Ik wil zwanger worden praatgroepje |||

25-05-2014 13:16 2983 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe, echte frisse topic. Iedereen is welkom om mee te schrijven. Gegevens graag dik gedrukt. Willen de meiden die in de tabel staan met ontbrekende gegevens, die doorgeven? Naam Leeftijd 1e,2e ….kind gestopt sinds ovulatie nod zwanger Bijzondrh.Rieke 1e 28-10 : spruit 21, p 231e jan 14 24-12-14 Myrna150422, p23 1e sept 13 bloempje 25, p30 1e sep 13 8-1-2015Jasmijn83 31, p 351e maart-april 16-11 Mies8330, p331e dec 13 27-7 Lilapie 28, p30 1ejuli 14 start december Evii21, p25 1e Feb 14 27-7 9-8 Missdanii 22, 28 1e Maart 14 25-59-6 Wiennie 23, 24 1e dec 13 29-10 11-11 Dance 26 1e Februari 14 - - laury89 24, p23 1e mei 14 10-11 2x vrg mk valerie 29, p30 1e juni 14 10-8 Lieffies 29, p30 1e dec 13 27-10 Bankie30 33, p33 1e jan 14 15-8 knuffeltijg 29, p 36 1e sept 14

een dikke knuffel voor lion en boederijgeit



update door: wiennie 2-11
@lion ah shit .. :( hoop het niet voor je !
Alle reacties Link kopieren
@ iron ik hoop voor je dat de 7 weekjes snel voorbij zijn en dat je jouw kindje snel in de armen kan nemen, zodat je de voorbije weken kan vergeten. hoe zwaar is je kindje al?
Alle reacties Link kopieren
@iron: heel veel succes met de laatste loodjes!!
Alle reacties Link kopieren
Dankje iedereen!



@wiennie het gewicht konden ze niet vertellen, alleen dat het ongeveer tussen de 1,5 en 2 weken voor ligt op groei.



Ik klamp me eraan vast dat ik er iets super moois voor terug krijg want anders hou ik het niet meer vol. Morgen weer naar de verloskundige en ik ga dit ook aangeven. Iedere dag pijn hebben trek ik maar tot zo ver, helemaal nu ik ook nog pijn tussen de schouderbladen erbij heb gekregen
I may be young, but I'm not dumb.
Alle reacties Link kopieren
Lion, wat naar voor je. Gun het je van harte!

Zal vast en zeker wel komen. Wedde volgende keer heb je een KNAL test!



Ben niet overtijd, altijd zeer onregelmatig ongesteld en het laatste half jaar ben ik ook alleen heel licht ongesteld geweest endan maar 1 dag of 2. Een dokter zou het doorbraakbloedingen noemen.



Ondanks dat ik 8 dagen geleden zo'n ongesteldheids dag heb gehad heb ik een kriebel van, zou het dan toch? vriend die is dan zo'n grapjas die gaat zeggen ben je aangekomen, je buik lijkt anders. very funny honey!
Alle reacties Link kopieren
ironwill nog even en je krijgt er iets moois voor terug!

Hopelijk kan de dokter je helpen.
Alle reacties Link kopieren
@ iron een vriendin van me haar zwangerschap stond ook 2 weken voor en ze had ook enorm last. Ze is 2 weken vroeger mogen bevallen anders werd de bevalling te lastig vaanwege het anders te groot zou zijn. Ik hoop dat jij dit ook mag hebben. Ben je sneller van de pijn af. Ik denk als ik zwanger zou zijn met men rug ook last zal hebben en ik ben ook niet groot he
Alle reacties Link kopieren
Mijn god, ik heb me toch een vreetkick vanavond. Waarschijnlijk toch een beetje spannend
Alle reacties Link kopieren
Ola lion hou ons op de hoogte hoop het zo hoor
Alle reacties Link kopieren
Spannend lion!!!!!!
Oeh lion .. jij blijft rustig en ik zit in spanning voor je !
Alle reacties Link kopieren
*Breekt even in*



Hai lieve meiden

Ik lees hier stiekem nog altijd een beetje mee, echt geweldig om te zien dat er zoveel al zwanger zijn geworden sinds toen ik heel kort meeschreef.

Voor nu kom ik Lion even een brengen, en Laury jij bent een lieverd dat je het zo voor haar opnam net in het andere topic, moest echt even om je lachen met 'ga buiten spelen'.

Lion, ik duim voor je mee, gun het je zo!



Oh en diegene die je foutloos vindt, dat ben ik, sssst.



*Breekt weer uit*
@stess Hoe gaat het nu met jou ? Ja ik zag dat ze lion aanviel, ik dacht ho eventjes jij haha
Alle reacties Link kopieren
Met mij gaat het goed, 12 weken en 3 dagen vandaag
Alle reacties Link kopieren
heeee stess!! wat leuk dat je nog meeleest! En dank voor je wensen, ik hoop dat het met jou ook goed gaat?!!



Lieve laury die heb je verdiend



Ik heb nog geen bloed, dus da's mooi!
Alle reacties Link kopieren
Geen bloed is goed! De ronde dat het bij mij raak was, wist ik zeker dat ik ongesteld ging worden, heb het mijn man zelfs geappt.



Ik voel me inmiddels weer langzaamaan wat beter, eerste trimester was niet zo fijn, maar maandag ben ik 13 weken en zit dat er officieel op.



Ik blijf duimen voor je!
Alle reacties Link kopieren
wat balen, was je er misselijk? Goed dat je je beter begint te voelen! Ik ben blij voor je
Alle reacties Link kopieren
@lion: wat een vreemd persoon van dat topic joh..



@stess: fijn dat je je weer beter voelt!! Kun je er lekker van genieten!
Alle reacties Link kopieren
Myrna, ja, gek he? Ik gaf een gewone reactie. Ach ja, gekken moeten er ook zijn
Alle reacties Link kopieren
Ja idd:) hoe laat ga je testen morgen?
@stess wat fijn !



@lion idd geen bloed geeft moed ! Heb je testen in huis ?! Denk aan je morgen ☆ X
Alle reacties Link kopieren
O o ooh lion. ... ik duim heeeeel hard voor je.
Hier begint het slijm weer te komen , trots op mn lijf , elke keer het zelfde aantal dagen voor de eisprong haha

vanaf morgen ochtend hem maar eens in de gaten gaan houden maar de verwachting is a.s. dinsdag op dag 16
Alle reacties Link kopieren
Nog geen bloed hier, maar ook een witte test. Ik schat in dat ik gewoon een dagje later ongesteld word, eigenlijk. Tuurlijk wil ik geloven dat het niet zo is, maar de ervaring spreekt me tegen



Wat drogen die kruidvattesten trouwens langzaam. Ik had die 4 druppels op het 'oogje' gelegd maar toen die 5 minuten voorbij waren, had het nog de helft niet opgenomen. Na 10 minuten zag je pas dat de test helemaal was doorgelopen en toen heb ik nog maar 5 minuten gewacht. Maar na dat kwartier was het 'sponsje' nog kleddernat. Nou ja, goed, als ik niet ongesteld word morgen weer testen.
Alle reacties Link kopieren
@ lion ik kom speciaal kijken hoe het is ik ben zo nieuwschierig ! ik hoop dat je morgen een andere test gebruikt en dat het super positief is, maar bekijk het rustig, ik ben blij dat je jou zo instelt, zo voorzichtig ...



@ stess, wat leuk dat je bijna 13 weken bent, heb je erg misselijk geweest?



@ hier mijn temperatuur zakt hier ik weet niet wat het wil zeggen, elke dag 0.1 zakt het?? iemand die hier meer van weet?ovulatietest negatief deze morgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven