sexring

24-07-2008 00:24 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goede avond,

Een vriendin van me heeft voor haar vriend een The butterfly sexring besteld. Heb even op de site van de pabo gekeken en daar staat dat het zo heftig speeltje moet zijn.

Van die ringen met zo tril staafje er aan merk je als vrouw daar nou wat van?

wie heeft er ervaring mee?
Ik kan me van dat soort dingen niet voorstellen dat het lang genoeg op de juiste plek op de juiste manier tegen me aankomt. Ben erg benieuwd wat ervaringsdeskundigen zeggen.

Een van mijn vriendinnen vindt het trouwens wel geweldig, moet haar bovenstaande toch eens vragen.
het lijkt me wel lekker
Ja mij ook, maar eigenlijk alleen als ik 'm zelf bedien zeg maar.
volgens mij us dat niet mogelijk
Nee, vandaar dat ik er ook geen heb. Maar die vriendin van mij dus wel en zij is er heel blij mee.

Wat mij betreft vibreren sowieso veel van die dingen met een te hoge frequentie trouwens.
Dus jij vind het helemaal niks.
Als je zoiets goedkoop wil uitproberen moet je die van durex play eens nemen. ik vind die wel leuk en niet zo hard tenminste
Hallo

Ik gebruik wel vaker zo,n ring, met of zonder trillen. Ik en mijn vriendin vinden het heerlijk, vooral een strakke cockring, dan word je pik nog harder. Wij kunnen het alleen maar aanbevelen.
david01 schreef op 24 juli 2008 @ 12:55:

Hallo

Ik gebruik wel vaker zo,n ring, met of zonder trillen. Ik en mijn vriendin vinden het heerlijk, vooral een strakke cockring, dan word je pik nog harder. Wij kunnen het alleen maar aanbevelen.

Zo'n vibrerende ring lijkt me niks. Die moet maar net steeds je clit raken...

Een cockring vind ik ook wel lekker. Hij word inderdaad nog harder en je orgasme blijft langer weg dus kan je je meisje meer plezier geven! Een aanrader.
Ik heb hier ook zon ding liggen. Het is leuk voor af en toe, maar ik vind hem niet super geweldig.

Als je er een aanschaft kun je er beter een kopen waar gewone AA batterijen in kunnen. Waar van die kleine ronde platte batterijtjes in gaan, zijn binnen een paar min leeg. Dan ben je net lekker op gang aan het komen en dan kapt dat ding ermee :p

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven