Mode & Beauty alle pijlers

En weer iets bijzonders onderweg naar mij!

23-07-2008 13:45 52 berichten
Heb nu weer iets besteld! Als het goed is ontvang ik volgende week mijn "FiveFingers" precies voor mijn vakantie. Benieeeuwd!

Omdat het geen alledaagse schoenen zijn hier even een post gemaakt. Kom maar weer op met de reacties!

http://www.posablepapersean.com/image/upload/vibram_fivefingers.jpg
Alle reacties Link kopieren
.
Hahah nee dat verwacht ik ook niet, wou het toch even meedelen, vind het leuk alvast wat reacties te horen!

Ooooh wat ben ik toch gek op dit soort dingen!
.
maar koop je ze omdat je ze echt mooi vindt, of omdat je er aandacht door krijgt?
Ik vind ze cooool!
nu nog zo'n tattoo shirt erbij en een c-string in mannen uitvoering en je bent er helemaal klaar voor!
ieeeeeeeeeeeew
@ Carlice; Eeeeh dat tattooshirt was ook idd een posting van mij. Deze is al besteld, maar wees gerust; ik zal ze niet combineren.

Weet ook niet wat het is, ben de laatste tijd helemaal maf van eigenzinnige kledingstukken!! Behalve dan van de C-string, maar goed dat ik geen vrouw ben hahahahaa

Kom op zeg; zie die schoenen! Die wil je toch hebben als je ze ziet?!?
Ik vind ze superlollig! Heb je de bijpassende sokken ook al besteld?http://www.teensokken.nl/models/TSS1k.jpg
Miesteph schreef op 23 juli 2008 @ 13:57:

Ik vind ze superlollig! Heb je de bijpassende sokken ook al besteld
Teensokken heb ik al een tijdje, ook al zo leuk!
mag ik iets heel stoms vragen; wat mot je ermee???
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ik vind ze niet mooi. Lijken me ook niet prettig zitten maar daar kan ik natuurlijk niet over oordelen zonder ze gepast te hebben.

Maar ik vind wel meer "nieuws" niet mooi. En na een tijd je gaat het wennen. Dus wie weet...
Costello schreef op 23 juli 2008 @ 13:58:

[...]

Teensokken heb ik al een tijdje, ook al zo leuk!
X-D leuk zijn ze he? Heb ze ook en zitten best lekker! Laat je nog even weten hoe die schoenen bevallen? ben best nieuwsgierig!
Hihi, ik hou wel van jouw smaak.

Gek, gedurfd, lollig.

Maar idd niet combineren met je tattooshirt ;-)
Hahahahahahahahahahhahahahahahaha geweldig
Zijn ze voor land of water?
itsme26 schreef op 23 juli 2008 @ 13:59:

mag ik iets heel stoms vragen; wat mot je ermee???

Mag ik ook iets heel stoms vragen, hoe oud ben je eigenlijk, eerst dat t-shirt en nu dit?? :no:
De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht.
Nou wordt ik nieuwsgierig.... Welk shirt wordt hier bedoeld?
je zal maar een knobbelteen hebben...
.
.
Die teensokken had ik toen ik 15 jaar oud was, vond ze toen idd lollig maar nu...Niet echt! Daarbij komt ook nog eens dat ik het helemaal niet fijn vindt om te dragen, zo'n onnatuurlijk gevoel.
extrahalo schreef op 23 juli 2008 @ 14:41:

waar ga je de schoenen voor gebruiken trouwens Costello? Alleen toch maar om hard te lopen of ipv wandelschoenen? Of wil je hier, net zoals het shirt, mee uitgaan?
Lijken me lekkere "vakantieschoenen" voor in de tuin, strand, wandelen, hardlopen, zwemmen, fietsen. Ofwel "actieve" schoenen. Hiermee in een kroeg gaan zitten zou ook ik een beetje raar vinden, hoor.
Harske leuk, maar idd vertel eens wanneer je van plan bent om ze te dragen? Op het strand? de disco?

In bed ipv die eeuwige witte sokken ;-]
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven