Entertainment alle pijlers

Utopia 2 (spoiler alert!)

24-04-2014 08:13 3021 berichten
En hier kunnen we verder.



Waarschuwing: topic loopt voor op de tv-uitzendingen!



Laatste prangende vragen: Waar is Drakenoog gebleven? Waarom eten de bewoners zoveel kwark? En zou vertrek van Andrea wederom een actie van de regie zijn?



quote:elninjoo schreef op 24 oktober 2014 @ 06:29:

Als Nicoline slim is gaat ze wat langzamer schilderen en geeft ze alle geinteresseerden haar privé mailadres. Dan kan ze lekker makkelijk geld verdienen als ze over 'n paar maanden naar huis gaat.Dat zou ze inderdaad moeten doen. Moet ook eerlijk zeggen dat ik het best mooie schilderijen vind, alleen een beetje donker.
Alle reacties Link kopieren
Dat Nicole bij Mark in bed heeft gelegen wil nog niet zeggen dat ze seks hebben gehad.Ik zag alleen de lakens van Joey &Laurab en Gio&Isabella op en neer gaan.



Kan Elzemieke er alvast uit ik word zo moe van dat gezannik&gehuil van haar.Dat leven in de loods is niets voor haar en ze valt duidelijk buiten de groep.



Isabella denkt dat ze heel wat is met haar gezang.Zodra ze Utopia uit is raakt ze in de vergetelhoek want haar stem is 13 uit een dozijn.
Alle reacties Link kopieren
Vervelend mens die Isabella.



Ik vraag me af waarom ik nog kijk,ik vind bijna iedereen stom
Alle reacties Link kopieren
quote:zoishet schreef op 24 oktober 2014 @ 09:18:

[...]





Tuurlijk is dat idioot en dat weet ze zelf heel goed. Daarom dat zenuwachtige gedoe wat ze probeert te verbergen met onverschilligheid.

En Nicoline gaf geen krimp. Toch knap.



Ik vind Laura ook wel relaxter worden alleen jammer van haar manier van praten.

Die maniertjes van Lotte komen me de neus uit.



Oh Eindeloos, je plakt als je tijd hebt nog wel een dronken Isabella hè of vanFles, ook altijd goed

Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 24 oktober 2014 @ 08:57:

Ik snap sowieso niet dat Vanessa altijd maar overal geld voor krijgt,het mens heeft al 2 keukens. Leveren die prakkies nou zoveel op??.



Ik vind Gio trouwens ook niet leuk meer,snap ook niet dat er niet eens iemand anders gaat presenteren bij die evenementen want ik vind hem helemaal niet goed. Irritant jong vind ik het ook.



Bereid met de oorvingers * gruwelt*



Volgens mij donderen ze die prakken zo de kliko in, en kijken hoopvol of ze misschien op tv zijn geweest.

10 seconds of fame.......
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:pausini schreef op 24 oktober 2014 @ 13:18:

[...]



En Nicoline gaf geen krimp. Toch knap.



Ik vind Laura ook wel relaxter worden alleen jammer van haar manier van praten.

Die maniertjes van Lotte komen me de neus uit.



Oh Eindeloos, je plakt als je tijd hebt nog wel een dronken Isabella hè of vanFles, ook altijd goed





Ik zal eens even kijken ......



Ik doe mijn best!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het liedje van Isabella best mooi. En ja... Daar baal ik zelf ook best van.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben Gio ook zat. Ben overgestapt naar Djowie en de soldaat. Eindeloos ga je mee? Ik laat de statuten van de fanclub wel herschrijven.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Alle reacties Link kopieren
Zullen we tossen om de komende genomineerden?



Ik denk;



- Wacko Wilco

- Elzeklapmetdemolenwieke

- Isabella



Het zal me niet verbazen als Isabella er dan uitgaat. Zij past duidelijk niet in het Utopia 2.0 en ze gaat het druk krijgen buiten waarschijnlijk.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Alle reacties Link kopieren
Las vandaag ook ergens dat Robin het erg gezellig heeft met Huub (gouden kooi en inmiddels eindredacteur van Utopia). Dat zal de positie van Isa ook niet heel erg veel goed doen, gezien Gio eerst haar 'vriendje' was.

You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
OMG wat een weirdo is die Wilco. Die spoort voor geen meter.
Wat kan die Isa toneelspelen hè.



En ik denk dat Charlotte het dit keer goed aanvoelt bij Wilco.
Alle reacties Link kopieren
Wat een overacterende vervelende meid die Isa.
Alle reacties Link kopieren
Wat gebruikt die gast?? Helemaal van het padje af.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Wat een griezel is dat zeg! Die Wilco.. toen ie die banden aan het opruimen was. Eng!
Nou ja.. dat dus..
quote:bloosje schreef op 24 oktober 2014 @ 20:15:

Wat een griezel is dat zeg! Die Wilco.. toen ie die banden aan het opruimen was. Eng!



"Net als met slechte mensen, moet je ook slechte projecten opruimen!"



Brrrrrr, eng typje.
Alle reacties Link kopieren
Brrrr ik vind Wilco ook heel eng. En ik denk dat het heel goed is dat Patrick er tegenin gaat. Ik vind Patrick echt lief.
Natte tosti..
Alle reacties Link kopieren
quote:bloosje schreef op 24 oktober 2014 @ 20:15:

Wat een griezel is dat zeg! Die Wilco.. toen ie die banden aan het opruimen was. Eng!

Op zich ook best wel weer knap hoe hij in 1 nacht een earthschip kwijt maakt waar men maanden met 15 man aan gebouwd heeft.

You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Alle reacties Link kopieren
Wilco daar kreeg ik al gelijk de tunes van Twilight zone en Jaws bij. Die kerel spoort echt helemaal niet. Volgens mij was hij zwaar dronken toen hij met die banden bezig was. Hij lijkt wel in een soort manie met dat 's nachts heel hard werken.



Patrick vind ik een heel verrassend persoon. Hij noemde Wilco een Emo-terrorist; ik zat voor hem te klappen hier op de bank, toen hij dat zei echt de spijker op zn kop met die opmerking. Patrick heeft mensenkennis en ik vind dat hij op een mooie manier in het leven staat.



Soldaat kan ik niet goed plaatsen. Ik had gedacht dat ze meer zichtbaar zou zijn met haar houding van niet lullen maar poetsen maar ze gaat op in de groep.



Vanflessa is bezig met een knap staaltje projectie. Ik wil haar kasboek ook wel eens zien. Die blik van haar ook toen Isa haar nieuwe single liet horen.



Gio vind ik echt een kleuter. Die tongt iedere vrouw als hij de kans krijgt. zal niet de eerste keer zijn dat hij dat doet alleen nu is het in beeld. Die ex-vriendin thuis mag blij zijn dat ze van hem af is.



Ivan kan zo explosief reageren! Dat Patrick bezig is met een boor en die niet wil afgeven omdat Ivan hem wil gebruiken dat vind ik logisch. Dan moet Ivan gewoon even wachten.



Joey is net als Gio alleen met zijn hormonen bezig. Laura B wordt gewoon ingeruild als er een nieuw chicky de loods in komt. Ik vind hem niet prettig qua uitstraling.



Lot tja dat is gewoon een heel sneaky verwend prinsesje die alles op haar manier wil en doet aan stemmingmakerij en stoken. Brrr eruit met haar kan ze lekker naar haar faduuuurrrrrr.



Laura gaat te veel mee in het Lot gedoe. Ik heb haar Lot nog niet 1 keer zien afvallen, ze is het altijd eens. Ik geloof er niets van.



Elseklapmetdemolenwieke is zo onzeker en onstabiel als maar kan. Ze past totaal niet in de groep met haar geslaap en gezucht en gepuf. Taarten van haar slaat echt nergens op en ze is liever lui dan moe. Eruit met haar.
Alle reacties Link kopieren
Patrick heeft bij mij ook een randje. Ik weet nog niet precies waarom, want hij zegt wel vaak de goede dingen. Toch klopt er iets niet naar mijn gevoel.



Voorlopig ga ik voor de soldaat als favoriete nieuweling.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Alle reacties Link kopieren
En die hormonen achterna rennen wat ze doen op die leeftijd daar heb ik niet zoveel moeite mee. Had ik ook moeten doen toen ik nog zo jong was, maar ik was zo suf om te trouwen en 'eeuwige' trouw te beloven.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Alle reacties Link kopieren
*zucht*



Wat ben ik toch naïef. Nu ik het liedje van Isa bij live in the loods hoor snap ik ineens dat ook de zogenaamde verliefdheid tussen Gio en Isa bedoeld was om dit liedje op de kaart te zetten.



Wedden dat het volgende week uit is tussen die twee?
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Alle reacties Link kopieren
Jee wat is die Wilco een enge vent zeg!

Hij lijkt wel bezeten of zo.
Die Wilco lijkt wel psychisch gestoord! Goed dat ze die uit de buitenwereld verwijderd hebben en opgesloten hebben in de Utopia-inrichting!
Alle reacties Link kopieren
Hoe hij tegen die haan staat te vertellen dat ie tot 8 uur zijn kop moet houden.

You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven