Lijf & Lijn alle pijlers

Joehoe.. gelukt.. Over de drempel..

27-10-2014 17:45 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag was het dan zover.. Mijn eerste schreden over de drempel van de sportschool.



En... het viel me reuze mee..



Ik ben gewogen en gemeten (viel niet zo mee).. voedingsadviezen etc en daarna aan de slag.. nou nou..dat was wel even wennen. Alle apparaten werden op mij ingesteld en daarna kon ik aan de bak. Met een personal trainer die je motiveert, die naast je komt staan, die je aanmoedigt.. maar het is me gelukt..



Woensdag mag ik weer
Alle reacties Link kopieren
En poldervrouw, was het gisteren gelukt met sporten?
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Ben ik weer.. Afgelopen week 3 x naar sportschool geweest en viel me 100% mee.. Vandaag weer geweest, weer wat anders uitgeprobeerd.. zo hoop ik eind van de week beetje de dingen die mij leuk lijken gedaan te hebben. Volgende week maak ik een schema met mijn personal trainer..



Afvallen gaat ook prima. De menulijsten werken enorm handig en ik heb dus echt geen trek..



Kortom.. we gaan goed
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn om te horen dat het meeviel!!

Toen ik weer begon met sporten ging ik letterlijk bijna dood!

Spierpijn, migraine...ging echt kapot!

Maar het is leuk he sporten en afvallen?!



Succes!
Prrrr, mauw miawwwww.
.
Oh sorry, ik had je laatste post gemist.
Alle reacties Link kopieren
Jane - Ice.. ik zal niet zeggen dat het me makkelijk afgaat .. Maar het valt me mee iig..
Alle reacties Link kopieren
Nou fijn!

Ik hoor het graag hoe het ging enzo hoor dus blijf lekker posten als je wilt!

Powerrrrr!
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
ha ha.. nou vandaag is het niet gelukt.. ik wilde vanochtend maar mijn hele ochtend was niet zoals geplanned.. dus morgen.. Vanmiddag kan ik niet..



Dan maar twee dagen achter elkaar..



Dit keer overigens geen spierpijn van maandag.. wel fijn..
Alle reacties Link kopieren
Kun je niet in de avond gaan?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Zo.. ben ik weer..



Het gaat nog steeds helemaal prima.. Ik sport 3 x per week en heb nu beetje mijn draai gevonden (en mijn schroom overwonnen).. Er lopen mensen die nóg zwaarder dan ik en nog klunziger dan ik ha ha..



Ik doe 2 x per week groepsles en 2 x per week fitness (waarvan 1 x achter een groepsles aan). Dit schema bevalt mij het beste. Soms kan ik niet en dan probeer die dag wel "in te halen" want ik heb een soort raar van schuldgevoel als ik niet ga.. raar maar waar.. In de avond ga ik niet, dan is mijn emmertje energie leeg (ik ben niet 100% gezond) en heb ik vaak andere dingen die kind-gerelateerd zijn



Mijn afvallen gaat gestaag. Ben inmiddels 5 kilo kwijt en geen honger gevoel of wat dan ook.. Dit principe werkt dus (voor mij)..

Volgende week voor het eerst meten (dus zien of ik ook nog centimeters kwijt ben).



Kortom.. het gaat goed, ik vind het zelfs een soort van leuk en het geeft resultaat..
Alle reacties Link kopieren
O ja .. wat doe ik dan nu precies



Easy Dance, Dance4Fun, Zumba, Impuls en Clubpower en dan ook nog circuit (dat wissel ik af met die Impuls)..



Ik heb uiteraard regelmatig fikse spierpijn maar geen extra pijn waar ik bang voor was. Pilates etc. is mij dus niet goed bevallen, daar heb ik echt veel last van gehad (pijn) en dat is ook direct geschrapt uit mijn schema door de begeleiding, dat past dus niet bij mijn klachten.. Mooi.. next...
Alle reacties Link kopieren
Jeeh wat goed om te horen dat het bevalt en werkt! Goed bezig zeg!
Alle reacties Link kopieren
Zie dit topic nu pas.

Poldervrouw, wat goed! Ik heb in een paar topics gelezen hoe je er tegen op zag, wat fijn dat het nu zo lekker gaat



Ik zit zelf nu al 2 weken ziek thuis, kan dus weer opnieuw beginnen
Alle reacties Link kopieren
🏆👍👏
Alle reacties Link kopieren
Nou hartstikke fijn!!

En wauw 5 kilo afgevallen, knap hoor!
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Meld me



Intussen centimeters kwijt én dik 7 kilo eraf ...



Jeuj ! Heb de flow gevonden en ik voel me er goed bij ! Nog niet 1 x in de mist gegaan !
Alle reacties Link kopieren
He, wauwwwww! Wat goed zeg!!

Volg je een speciaal dieet van jouw sportschool?

Ik heb geen overgewicht maar ben al maanden bezig om een aantal kilo's

kwijt te raken door gezonder/ minder te eten en 3x pw te sporten.

Alleen het gaat zoooo moeizaam...
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb ook een dieet programma (of eigenlijk een life style programma).. Ik eet anders.. ik ben me er meer bewust van. Ik mag alles , dat maakt het wel erg makkelijk.. en ik val af.. Ik zit op 1900 kalorieen ofzo.. Ik mag ook niet tellen, maar het programma is daarop gebaseerd.. Brood, pasta, aardappelen etc. etc.. alles zit er in.. wel uitgebalanceerd maar het is reuze makkelijk.. Geen shakes, poeders of wat dan ook.. Ideaal..
Alle reacties Link kopieren
Oh wat fijn dat je alles mag eten! Ja ik weet, met mate he?

Ik vind het echt oprecht knap van je hoor!

Moet je nog veel kilo's kwijt?
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
quote:poldervrouw schreef op 27 november 2014 @ 08:53:

Meld me



Intussen centimeters kwijt én dik 7 kilo eraf ...



Jeuj ! Heb de flow gevonden en ik voel me er goed bij ! Nog niet 1 x in de mist gegaan !



FANTASTISCH.



Wat zal jij je al heerlijk voelen, fitter, lichter, slanker.

Goed hoor.



Applaus.

Alle reacties Link kopieren
Poldervrouw, ik zie dit topic voor het eerst en las het resultaat, even een buiging en applausje voor jou, goed bezig joh!!



Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Poldervrouw, ik heb dit topic vorige week voor het eerst gezien, en je het me geïnspireerd. Ben net voor de derde keer wezen hardlopen. Hard een schop onder mijn kont nodig om het weer op te pakken en dat is dankzij jou gelukt! Thanks.
Home is where your wifi connects automatically.
Alle reacties Link kopieren
Jane Ice.. Ik moet er nu nog iets meer dan 21 kwijt voor mijn uiteindelijke streefgewicht en gezond BMI.



Ik ben deze week maar 2 keer naar sportschool geweest en voel met gewoon schuldig. Dat is goed toch ?



Ben intussen nu ruim 8 kilo kwijt, bijna 9. Nog geen 1 x in de mist gegaan .. Echt.. ben zo trots op mezelf..
Alle reacties Link kopieren
Poldervrouw, ik ben ook trots op je!!!



Nu ik nog.

Ik ben ruim tien kilo aangekomen door stress-eten/troost-eten en ik zit niet lekker in mijn vel.
Alle reacties Link kopieren
quote:poldervrouw schreef op 04 december 2014 @ 17:52:

Jane Ice.. Ik moet er nu nog iets meer dan 21 kwijt voor mijn uiteindelijke streefgewicht en gezond BMI.



Ik ben deze week maar 2 keer naar sportschool geweest en voel met gewoon schuldig. Dat is goed toch ?



Ben intussen nu ruim 8 kilo kwijt, bijna 9. Nog geen 1 x in de mist gegaan .. Echt.. ben zo trots op mezelf..Wauw!!
Prrrr, mauw miawwwww.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven