Zaad van twee mannen

25-11-2014 17:45 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Laatst heb ik na het werken een feestje gehad wat nogal uit de hand gelopen is... Ik werk in de horeca en was na mijn bardienst nog wat drankjes doen met een oud-collega van mij. Daarna zijn we nog gaan stappen naar een andere bar waar ook wat andere vrienden van mij en van hem waren. Al met al een hele gezellige avond en met mijn oudcollega kwam ik aan het zoenen in de bar. We zijn uiteindelijk met een paar vrienden naar zijn huis gegaan waar we nog wat hebben gedronken. Uiteindelijk zijn de meeste naar huis gegaan, behalve mijn oud collega en een vriend van hem.

Mijn oud collega en ik waren aan het zoenen en op een gegeven moment zat zijn vriend aan mn kont te aaien. Heel erg vond ik het niet, maar ik had nog nooit een trio gedaan met twee mannen. Uiteindelijk zijn we verder gegaan en heb ik seks gehad met allebei de jongens. Als eerste heb ik met mijn oud collega gesekst en hij is in mij klaargekomen en vervolgens kwam die vriend na mijn oud collega. Dat vond ik eerst wel even een raar idee, maar uiteindelijk vond ik het wel heel geil dat er twee mannen in mij klaar kwamen.

Daarna voelde ik mij aan de ene kant wel sletterig en gebruikt, maar aan de andere kant werd ik er enorm geil van.

Hebben meer vrouwen de ervaring dat ze van twee mannen zaad hebben ontvangen?



Gr. Maartje
Leef!
Alle reacties Link kopieren
TO is een scholier van 17 jaar en heeft dankzij zijn moeder het VIVA-forum ontdekt.

Ga aan je huiswerk, jongen.
Alle reacties Link kopieren
In welk opzicht ben jij gebruikt dan? Je deed toch zelf je beentjes wijd? Je hebt er toch ook van genoten?
Alle reacties Link kopieren
Trek je nu n slakkespoor achter je aan!Wat n natte bende moet t (geweest)zijn!Gelukkig hebben ze t niet ook om beurten in je mond gedaan,toch?
Serieuze reactie: als het opwindend was, en je er geen nageslacht of andere bijverschijnselen van krijgt, was het een mooie ervaring toch? Alleen het "gebruikt" concept snap ik niet helemaal want je was er prima bij zelf.
Alle reacties Link kopieren
quote:Splinter_ schreef op 25 november 2014 @ 20:48:

[...]



Toepasselijk kijkende avatar heb je



(en ik ben zelf beelddenker, vandaar....... )Ik ben blij dat je hetzelfde plaatje voor je zag
Sommige vrouwen willen graag gedegradeerd worden.
Alle reacties Link kopieren
Dus de vriend van je oud-collega van je hond van de buurman ging je kont aaien??



Speechless
Alle reacties Link kopieren
Geniet er van. Er zullen er vast veel stiekem jaloers zijn

Volgende week een keer proberen met 3 mannen?
Geniet elke dag
Alle reacties Link kopieren
quote:muzemeisje schreef op 25 november 2014 @ 23:49:

Dus de vriend van je oud-collega van je hond van de buurman ging je kont aaien??



[afbeelding]
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 25 november 2014 @ 19:51:

Jemig Maartje, jij maakt wat mee zeg.
Alle reacties Link kopieren
je moest je schamen schaamteloos wicht
Alle reacties Link kopieren
quote:The_wizzard schreef op 26 november 2014 @ 00:04:

Geniet er van. Er zullen er vast veel stiekem jaloers zijn

Volgende week een keer proberen met 3 mannen?Dat is dus zo jammer. Heb je zo'n bijzondere ervaring, voelt ze zich gebruikt achteraf.
Later is nu
Gek...natuurlijk kan het een geil schooljongetje zijn, ook een geil schoolmeisje, een oma, een opa een... boeien!



Ik vind het niet echt een schrijven vanuit een jongen als ik eerlijk ben...het woord ontvangen had ik ook kunnen gebruiken.



Wat me wel opvalt op viva is dat als er een onderwerp aan de orde komt dat behoorlijk buiten te lijntjes gaat, veel mensen het direct als fake bestempelen. Of degene denken uit te moeten maken voor van alles en nog wat.... waarom? Leven en laten leven!



Je echte ervaringen delen hier op het forum mag niet blijkbaar... zo gek is deze ervaring misschien helemaal niet. Of.... krijg ik om deze laatste zin nu ook een stempel?



Ga gerust je gang!
Alle reacties Link kopieren
Enjoy, het gaat niet om een ervaring maar om een manier van beschrijven waardoor ik, na meer dan tien jaar forumervaring, echt wel weet wat fake is en wat niet.
Ach lieve minnimouse...ik zit hier ook al ruim 10 jaar en voel het inmiddels ook goed aan.

Bij deze heb ik dat dus niet... zo zie je maar.



Wat dan weer verdacht is is dat er gisteren een profiel hiervoor is aangemaakt...maar hey ik maak soms ook een nieuwe om ergens anoniem te reageren of een post te openen, jij niet?
Alle reacties Link kopieren
Tja dat kan, beste Enjoy. Het is verder ook geen kwestie van gelijk hebben.
Gelijk hebben...nee daar ga ik ook niet voor.

Ik vind het gewoon jammer dat er zo snel een stempel op gedrukt wordt en het onderwerp zelf de prullenbak ik gaat. niet alleen hier maar overal
Alle reacties Link kopieren
Das waar. Ik heb wel seks gehad met twee mannen, maar niet zonder condoom. En je voelt je inderdaad 'lekker sletterig' dan. Als je dat niet gewend bent, kan dat verwarrend aanvoelen natuurlijk. Gebruikt vind ik je dan weer niet...
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
quote:Vlammetje schreef op 26 november 2014 @ 14:50:

Das waar. Ik heb wel seks gehad met twee mannen, maar niet zonder condoom. En je voelt je inderdaad 'lekker sletterig' dan. Als je dat niet gewend bent, kan dat verwarrend aanvoelen natuurlijk. Gebruikt vind ik je dan weer niet...



Eens !



(ver)Oordelen is altijd zo gemakkelijk, en reageren op een vraag/verhaal schijnbaar ook!

Ik ben niet onder de indruk/geschokt van 2 mannen al dan niet safe (kan wel een reden bedeken om het wel of niet safe te doen).



Maar goed wie ben ik.
.
anoniem_149335 wijzigde dit bericht op 27-11-2014 10:34
Reden: To much info
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Enjoy, idd dit soort dingen komt me herkenbaar voor....;-)
Sorry ikke.merel...ik heb het toch verwijdert.

Voor ons is het iets kostbaars en bijzonder, maar op een open forum vind ik het toch te 'eng' om te delen....dus toch maar ff verwijderd.



Wel leuk dat je het herkend...heerlijk he?
Alle reacties Link kopieren
Zeker heerlijk Enjoy, ik snap dat je het verwijderd hebt. Evt pb.



De overgave en idd misschien ook het sletterige gevoel... Opwindend!
Alle reacties Link kopieren
Ik had een heel ander verhaal verwacht; was er vanuit gegaan dat dit onder de pijler 'zwanger' stond. In dat geval had het nog een smeuiig verhaal kunnen zijn
Ik vind die overgave aan mannen soms zoveel geiligheid in mij naar boven halen dat er in mijn hoofd weleens een stemmetje roept 'ik wil hem voelen klaarkomen'....gelukkig ben ik er altijd met mijn hoofd goed bij.



Soms hoor ik weleens dat dames wel het zaad in hun mond willen hebben en niet in haar kutje...ik snap dat niet, dat is toch net zo gevaarlijk?

Spuit dan maar over mijn gezicht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven