Minnaar deel 26

18-09-2014 16:34 3011 berichten
Al 25 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoelt voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijfsters, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.



Alle reacties Link kopieren
Dat is geen fijn gevoel hart.



Zet jezelf in het middelpunt in plaats van hem dan is het makkelijker om ermee om te gaan. Niet: hij is een lekker hapje maar jij bent een lekker hapje. En nee: jij hoeft het hem niet naar zijn zin maken, het gaat om jouw plezier! Niet meer slijmen en complimenteus op de chat. Het is jouw feest en dat mag hij goed voelen.
Alle reacties Link kopieren
Hint,

Heb jij dit toevallig tegen mijn minnaar gezegd?
Alle reacties Link kopieren
Tjemig ik heb eindelijk weer contact hier.

Kan er nog niet makkelijk mee overweg.



Hart. Vertel. Begint hij nu toch op een andere manier na de woorden van hint ?
Alle reacties Link kopieren
Hier errug rustig aan het worden.

Begin het nu wel te missen hoor.

Misschien hetzelfde verhaal ? Buit binnen. Of ben ik een beetje te duidelijk geweest ?
Alle reacties Link kopieren
Joos

Minnaar gedraagt zich zoals hint zegt dat ik me moet gedragen.
Alle reacties Link kopieren
Het loopt niet echt lekker de nieuwe omgeving maar het zal wel wennen.

Mijn gevoel blijft dubbel, ik vind het leuk om hem te zien na een tijd en het lijkt me ook interessant of we als ex minnaars ook een goede afspraak kunnen hebben.

Het was meer een schaduwrelatie geworden dan een minnaar die ik niet vaak zag.

Zijn motivatie weet ik niet , zal ik vast horen als we elkaar zien.

Verder alle zeilen bij om in rustig vaarwater te blijven, werk, sport, vriendinnen studie en natuurlijk familie. Is wel ernstig Sahara , soms lastig maar ook wel ok.

Hart en Joos als je alles leest van de meeste vrouwen in dit topic , kavelt de pure aandacht en passie van mannen behoorlijk af na een zeker moment. ( de uitzonderingen daar gelaten) En Hint wat jij geeft als basishouding is een goed uitgangspunt, ga ik een proberen toe te passen. Heb de uitzonderlijk irritante gewoonte dat als ik iemand in mijn hart sluit, de liefde toelaat, ik grenzeloos ben in het de ander naar zijn zin maken. Ook een punt waar ik mee aan het werk ben. Minnaar werd daar soms knettergek van, begrijpelijk want ik zag mezelf ook wel een beetje als een over actief hondje wat alles doet om baasje blij te maken. Nou ja rare vergelijking maar uit balans was het wel. Soort van over projectie.
Alle reacties Link kopieren
Nee, dat niet hart, hahaha. Maar als iemand zich ongeïnteresseerd gedraagt, denk ik in dit geval... what goes around comes around. Door ook afstand te nemen zal hij of beter zijn best gaan doen, of het kan uitdoven.
Alle reacties Link kopieren
Nou ja,het is meer dat ik denk....is het de bedoeling dat ik erbij ben of kan ik gewoon ook de buurvrouw inzetten als jij het maar naar je zin hebt?

Werkt niet motiverend om een afspraak door te laten gaan.
Huh, nou van dat soort spelletjes hou ik niet. Als een minnaar zich te weinig laat horen naar mijn mening, vraag ik gewoon of er wat is. Ik hou nogal van duidelijkheid.



Wie opent er het nieuwe deel?
Ikke dus Deze is vol, we gaan door met deel 27!
Alle reacties Link kopieren
En nu maar hopen dat ik ergens deel 27 kan vinden.

Brr wat een ellende dit op de telefoon.

Zit nu op de laptop (ook niet handig met iedereen thuis)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven