Zaad van twee mannen

25-11-2014 17:45 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Laatst heb ik na het werken een feestje gehad wat nogal uit de hand gelopen is... Ik werk in de horeca en was na mijn bardienst nog wat drankjes doen met een oud-collega van mij. Daarna zijn we nog gaan stappen naar een andere bar waar ook wat andere vrienden van mij en van hem waren. Al met al een hele gezellige avond en met mijn oudcollega kwam ik aan het zoenen in de bar. We zijn uiteindelijk met een paar vrienden naar zijn huis gegaan waar we nog wat hebben gedronken. Uiteindelijk zijn de meeste naar huis gegaan, behalve mijn oud collega en een vriend van hem.

Mijn oud collega en ik waren aan het zoenen en op een gegeven moment zat zijn vriend aan mn kont te aaien. Heel erg vond ik het niet, maar ik had nog nooit een trio gedaan met twee mannen. Uiteindelijk zijn we verder gegaan en heb ik seks gehad met allebei de jongens. Als eerste heb ik met mijn oud collega gesekst en hij is in mij klaargekomen en vervolgens kwam die vriend na mijn oud collega. Dat vond ik eerst wel even een raar idee, maar uiteindelijk vond ik het wel heel geil dat er twee mannen in mij klaar kwamen.

Daarna voelde ik mij aan de ene kant wel sletterig en gebruikt, maar aan de andere kant werd ik er enorm geil van.

Hebben meer vrouwen de ervaring dat ze van twee mannen zaad hebben ontvangen?



Gr. Maartje
Leef!
quote:maartje1990 schreef op 25 november 2014 @ 18:16:

Condooms vind ik nu eenmaal erg onprettig. T zijn ook twee exen van mij waarbij ik al eerder n (korte) relatie heb gehad.Eerst is het een oud-collega en een vriend van hem, en nu 2 exen. Right.....
Alle reacties Link kopieren
TO condooms vind je niet prettig... en je bent zo naief om te denken omdat het exen je zijn dat je er niets van op kunt lopen. Jullie hebben alle 3 een vrije moraal dus een soa of aids (ken je aids, google maar even word je nooit meer beter van ondanks medicatie) heb je zo opgelopen. Voor mensen zoals jij zouden ze geen vergoedingen meer moeten geven als je toch behandeld moet worden voor een soa of aids. Dan is het je eigen schuld en betaal de behandelingen maar uit eigen zak.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Alle reacties Link kopieren
quote:maartje1990 schreef op 25 november 2014 @ 18:16:

Condooms vind ik nu eenmaal erg onprettig. T zijn ook twee exen van mij waarbij ik al eerder n (korte) relatie heb gehad.



En dus? Die hebben na jou alleen maar veilige seks gehad? Zij waten trouwens net zo dom, want konden natuurlijk net zo makkelijk ziektes van elkaar oplopen.



Nee, vind zaad ook niet echt geil.
Later is nu
quote:Rooss4.0 schreef op 25 november 2014 @ 17:50:

Neuh.

Beetje voorspelbaar, dat wel. En ik vind het ook een beetje belerend als ik eerlijk ben, eigen lijf, eigen baas, eigen verantwoording enzo.O ja, zijn medicijnen voor HIV op eigen rekening dan?
quote:Star schreef op 25 november 2014 @ 18:26:

[...]





O ja, zijn medicijnen voor HIV op eigen rekening dan?Nee, net zomin als chemokuren voor mensen die roken, enz.
quote:Naara schreef op 25 november 2014 @ 18:28:

[...]



Nee, net zomin als chemokuren voor mensen die roken, enz.En daar wordt net zo goed iets van gezegd. Ik vind het ook helemaal niet erg dat regeringen op dat soort dingen wijzen/promoten.
Alle reacties Link kopieren
Maartje is zeer zeker een man. Geen vrouw zou spreken over 'het ontvangen van zaad' als ware het een godsgift. Alleen een vent kan zoiets schrijven.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
quote:adorabull schreef op 25 november 2014 @ 18:32:

Maartje is zeer zeker een man. Geen vrouw zou spreken over 'het ontvangen van zaad' als ware het een godsgift. Alleen een vent kan zoiets schrijven.Ja
Alle reacties Link kopieren
quote:Honeymoonquiz schreef op 25 november 2014 @ 18:14:

[...]



Zou Maartje soms dezelfde kalende, viezige vijftiger met buikje zijn als de schrijver van het al even geile ik-heb-seks-met-mijn-baas-gehad-verhaal? Lekker rukverhaaltje hoor.Precies ik dacht hetzelfde
Alle reacties Link kopieren
quote:adorabull schreef op 25 november 2014 @ 18:32:

Maartje is zeer zeker een man. Geen vrouw zou spreken over 'het ontvangen van zaad' als ware het een godsgift. Alleen een vent kan zoiets schrijven.Ik zou het gelijk weer weggeven *mompelt wat over sinterklaas en de ander ook eens wat gunnen.
quote:adorabull schreef op 25 november 2014 @ 18:32:

Maartje is zeer zeker een man. Geen vrouw zou spreken over 'het ontvangen van zaad' als ware het een godsgift. Alleen een vent kan zoiets schrijven.ja dat is waar
quote:Dreamer schreef op 25 november 2014 @ 18:24:

[...]





En dus? Die hebben na jou alleen maar veilige seks gehad? Zij waten trouwens net zo dom, want konden natuurlijk net zo makkelijk ziektes van elkaar oplopen.



Nee, vind zaad ook niet echt geil.



Zaad niet geil?

Een zaadlozing is echt wel geil..

Sommige vrouwen...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel vermakelijk weer. Zowel een TO die zich als vrouw voor doet, als de reacties.



O en sassefras: sommige dames geven meer nattigheid dan ik als man zou kunnen hoor.
Alle reacties Link kopieren
yeah right
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
Hoe zou dat nou zijn voor die 2e man? Die zit een beetje in het kwakje van zijn voorganger te roeren…..
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen niet genoeg klaargekomen met je andere geile verhaaltje?

Kon je dit niet bij dat andere topic zetten?



Sjonge jonge, als iemand hier al op geilt, waar moet het dan heen met de wereld.
Alle reacties Link kopieren
quote:Splinter_ schreef op 25 november 2014 @ 19:47:

Hoe zou dat nou zijn voor die 2e man? Die zit een beetje in het kwakje van zijn voorganger te roeren…..Sstt, denk nou eens aan de beelddenkers
Jemig Maartje, jij maakt wat mee zeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 25 november 2014 @ 18:26:

[...]





O ja, zijn medicijnen voor HIV op eigen rekening dan?

Tot 450 euro ofzo inderdaad ja.



Is dat voor jou de prijs van neuken zonder condoom? Dan maar lekker puh je medicijnen zelf betalen als je ziek wordt? Ik zal maar geen lijstje maken met alles waar ik zorgtechnisch aan meebetaal terwijl ik het erl niet mee eens ben!
...
Alle reacties Link kopieren
Nee. Ook nou niet echt bepaald mee bezig.



Ik "ontvang" overigens liever liefde dan zaad... Maar hey, ik ben ouderwets :p.
Carpe Diem!
Maartje ( Martin) kan je geen ramen lappen of zo? Of de auto stofzuigen, je weet wel van die klusjes die wel eens blijven liggen. Zo te zien heb je nu ruimschoots de tijd.
quote:adorabull schreef op 25 november 2014 @ 18:32:

Maartje is zeer zeker een man. Geen vrouw zou spreken over 'het ontvangen van zaad' als ware het een godsgift. Alleen een vent kan zoiets schrijven.
quote:oldwood schreef op 25 november 2014 @ 19:51:

[...]



Sstt, denk nou eens aan de beelddenkers

Toepasselijk kijkende avatar heb je



(en ik ben zelf beelddenker, vandaar....... )
Alle reacties Link kopieren
Volgende week een nieuw topic, "ik ben zwanger maar ik weet niet wie de vader is".
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
ze is het wel gewend achter de bar ; een cocktail
hoe ouwer, hoe gekker..............

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven