Dreamgirls the Sequel

24-08-2013 14:40 2728 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey dreamgirl!



Kijk jij ook al rond op de zwangerpijler? Ben je nog niet zwanger? Twijfel je nog of is het juist je partner die twijfelt? Zijn er andere redenen waarom je nog niet begonnen bent: een studie, trouwen, die grote reis, een verbouwing, door ziekte of onzekerheid over je baan?



Wij zijn de 'Dreamgirls', een groep meiden die dromen over/van een kindje, maar vanwege uiteenlopende redenen nog wachten tot het DE maand of HET jaar is om er voor te gaan.



Hoewel een aantal van ons inmiddels zwanger is, zijn nieuwe dames altijd welkom. Dus droom je ook van een kindje maar moet je ook nog wachten? Klets dan gezellig met ons mee !



Let op: Wij zijn geen maand topic, de bedoeling is dat dit topic oneindig door kan blijven gaan en steeds doorgegeven gaat worden aan meiden die nog moeten wachten! Ook mag je blijven meepraten als je als zwanger bent geworden om de nog wachtende dames van goed advies te voorzien en voor de nodige 'moral support' die we elkaar hier graag geven.



Hier nog onze 'mores':

Ego-posts bestaan niet. We zijn er hier voor elkaar om elkaar te steunen. De vrijheid om hier te kunnen praten over wat je dwarszit moet er dus gewoon zijn.Echo-posts bestaan, vooraf superspannend en achteraf leuk om te lezen!het is hier dpo (days past ovulation) of MBD(maybe baby/bloody day) niet nod, want hoe zeker weet je dat je niet ongesteld wordt? Bovendien pijnlijker qua terminologie als je dus idd ongesteld bent geworden.Een inwijdingsrite willen we de dreamgirl newbies wel mee geven. Schrijf een monsterpost, je weet wel zo'n heeeeeeeeeele lange post. Pas als je die hebt geschreven, ga je op voor de volgende stap op weg naar een volwaardig dreamgirlslidmaatschap U zult slechts klussen aan uw huis. Oké oké aan de auto mag ook. In bed doen wij andere dingen.

Hier zijn we begonnen met dromen

Ons vorige topic





Deze dames zijn al gericht aan het dromen



NaamStart BijzonderhedenMissBalou 💗 👶🏼 MissMystique 💗 👶🏼 Celine 💗 uitgerekend begin sept!Ariadne83 💙 uitgerekend eind sept!Endomiel 💗 uitgerekend eind sept! Butterfly uitgerekend half dec! Syllie_87 uitgerekend dec/jan! Druifjegestartonregelmatige cyclus/pcos?Star30gestartpcos?Floepertgestartonregelmatige cyclusJannaKruidentheetjeLauraKStrikje gestopt met de pil in april '15 getrouwd! 👰🏼 .... .....



Deze dames gingen ons al voor : NYC, Liene, Kim2013, Zonnebloem87, Lorelay, Bloem1988, Nearly, Klaprooss, Isabella, Tink, Whoosy, Leonita, Cheery, Soshanna, Sjalalaan, Loveisdancing, xTulp
Alle reacties Link kopieren
Oh Cheery, gefeliciteerd!!!!
Alle reacties Link kopieren
Cheeeeer!!! Gefeliciteerd!!!! Oh, ik ben zo benieuwd!
Uhm... stuff... and things
Alle reacties Link kopieren
Whoohoo Cheery is mama Wij wachten ongeduldig op meer info. ..
Cheer wat geweldig!!! Van harte gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Cheery!! 👶 Wat fijn dat mini Cheery er is!!
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
Alle reacties Link kopieren
jaa gefeliciteerd Cheery en Cheeryman met jullie kindje ! Ik hoop dat alles goed gaat en dat jullie nu lekker kunnen genieten met z'n drieën. Uiteraard ben ik ook zeer benieuwd naar je verhaal over de bevalling en hoe het nu met jullie is . Ik kan me nog goed herinneren dat je hier begon met schrijven, in het begin volgde ik dit topic al, terwijl ik nog niet mee schreef. Het lijkt allemaal kort geleden en nu ben je mama!



Wij gaan dit weekend heerlijk een weekend weg samen, even relaxenn en tijd voor elkaar!
Alle reacties Link kopieren
Ja, wat is er dan al veel gebeurd he! En er zijn gewoon al best veel dreamgirl mama's!!

Leuk hoor
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik heb nog nooit wat op het VIVA forum geschreven, maar heb toch even een account aangemaakt om te vertellen dat ik al sinds januari 2013 heb meegelezen in jullie topic.



Ik ben zelf niet zo'n forummer, maar ik las wel trouw alles wat langskwam en heb hier veel rust door gekregen. Los van het praten met mijn vriend/man over onze kinderwens vond ik het fijn te lezen dat er meer mensen zijn met twijfels en kinderwens. Dat hielp mij af en toe mijn gevoel te relativeren.



Dat ik begon met lezen is voor mijn gevoel nog maar kort geleden, maar is toch ruim 1,5 jaar. Inmiddels ben ik de trotse moeder van een zoon (sept 2014).



Kortom, ik lees dat jullie veel steun aan elkaar hebben, maar er zijn dus ook onzichtbaar nog mensen die profijt hebben van dit topic!



Ik wens iedereen veel succes in het maken van de keuzes (wanneer, hoe wat) en de eventueel daarop volgende zwangerschap en bevalling. En dan komt het mooiste, genieten van het moois wat je samen met je partner op de wereld gezet hebt!



Een tip: de tijd vliegt dus geniet van elk moment, van stoppen met anticonceptie tot alles daarna!



Liefs van mij
Cheery gefeliciteerd! Ik kan ook niet wachten op het hele verhaal!



Buiten zijn is fijn, leuk dat je in stilte nog zo veel aan dit forum hebt gehad! Het is altijd fijn om te weten dat je niet de enige bent die ergens mee zit. Geniet lekker van jullie zoon!



Ariadne, spannend he om de kinderwens "in het echt" te delen met mensen. Ik ben blij dat ik een vriendin in hetzelfde schuitje heb, zo hebben we nog wat steun aan elkaar. Als mensen mij er naar vragen dan zeg ik nog heel overtuigend dat we eerst even van ons leven na de studie willen genieten, en we voorlopig onze handen vol hebben aan de pup. Ik heb niet zo'n zin in bemoeienis dus laat ze maar lekker verbaasd zijn als het straks misschien wel raak is.

Wel vertelde mijn vriend dat hij het met collega's over kinderen had en dat hij het daar wel heeft verteld. De collega's reageerden daar heel verbaasd op, in die zin dat mensen dat normaal niet vertellen, maar hij vond het wel kunnen omdat beide collega's inmiddels een andere baan hebben en binnenkort zullen vertrekken en ze prive niet met elkaar omgaan, en ik ben het daar helemaal mee eens. En ook fijn voor hem dat hij de komende weken in ieder geval nog iemand heeft om er mee over te praten.



Kruidentheetje, goed dat je het niet roken vol houdt! Het moeilijkste is het veranderen van je routine, dus wees je lekker bewust van je keuze om te stoppen en de echte reden, laat je niet verleiden! En het is verschrikkelijk he, dat wachten op je menstruatie. Succes!



Strikje, het gaat hard he! Voor je het weet zit de wachttijd er op. En gelukkig komt er een hele drukke periode aan met veel feestdagen, dat versnelt de boel altijd wel.



Met de pup gaat alles goed, hij is super schattig en aanhankelijk en leert heel snel. Helaas leert hij het ene wat we hem echt meteen willen leren niet zo snel, en dat is het alleen slapen in de bench. Met tot gevolg dat we allebei sinds zaterdag geen nacht meer door hebben kunnen slapen, en dat terwijl ik wel de hele week moest werken... Hopelijk kalmeert hij snel want dit begint ons echt op te breken. Het ergste is nog wel dat je hem niet mag troosten etc omdat hij dan leert dat huilen aandacht oplevert. Maar hem de hele nacht laten janken kan ook niet, want we hebben buren... Al met al een lastig parket. Iedereen die we spreken die zelf een hond heeft zegt hetzelfde, het komt goed! Maar het is lastig als je er midden in zit.

En Strikje, er is nog niets gesneuveld! Hij gedraagt zich overdag voorbeeldig. Nu de nachten nog.

Gelukkig is het druk om m'n werk dus ik heb weinig tijd om weg te sukkelen, en ik heb altijd nog het forum om in een dood moment even te checken.



Verder ben ik in afwachting van m'n ovulatie, ik doe nog niet aan temperaturen maar ik ben wel benieuwd of ik hem kan voelen. Bij een 'normale' cyclus zou die ergens eind volgende week moeten zijn, maar ja het kan zomaar later zijn aangezien ik na 1x ongesteld worden waarschijnlijk nog geen normale cyclus zal hebben. Ik ben benieuwd. Kunnen jullie je ovulatie voelen?
Alle reacties Link kopieren
Cheery gefeliciteerd!!



Endomiel, ik ben ook gestopt met mijn pil, en ik zou zweren dat ik afgelopen weekend mijn ovulatie heb gevoeld. Ik ben nog maar 3 weken gestopt dus op zich zou dat een prima timing zijn. En ik verloor wat oud bloed, iets wat ik voor mijn pilgebruik ook had rond mijn ovulatie . Ik was zo enthousiast dat mijn cyclus meteen na het stoppen met mijn pil weer normaal was (tenminste, zo voelde het) dat ik meteen naar de winkel wilde rennen voor een ovulatietest. Mijn man vond dat ik even normaal moest doen... we hebben nog geen concrete plannen, maar dan ben ik zoooo nieuwsgierig. Haha.
Alle reacties Link kopieren
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
Alle reacties Link kopieren
Whiskas: haha, leuk dat je zo enthousiast bent. Hoop dat je je in hebt kunnen houden om een test te gaan kopen



Endomiel; alles nog goed met de pup? Luistert hij goed?

Het is inderdaad leuk het te kunnen delen met mensen in je omgeving. Mijn vriend heeft daar geloof ik niet zo'n behoefte aan, wel in algemene zin dat we graag kinderen willen, maar niet dat we er bijna aan 'gaan beginnen'. Met een vriendin waarmee ik het erover heb gehad, is het nu even wat dubbel. Zij heeft namelijk net een miskraam gehad. Het heeft heel veel impact op haar, dus dat is vervelend om te merken. Het drukt mezelf ook wel weer met mijn neus op de feiten dat het ook mis kan gaan. Maar daar wil ik liever niet aan denken, anders maak ik mezelf gek met alles wat er mis zou kunnen: daar dealen we wel mee mocht het aan de orde zijn.

Ben deze week begonnen met foliumzuur; dat maakt het ook alweer een stukje echter.



Ohja, of ik mijn ovulatie voel: dat weet ik eigenlijk niet. Gebruik al zo lang de pil dat ik niet echt meer weet hoe het 'normaal gesproken' is. Ik hoor echter wisselende verhalen: sommigen zeggen het echt te voelen of aan voelen komen,, terwijl er ook genoeg zijn die niks merken.
Alle reacties Link kopieren
Nog geen update van Cheery?



Endomiel, gaat het met de pup al beter mbt het slapen in de bench?



Over het voelen van je ovulatie; vroegah, voordat ik anticonceptie ging gebruiken voelde ik het wel altijd. Had wel verwacht dat ik het ook wel weer zou gaan voelen toen mijn spiraaltje er 2 jaar geleden uitging, maar dat was niet zo hoor. Ik merk er niets van. Ja, ik merk het aan het slijm en de plotselinge hitsigheid

Moet alleen wel bekennen dat ik dus het idee heb dat ik hem deze keer wel gevoeld heb. Na de operatie totaal geen idee van mijn cyclus natuurlijk, maar 2 weken geleden had ik dus wel pijn aan de rechterkant (de kant van de operatie). En aangezien ik vandaag dus ongesteld ben geworden (yes! het werkt weer) zou het dus heel goed kunnen dat ik het gevoeld heb. Misschien was de boel aan die kant nog wat gevoeliger door de operatie?



Nou ja, ik ben dus ongesteld geworden, wat betekent dat we er weer voor mogen gaan Volgende week wel nog even naar de gyn voor controle, maar dat zal ook wel als volgt gaan; hoe gaat het? Goed. Mooi. Tot ziens



Ik vind het heeeeeeeel spannend. Spannender dan toen we begonnen zeg maar. Vriend zei al heel lief toen ik hem vertelde dat ik ongesteld was; mooi zo! dat is gelijk de laatste keer voorlopig We zullen zien.... Ik probeer niet te hard te hopen, al hoop ik natuurlijk wel op een eisprong aan de linkerkant. En stiekem heb ik ook al vooruit gekeken, ik zou deze ronde kunnen testen op de 30ste verjaardag van vriend. Zou een mooi cadeautje zijn toch?
Uhm... stuff... and things
Alle reacties Link kopieren
Dag lieve dreamgirls!

Dat is lang geleden!!



Ik wilde even een korte update erin gooien

Inmiddels is mijn dreambaby over 6 dagen al 8 maanden! 8!

Hallo, waar blijft de tijd!

Ik vind het heerlijk en fijn om te zien hoe dit topic nog steeds loopt. Dat er nieuwe dames zich aangesloten zijn en de bekende voor mij of inmiddels ook een kindje hebben of zwanger zijn!



Voor de nieuwe 'gezichten' wat fijn dat jullie ons gevonden hebben . Hopelijk verloopt de wacht periode en zwanger wordt periode voorspoedig en hebben jullie over een tijdje ook een hummel door het huis heen tijgeren, staan, stunten met een hoop gebrabbel









__

En nog een cheer voor onze cheery! Met je baby! hihi
Alle reacties Link kopieren
Klaproos, wat een mooie foto's van jullie kleine mannetje! Heel leuk!



Het is weer een tijd geleden dat ik iets heb geschreven! Inmiddels 38 weken en 4 dagen zwanger, dus zit een beetje te wachten op de bevalling

Ben er wel aan toe en hoop dan ook heeel erg dat het snel zal gaan beginnen!

Iemand nog leuke tips om de laatste dagen door te brengen?



Ik zal het komen vertellen als ik bevallen ben, maar vind het prima om dan uit de tabel gehaald te worden! Vind het ook heeel erg leuk om te zien en lezen dat er zoveel nieuwe dreamgirls mee zijn gaan schrijven! Dan is daar weer meer ruimte voor in de tabel!
Alle reacties Link kopieren
Mijn verloofde heeft weer enkele uitspraken gedaan die me helemaal van slag brengen. Hij wilt toch wachten tot ons huis is afgewerkt want financieel zal het niet haalbaar zijn om voor een kind te zorgen en de verdere afwerking vh huis te doen. Als ik dan vraag of hij er toch niet aan wilt beginnen bij de trouw antwoordt hij dat we dat dan wel zullen zien. Ik ben kwaad, verdrietig. Dat niet elk detail is afgewerkt in ons huis stoort me niet. Al het stoffig werk is gedaan. De keuken en badkamer zijn af. Dan stel ik liever die afwerking uit maar hij wilt er niet verder over praten. Hij zegt dat ik alleen nog maar aan een kind denk. Pfff hij begrijpt echt niet wat dit met me doet, hoe ik me nu voel.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp totaal je frustratie Strikje! Ik ben al tijdje terug van vakantie maar heb t nog niet kunnen opbrengen hier een update te geven. Maar nu ga dat toch maar eens doen. Eerste week van de vakantie liep ik elke dag rond met gedachte wanneer ik het er nou eens over ging hebben met vriendlief en ergens begin week 2, met behoorlijk opgebouwde spanning, stortte ik me volledig uit. Nou het werd een enorme ruzie op een prachtig bounty eiland waarbij hij aangaf dat ik obsessief bezig was met kinderen en ik hem verweet dat hij alleen maar over koetjes en kalfjes kan praten en nooit eens to the point komt. We hebben elkaar daarna een hele avond genegeerd en pas de volgende dag het uitgepraat. Hij wil nu eerst zich focussen op een nieuwe baan en geeft aan echt nog niet klaar te zijn voor een kind. En ik wil dat het een gedeelde wens wordt dus heb besloten het voorlopig ook even los laten ( voor zover dat lukt). Maar wel aangegeven dat ik volgend jaar 30 wordt en dat t voor mij sooner than later is en dus gaan we zodra de baan binnen is op zoek naar groter huis en openen we dan ook weer de babydiscussie. Ik hoop dat de aankomende babies van mijn zus en vrienden intussen gaan bijdragen aan een positief beeld bij mijn vriend. Maar wat me wel af en toe frustreert is dat het allemaal om hem draait en dat ik maar moet inschikken met mijn kinderwens. Maar goed ik probeer het te parkeren en af en toe alles hier en bij vriendinnen te ventileren zodat ik t in ieder geval even kwijt ben en me niet bij hem uitstort. Dat gaat echt averechts werken denk ik anders.



Zou iemand de tabel voor mij willen aanpassen en bij starten weer een groot ? neer willen zetten?



Liefs,



Travel
Alle reacties Link kopieren
P.s Cheery gefeliciteerd met de kleine!
Alle reacties Link kopieren
Zoals je zegt Travelbird, het frustreert me ook enorm dat ik me maar moet schikken. Begin van dit jaar hebben we deze discussie al gehad en we waren op een planning gekomen die we allebei goed vonden. Ik heb me toen al aangepast omdat ik ook vond dat de badkamer moest af zijn. Maar dit is niet meer samen beslissen! Nu word ik precies weer afgestraft terwijl ik zo mijn best doe om ervoor te zorgen dat de zaken die we af wouden hebben voor een kindje ook gedaan zijn.

En die opmerking "we zullen dan wel zien". Daar word ik knettergek van! Ik ben een planner en ik moet de zaken op voorhand weten. Ik ben niet het type mens met de "we zullen wel zien" instelling en hij zelf ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Hooi!



Wat een vervelende verhalen dames, van de discussies met jullie mannen. Ik weet nog goed dat ik heel bang was mijn vriend te benauwen met mijn babydrang, dus heb het er daarom vaak expres niet met hem over gehad maar in plaats daarvan bijvoorbeeld met een goede vriendin. Op een gegeven moment (zoals ik al eerder verteld heb) ook het gesprek aangesneden mbt de kinderwens. Gelukkig verliep bij ons het gesprek goed, maar kan het wellicht zijn dat jullie het er sowieso al heel vaak over hebben? Wellicht dat jullie mannen het daarom wat benauwd en het lijkt alsof jullie obsessief bezig zijn? Vind het lastig inschatten hoor want ik ken jullie en jullie mannen natuurlijk niet, maar als ik dit zo lees, is het inderdaad misschien beter het nu eerst even te laten rusten, want een ruzie hierover lijkt mij ook niet de bedoeling! Het moet juist een leuk en spannend geheel zijn, in plaats van een soort 'verplichting' wat veel spanning tussen jullie veroorzaakt. Die spanning komt er ook al wel als de baby er eenmaal is, met gebroken nachten e.d. Ik hoop dat jullie voor nu even de rust kunnen vinden en het tzt met jullie mannen nog eens over kunnen hebben, zonder ruzies of vervelende discussies. Het is een grote stap in je leven, die je leven ook compleet overhoop gooit, dus persoonlijk denk ik dat het heel belangrijk is dat jullie er als partners allebei voor 100% achterstaan. Anders krijg je misschien later, als het kindje er is en jullie een keer onenigheid hebben, verwijten naar elkaars hoofd als in "jíj wilde toch een kind!" En ik denk dat niemand daarop zit te wachten..

Wij hadden een aantal eisen waar we aan wilden voldoen voor er een kleine zou komen en dat waren:

- Ons nieuwbouwhuis op orde hebben (is gelukt op een paar kleine restpuntjes na)

- Financieel stabiel (man heeft een goede vaste baan met eigen bedrijfje ernaast, ik een tijdelijk contract, maar wel inkomsten dus. In het slechtste geval zouden we het wel op 1 salaris kunnen doen)

- Een grote reis samen maken (done!)



Misschien voor jullie ook een idee om bij een volgende gesprek samen met jullie partner zo'n soort lijstje te maken? Met dingen die jullie voor die tijd graag af/gedaan willen hebben (ook vanuit je verstandige oogpunt, niet alleen vanuit je gevoel). En er dan gewoon zsm voor zorgen dat deze afgewerkt wordt

Ik was erg blij met dit lijstje en nu ook super blij dat we dit allemaal gedaan/geregeld hebben! Als ik bijvoorbeeld kijk naar mijn huidige energie niveau, had ik er absoluut (!!) niet aan moeten denken om nu op reis te zijn of nog in huis te moeten klussen...

Hopelijk hebben jullie wat aan mijn lange kletsverhaal/tips en ik hoop van harte dat jullie eruit komen samen en er snel een 'startsein' gegeven wordt! knuffel voor jullie



Hier gaat alles verder wel goed, wel wat last van m'n buik (bandenpijn/darmen denk ik), snel hoofdpijn en erg moe. Vandaag de 16 weken bereikt



Dag lieve dames
Rijd nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Alle reacties Link kopieren
Cheer? Kom je nog een keer langs? Ik ben zooooo nieuwsgierig!



Strikje en Travel, vervelend meiden Ik herken het wel een beetje, mijn vriend was eerst ook van het 'dat zien we dan wel' en toen we eenmaal een datum hadden krabbelde hij ineens terug. Dat frustreerde mij enorm, maar ik snapte ook wel dat het alleen maar averechts zou werken als ik er over bleef praten. Ik heb hem op een avond al jankend verteld (zonder ruzie, gewoon gezegd dat hij even naar mijn verhaal moest luisteren) hoe belangrijk het voor me was en dat ik het idee kreeg dat ik me maar moest schikken naar hem en hij zich totaal niet bekommerde over mijn gevoelens. Ik begreep ook wel dat hij zich nogal overvallen voelde toen ik het de eerste keer aankaartte, hij dacht namelijk helemaal niet na over kinderen terwijl ik er in gedachte juist wel al heel erg mee bezig was. Ik was eigenlijk gewoon al een stuk verder met mijn wens. Ik heb hem toen gevraagd er gewoon eens over na te denken. Geen deadline, geen gepush, maar wel duidelijk aangegeven dat als ik op hem zou moeten wachten dat ik zou kunnen wachten tot ik een ons zou wegen



Daarna heb ik, hoe moeilijk ook, het er niet meer met hem over gehad en mijn kinderwens even voor mezelf gehouden (en veel hier op het forum geweest natuurlijk). Na een paar weekjes ben ik voorzichtig weer wat gaan vissen en wat bleek? Hij had er inderdaad over na gedacht en het duurde daarna niet heel lang meer voor we gingen starten. Helaas moesten we toen besluiten om het toch nog even uit te stellen ivm problemen op mijn werk, maar dat is weer een ander verhaal



Ik hoop voor jullie allebei dat jullie er snel uit komen met jullie mannen



Wow MissB, 16 weken al! Krijg je al een buikje?



Ik ben gisteren op controle geweest bij de gyn en we hebben weer groen licht Ze hebben 'het' (weet niet zo goed hoe ik het moet noemen) nog onderzocht, maar ze hebben niets kunnen ontdekken wat de oorzaak zou kunnen zijn van de BBZ. Tijdens de operatie hebben ze ook alleen maar kunnen constateren dat het er van binnen perfect uit ziet, dus ze houden het gewoon nog steeds op dikke vette pech.

Dus.... ik vind het retespannend Wat wel heel irritant is is dat ik verschrikkelijk ongeduldig ben. Ik moet mijn eisprong nog krijgen en ik zit mezelf al helemaal gek te maken. Nou ja, gelukkig komen er een aantal drukke weken aan, dus hopelijk kan ik het toch nog een beetje van me af gaan zetten.
Uhm... stuff... and things
Alle reacties Link kopieren
Ha meiden! Wat lastig zeg, die onduidelijkheid van die mannen van jullie! Vervelend!



Leuk om wat van de dream mama's te horen! En de bijna dream mama's! Zet em op Soshanna, super leuk dat je kindje er straks is!!



Ik denk dat Cheer vanzelf wel weer komt over een tijdje hoor. Die heeft haar handen vast vol aan die kleine! En ik heb bij vriendinnen gezien dat je goed moe kan zijn van bevallen & slecht slapen met een kleine baby. En alle spanning of je het wel goed doet...



Kruidenthee, fijn dat alles er wel goed uitzag! Dat is toch een geruststelling.
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
Alle reacties Link kopieren
Wat lastig strikje en travelbird dat je vriend en jij zo ver van elkaar afstaan qua kinderwens. Hopelijk draaien de mannen binnenkort bij. Hebben jullie verder wel een mooie vakantie gehad travelbird?



Fijn dat het goed gaat MissBalou! Willen jullie straks ook weten wat het wordt?



Spannen Soshanna! Bijna weer een dreambaby!



Wat leuk klaproos een update met foto's! Fijn dat alles goed gaat.



Ik heb laatst uitgerekend dat ik nog 1 doosje pillen moet halen na de strippen die ik nu nog in huis heb, komt dicht bij!
Alle reacties Link kopieren
Kruidentheetje, dat buikje begint heel langzaam tevoorschijn te komen



Butterfly, we weten al dat het een meisje is we hebben dat meteen bij de nipt test laten bekijken
Rijd nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Janna, je hebt idd gelijk!

Mijn herstel is wat minder voorspoedig dan gehoopt, zie mijn geopende topic meiden. Daarnaast is het echt enorm wennen aan ons kleine ukje, hoe lief hij ook is

Ik ben zelf nog best moe en slapen kom ik ook niet veel aan toe. Vandaag een poging tot douchen gedaan, maar tot drie keer toe in 5 min eruit gestapt wegens huilende baby...

Het is dus best zwaar!



Zodra we de boel weer wat op de rails hebben, zal ik hier uitgebreider posten. Het is even niet anders...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven