Mode & Beauty alle pijlers

Wat zit er in jouw toilettas?

31-10-2014 15:26 30 berichten
Smeerseltjes, gladmakers, foundation, concealer, mascara, oogpotlood, oogschaduw, eyeliner, lipstick, blusher… Wat zit er allemaal in jouw toilettas? En welke merken gebruik je het liefst? Voor een blog zijn we op zoek naar de favorites van de VIVA-forummers. Waar kun jij niet zonder? We zijn benieuwd
Alle reacties Link kopieren
Bij mij ligt ook alles los in mijn tas, ben ook altijd alles kwijt.

Nagelvijl, deo van Dove, lippenbalsem van Labello met een tintje (Cherry heet-ie geloof ik), spiegeltje, poeder met kwast voor glimmomenten en een oogpotlood, altijd dezelfde donkerblauwe van The Body Shop. Oh, en wat tampons just in case.
Time spent with a cat is never wasted
Tandenborstel en tandpasta van Weleda en lenzenvloeistof.

Deorolletje van Weleda en parfum van Thierry Mugler.
Alle reacties Link kopieren
Mijn makeup zit thuis gewoon in een lade. In mijn tas heb ik euh lippenbalsem (babylips), lippenstift (Clinique), blush (Etos), Mascara (Essence), een verfrissingsdoekje, tampons en een mini deo.
Alle reacties Link kopieren
Hmm ik neem geen make-up mee als ik de deur uit ga, gebruik sowieso alleen wat mascara en eyeliner.

Mijn toilettas gebruik ik alleen als ik op kamp ga ofzo en dan zitten daar hele andere dingen in;

Vochtige doekjes en washandjes, muggenspray, nestosyl, tekentang etc...
Bad decisions make good stories
Mijn toilettas gebruik ik ook alleen als ik op vakantie of weekendjes weg ga.Ik heb een make-up tas maar vaak doe ik

mijn make-up in het achterste vakje van de tas die je met een rits dicht kunt doen.Dat gaat altijd goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven