Mode & Beauty alle pijlers

Net tattoo, maar over ruim een week op vakantie!+ diefstal!

24-07-2008 23:26 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi mensen,

ik heb een paar vraagjes/ moet even mijn ei kwijt..

1.Vlak na het zetten van mijn tattoo vandaag is er iets heel naars gebeurd in de stad. Ik ben bang dat ik dat ga verbinden met 'de dag dat ik mijn tattooage zette'? Wat denken jullie?

2 Ik ga over ruim een week op vakantie, volgens de tattooerder kan dat geen kwaad (ga ergens heen waar het heel warm is)... maar ja je hebt daar geen steriel water etc.. Hoe moet ik ervoor zorgen dat mn tattoo goed blijft daar met al die zon en zwembaden... Tis daar iets van 40 graden....

3. Deze tattoeerder was nogal laconiek over de verzorging, afdekken met folie de eerste paar dagen en volgens hem niet nodig.

Ik heb nou bepanthen gekocht. 's nachts moet je het toch wel afdekken met folie? Anders zit alles onder.

Heel erg bedankt!
Hahaha Gizzie denk aan je bloeddruk!!!
[quote]B12 schreef op 25 juli 2008 @ 00:57:

Hahaha Gizzie denk aan je bloeddruk!!![/quote

Komt goed X-D
Ikke1971 schreef op 25 juli 2008 @ 00:43:

[...]

Gelukkig...dacht al dat het aan mij lag :-p

Maar het zijn totaal niet voorziene omstandigheden waardoor ze nu ineens zomaar een tatoo heeft die ze moet verzorgen..tja..dat maakt het een heeeel ander verhaal natuurlijk X-D
Tja, dat is weer eens wat anders dan voor de kat oppas zoeken als je op vakantie gaat :cheer2:
Zonnetjexx schreef op 25 juli 2008 @ 00:43:

[...]

@-(

Als je iets meer zou uitleggen, zou je misschien ook niet dit soort reacties krijgen..

Deze reactie helemaal gemist. Gooo Zonnetjexx

:cheer2: :cheer2:
.
Ik las ergens in de reacties dat je te tattoo droog zou moeten houden en vooral niet in moet vetten.

Ik wil je nog even op het hart drukken, dat je dit vooral wél moet doen. Dat zul je zelf ook wel merken, want als je het een paar uur niet doet, begint de plek heel erg te trekken.

Verder vooral niet krabben, want de kans bestaat dat je enorme jeuk krijgt. Het wel of niet afdekken 's nachts ligt ook een beetje aan de plek waar de tattoo zit.
The time is now
B12 schreef op 25 juli 2008 @ 00:55:

En wat bedoel je eigenlijk met +diefstal achter de topic naam??
Ik vermoed dat dit de nare gebeurtenis is na het zetten van haar tattoo waar ze over punt 1 in OP mee begint. Erg duidelijk is dit idd niet.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Wat ik niet snap dat je zegt dat het niet je eerste tattoo is... dan weet je toch hoe je een tattoo moet verzorgen van de vorige keer of keren?
Gizzie schreef op 25 juli 2008 @ 00:55:

Oh en nog wat!

Als jij over kut commentaar spreekt (wat je zogenaamd zoooo erh gehad hebt) dan vindt ik je een enorme onnadenkende domme kut!!!

Laat jij je lekker in je lichaam snijden zonder na te denken over de gevolgen!!!!

Tjong jonge, dat ze nog ZO geboren worden

Nee, dit klinkt lekker....

Mooi gevalletje pot verwijt de ketel,
madelief82 schreef op 24 juli 2008 @ 23:26

Vlak na het zetten van mijn tattoo vandaag is er iets heel naars gebeurd in de stad. Ik ben bang dat ik dat ga verbinden met 'de dag dat ik mijn tattooage zette'? Wat denken jullie?

Dat hangt er vanaf hoe 'naar' het was...

Heb je er uitgebreid over kunnen praten met iemand, zodat je het van je af kunt zetten?

Of bedoel je soms dat je bestolen bent, gezien het feit dat je het in je topictitel over diefstal hebt? Beetje warrig geschreven...

Kun je wat duidelijker zijn?
madelief82 schreef op 25 juli 2008 @ 00:38:

Stom he, die zon... haha...pff...

Sorry ZON!

X-D
1. niet piepen

2. het advies van folie wordt al heel lang niet meer gegeven

3. ik heb twee keer een tattoo op vakantie laten zetten, geen probleem met zon, water etc.
.
Bij 'iets heel naars gebeurd in de stad' denk ik toch eerder aan een vuurwerkramp oid.

Ik had al geschreven dat door totaal nietvoorziene toevalligheden dit zo gelopen is. Het is niet eens mijn eerste tattoo, maar ik heb niks op papier meegekregen, terwijl het toch een van de beste shops is van NL.

De énige onvoorziene omstandigheid die ik me voor kan stellen is dat je gisteren, bij het zetten van de tattoo niet wist dat je op vakantie zou gaan. En anders is het gewoon onzin, dan had je die tattoo uit moeten stellen als je je er druk om maakt. En, nee, zon en zwembaden zijn níet bevorderlijk voor de meeste tattoos.

En als je al een tattoo hebt, dan weet je toch hoe je die toen verzorgd hebt?
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
:~) wat een negativiteit. Madelief, wil alleen even zeggen dat ik mijn laatste tattoo ook met bepanthen verzorgd heb. Beviel stuk beter dan al die vette rotzooi. Is in ieder geval nog een ding dat je mee hebt X-D

Verder inderdaad uit de zon blijven. Jammer maar helaas. Schoonhouden, smeren en luchten.

Veel plezier gewenst, toch
Ik zal eerst nog even langs slachtofferhulp gaan als ik jou was.
Niet zwemmen, geen zon.

2 keer per dag wassen met unicura (geen washandjes en dingen gewoon even onder de douche en goed afspoelen).

Insmeren met calendula (tegen brand en schaafwonden).

En voortaan van te voren even nadenken en je laten informeren...
Tatje schreef op 25 juli 2008 @ 10:43:

Niet zwemmen, geen zon.

Daar gaat je vakantie...

godinvandejacht, superbedankt voor je uitgebreide antwoord. Ik erger me rot aan die kutantwoorden hierboven
Ga je mond spoelen!
Miss Moneypenny schreef op 25 juli 2008 @ 10:44:

[...]

Daar gaat je vakantie...
Misschien gaat ze wel klimmen ofzo.
Oh nee, veertig graden.
fleurtje schreef op 25 juli 2008 @ 10:46:

[...]

Misschien gaat ze wel klimmen ofzo.
Niet teveel je spieren spannen dan gaat een tattoo scheuren :-P
Op 8 juni jl. schreef TO in een ander topic dat ze net een vakantie voor begin augustus in Turkije had geboekt. Die vakantie was dus in ieder geval niet totaal onverwacht.

Ik had al geschreven dat door totaal nietvoorziene toevalligheden dit zo gelopen is. .....Stom he, die zon... haha...pff...
Dan was de tatouage dus een 'totaal niet voorziene toevalligheid' ..... wat je maar een toevalligheid noemt!
Joyce48 schreef op 25 juli 2008 @ 11:31:

[...]

Op 8 juni jl. schreef TO in een ander topic dat ze net een vakantie voor begin augustus in Turkije had geboekt. Die vakantie was dus in ieder geval niet totaal onverwacht.

[...]

Dan was de tatouage dus een 'totaal niet voorziene toevalligheid' ..... wat je maar een toevalligheid noemt!

Heb jij dat dan nooit? Dat je 's ochtends opstaat en denkt : kom laat ik vandaag mijn bovenarm eens even opleuken? Najaaaa...

On topic: zelfs slechte tatoeerders hebben wachtlijsten. Bij, wat TO noemt, één van de beste tatoeerders van Nederland loopt zelfs TO niet zomaar even binnen voor een nieuw plaatje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven