een test geeft geen onjuiste informatie omdat je cyclus onregelmatig is.

Bij bv de kruitvat kan testen kopen die 5 euro zijn voor 2.



Sterkte!



PS Denk je er ook aan te testen op SOA's gezien de onbeschermde seks?
Ik weet dat je het beste een test kunt doen om het zeker te weten maar omdat m'n menstruatie onregelmatig kan zijn vanwege de prikpil weet ik niet of dat de juiste informatie oplevert.







alsof een antwoord van ons je zoveel (juiste) informatie oplevert

koop gewoon een test voor nog geen 2 euro bij de action, dan kunnen wij ook gewoon verder met nuttige dingen
Alle reacties Link kopieren
quote:lionlily schreef op 23 oktober 2014 @ 21:10:

En mijn post was ook nog eens foutloos Ik vind jou foutloos.
Je wilt graag zwanger worden begrijp ik?



Zo nee: waarom dan geen rubber gebruikt. Ik begrijp dit soort dommigheden niet.
TO rot op en ga lekker buiten spelen met je verbazen over hoe slecht je bent opgevoed . Moet dit als een waarschuwing overkomen? Oeh spannend hoor !

Onnodig om lion aan te vallen terwijl de meerderheid hier een serieuze reactie geeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ti_Ta_Tuttebelle schreef op 23 oktober 2014 @ 21:40:

[...]





Ik vind jou foutloos.
Alle reacties Link kopieren
quote:laury89 schreef op 23 oktober 2014 @ 21:48:

TO rot op en ga lekker buiten spelen met je verbazen over hoe slecht je bent opgevoed . Moet dit als een waarschuwing overkomen? Oeh spannend hoor !

Onnodig om lion aan te vallen terwijl de meerderheid hier een serieuze reactie geeft.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof dat TO de les biologie ook over heeft geslagen..

@lion geeft een reactie waar je wat aan hebt. Als haar antwoord je niet zint, geeft het je nog de reden om zo belachelijk tegen haar te doen. Dus doe gewoon lekker normaal en ga anders maar lekker jouw huisarts lastig vallen met je vragen. Ga je tegen hem ook zo uitvallen als het antwoord je niet bevalt? Zal hij leuk vinden..



Ga naar de winkel, koop een test:

Positief: zwanger

Negatief: niet zwanger, mits je te vroeg getest hebt. Na een aantal dagen nog een keer testen tot je ongesteld bent.
quote:jaam2244 schreef op 23 oktober 2014 @ 20:57:

Ik dacht laat ik eens een topic aanmaken kijken of er mensen zijn die me iets wijzer kunnen maken. Dus tegen een aantal van jullie; bedankt voor de informatie, ik ga er mee aan de slag. Verder denk ik dat het verstandig is dat ik verder niet op de andere reacties inga, je zou nog wel is verbaasd kunnen zijn over hoe slecht ik ben opgevoed ;)Oke ;)
Serieus, ik denk dat je een grote kans hebt om zwanger te zijn. Je hebt onbeschermde seks gehad tijdens je vruchtbare dagen en bent niet ongesteld geworden. De kleine krampjes kunnen goed een zwangerschapsverschijnsel zijn.
Alle reacties Link kopieren
Reisa, dat ben ik helemaal met je eens. En eerlijk gezegd (maar dat is mijn theorie natuurlijk) denk ik dat TO dat ook wel weet, maar nu wanhopig op zoek is naar ándere redenen om over tijd te zijn, zodat ze haar kop nog even in het zand kan steken.
Alle reacties Link kopieren
Jullie zijn volgens mij echt meiden die leven voor dit forum hahaha ik was het alweer vergeten en nu lees ik lachend deze reacties. Ik ben van aard een bitch dus deze forums zijn overduidelijk niet voor mij weggelegd. Zou het echt niet op m'n geweten willen hebben dat ik jullie van je nuttige bezigheden weg hou..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven