Hoe heb je nou lange seks?

28-10-2014 14:32 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tja, niet dat de seks niet goed is, maar na maanden lang een kwartiertje seks voor het slapen gaan wil ik wel eens wat anders.



Hier op het forum lees ik regelmatig dat mensen gerust een uur of langer seks hebben.



Hoe doen jullie dat?



Ons seksleven in het kort:

Ik pijp hem, hij likt mij,

Dan doen we een stuk of drie standjes en dan komt hij.

Einde van de seks en hij valt als een blok in slaap.



Nu wil ik gewoon eens langer seks, hij kan zijn orgasme prima ophouden, dat is het probleem niet, maar volgens mij vindt hij hetwel prima zoals het nu gaat.



Heb al vaker aangekaart dat ik het lekker vindt om tussen de penetratie door gevingerd/gebeft te worden of hem oraal te verwennen. Hij doet hier echter niks mee, en als ik het wil doen, wisselt hij snel van standje.



Nu wil hij het best eens proberen, die lange seks.



Maar hoe doen jullie dat nou? Pijpen jullie dan ook echt een half uur? Vriendlief staat op knappen na 5 minuten, dus dan moeten we wat anders gaan doen.



Alvast bedankt voor jullie input, ik wil gewoon eens langer genieten dan een kwartier.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat jullie idd een punt hebben daar. Eerst kom ik vaak, dan hij en dan hebben we volgens hem 'goede'seks gehad. En ik heb ook niks te klagen, hij verwent me altijd, maar het is gewoon zo kort.....



Ik zal morgen eens met hem praten. Hoe hij er tegen aan kijkt, want hebben idd het idee dat het voor hem gewoon over is na het klaarkomen, terwijl ik dan nog graag door wil.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken het probleem, alleen bij mij is het mijn vriendin. Ze heeft een heerlijke seksdrive, maar ze houd bijna uitsluitend van korte, heftige seks



Praten is een hele goede. Soms helpt het voor even!
Alle reacties Link kopieren
En hoe pakt jouw vriendin het op? Denk namelijk niet dat het heel goed valt bij mn vriend
Alle reacties Link kopieren
Op zich begrijpt ze het wel, en ze doet dan ook wel even haar best om lange seks te hebben, maar ze valt al gauw weer terug in haar oude patroon. Ik herken je wensen! Ik heb me er nog niet helemaal bij neergelegd dus lees de tips mee
Alle reacties Link kopieren
quote:nodime schreef op 28 oktober 2014 @ 18:46:

Ik denk dat jullie idd een punt hebben daar. Eerst kom ik vaak, dan hij en dan hebben we volgens hem 'goede'seks gehad. En ik heb ook niks te klagen, hij verwent me altijd, maar het is gewoon zo kort.....





Maar hoezo insinueer je dan dat jij de seks niet goed vindt? Omdat het 'maar' een kwartier duurt en jij gefocust bent op de klok? En in dat kwartier kom jij zo te lezen ook aan je trekken.

Ik kan het soms wel waarderen, een lange sessie maar met een half uurtje ben ik ook een tevreden mens. Ik heb niet altijd zin om drie kwartier lang genomen te worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:match12 schreef op 28 oktober 2014 @ 19:20:

Op zich begrijpt ze het wel, en ze doet dan ook wel even haar best om lange seks te hebben, maar ze valt al gauw weer terug in haar oude patroon. Ik herken je wensen! Ik heb me er nog niet helemaal bij neergelegd dus lees de tips mee



Maar waarom moet het lang duren? Wil je je hoogtepunt zo lang mogelijk uitstellen om er zo langer van te genieten?



De verhalen hier op het forum van mannen die zo een paar rondjes uit hun mouw schudden neem ik sowieso met een korreltje zout hoor.
Tja hoe, met m'n seksrelatie kan ik echt uren seksen. Wel met pauzes tussen door en gezellig kletsen, maar ook heel veel zoenen, masseren, pijpen, beffen, allerlei standjes. En inderdaad tussen de standjes door ook weer lekker vingeren, pijpen, elkaars hele lichaam ontdekken, speeltjes gebruiken blabla..



Ga zo maar door. Gewoon fijn, helemaal in elkaar opgaan. We hebben dezelfde passie, dat vult elkaar mega goed aan.

Daar ligt het ook wel voor een deel, ik heb pas 2 mannen in mijn leven gehad waar ik zo lang mee kon seksen. We kunnen zo een hele zondag ochtend en middag besteden er aan.

Als je niet helemaal op 1 lijn ligt wat betreft wensen etc, dan is dat best lastig om elkaar daar in tegemoet te komen.



Het ligt voor mij grotendeels in aanvoelen en aangeven wat prettig is. Je man zal goed moeten luisteren naar jouw wensen, jij zal goed moeten aangeven. Uitvinden wat voor persoon je bent in bed, ook hij zal daar in mee moeten gaan. Als alleen jij iets wil, zal hij daar nooit toe komen ben ik bang. Voor hem is het immers al goed en iets wat je al zolang doet, is best lastig ineens te veranderen. Tussen de standjes door wat assertiever worden en zeggen wat je wilt. Als hij bijna komt, stoppen, lekker knuffelen/zoenen en weer door.
Alle reacties Link kopieren
@ Blusher - dat korreltje zout geloof ik graag. Het is niet zozeer het uitstellen van het hoogtepunt, al kom ik heftiger klaar als ik lang opgegeild ben. Ik vind het ook lekker om haar te verwennen, om te teasen en geteasd te worden. Seks is niet alleen het orgasme.
Alle reacties Link kopieren
zaterdag avond j.l. heb ik heel erg lange seks gehad. we begonnen nachts om 01.40 uur en we hebben meer dan een uur seks gehad.



maar ik weet niet oof je vriend er in trapt als je stiekum de klok een uur terug zet tijdens de sex.................



goed dit even voor degene met gevoel voor humor.



dan nu voor d egene met gevoel voor realiteit; sommige dingen mannen zijn gewoon niet meer te veranderen, dus ik vrees...........
hoe ouwer, hoe gekker..............
Wanneer ga jij je klokje dan starten Nodime?

Je schrijft dat jullie de hele avond kussen en kroelen en strelen op de bank. Dat is toch ook al seks?

Of vind je het pas seks als jullie in bed liggen?
Alle reacties Link kopieren
minder seks denk ik, zodat je echt naar elkaar verlangt.

maar ook weer niet te weinig.

moeilijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het niet, ik lees mee... Ik ben ook nogal van korte stof. Soms zou ik ook langer willen maar dan ben ik zo hyper en hitsig dat ik niet geduldig ben. Misschien ook een karaktertrek of je lang of korte seks hebt...? Soms heb ik wel eens lange seks. Inderdaad met een borreltje erbij, beetje zoenen en friemelen. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dan op een gegeven moment zoiets heb van.... Het is genoeg hoor! Ik ga mijn pyjama aan doen en tv kijken. Maar ik vind het best leuk om af en toe wat langer seks te hebben. Zelf de regie nemen als je langer wilt is de beste tip. Beetje streng zijn als hij afhaakt (of zou hij daar niet goed op reageren).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven