Kan je 2 dagen na je menstruatie zwanger raken?

05-04-2014 18:44 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik heb een vraag aan jullie, misschien weten jullie er meer van.

Woensdag(nacht) heb ik mijn laatste menstruatie gehad. Gister heb ik seks gehad met mijn vriend en het condoom is geknapt :/. Ik heb voor de zekerheid een morning after pil gehaald maar nog niet ingenomen. Wat zeggen jullie? alsnog nemen of niet?



Liefs
Wat denk je dat er nu met je gebeurt dan, als je dat ding slikt?

Nog nooit zo'n stom excuus gehoord...
Pimpel, dat vroeg ik me ook af. TO, enlighten us please! Denk je dat je opgevreten wordt door die pil ofze?
Alle reacties Link kopieren
Huh?? Je hebt een verjaardag nu dus neemt de MAP niet?? Want???
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:SuzanneSuus schreef op 05 april 2014 @ 19:47:

[...]





Natuurlijk, morgen is vroeg genoeg.......





[...]





53 maanden, jaar, kilo?



Laat die xxx maar zitten53 kilo om precies te zijn, maar boeiend ik ben geen 80 en daar gaat het om. Die xxx is geen kusjes maar thankxx voor alle reacties die ik heb gekregen. Dat dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:pimpelmeesje67 schreef op 05 april 2014 @ 19:56:

Wat denk je dat er nu met je gebeurt dan, als je dat ding slikt?

Nog nooit zo'n stom excuus gehoord...Ik heb op mijn werk 2 wijntjes gehad, daarom durf ik het nu niet. Zag niets staan over alcohol maar lijkt me geen goed plan als dat nu in mijn bloed zit. Er staat bij de bijwerken dat er grote kans is op kotsen en diaree. Maar goed ik zal ff de Zpost bellen en vragen of het mag met alcohol. Bedankt alsnog voor de reacties.
Hoe verplicht is die verjaardag? Een baby lijkt me een grotere verplichting.
Alle reacties Link kopieren
quote:ilovepink schreef op 05 april 2014 @ 19:42:

Maar ik heb alle bijwerkingen gelezen en heb zo een verplichte verjaardag, dus lijkt me niet heel handig om nu in te nemen.kMeen je dit nou?!
Had ik maar een motto.
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk kan je hem nu nemen! Iedere minuut later vergroot de kans op zwangerschap. En dan?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ja dan kan zeker, ik ben zo kort op mijn menstruatie zwanger geworden!
quote:ilovepink schreef op 05 april 2014 @ 20:18:

[...]





Ik heb op mijn werk 2 wijntjes gehad, daarom durf ik het nu niet. Zag niets staan over alcohol maar lijkt me geen goed plan als dat nu in mijn bloed zit. Er staat bij de bijwerken dat er grote kans is op kotsen en diaree. Maar goed ik zal ff de Zpost bellen en vragen of het mag met alcohol. Bedankt alsnog voor de reacties.Die drank is natuurlijk een bullshit argument. Tenzij je toch stiekem graag zwanger bent, dan geen seconde meer wachten met innemen van de MAP.
Meid, jij wil gewoon zwanger worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Naara schreef op 05 april 2014 @ 20:33:

[...]



Die drank is natuurlijk een bullshit argument. Tenzij je toch stiekem graag zwanger bent, dan geen seconde meer wachten met innemen van de MAP.Yess is ingeslikt
Alle reacties Link kopieren
Heel goed
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Hou er rekening mee dat je volgende menstruatie later kan komen dan normaal als je de map hebt geslikt
Alle reacties Link kopieren
Ja tuurlijk, want een verjaardag is belangrijker dan het slikken van een pil zodat je geen koter krijgt waar je de rest van je leven aan vast zit (gelukkig duurt je leven niet zo lang meer dan, aangezien je al 53 bent, maar blijkbaar nog steeds niet snugger genoeg bent om hier helder over na te denken.)
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,



Ik ben hier nieuw en ik heb een vraag ik heb van 15 november tot 21 november mijn regels gehad, maar ik heb maandag en vandaag onveilige seks gehad, maar nu is mijn vraag, ben ik zwanger zijn of niet?



Mvg lovemeid
Alle reacties Link kopieren
Nou in mijn glazen bol kijkend zeg ik ja! Een drieling. Twee jongens 1 meisje.



Echt hoe denk je dat wij dat kunnen zien?

Sommige mensen....



Doe een test dat is de enige mogenlijkheid om zoiets te weten te komen.



En koop condooms.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Ja Lovemeid, je zit nu vermoedelijk in de meest vruchtbare periode van de maand, dus je kunt nu zeker zwanger zijn geraakt.



P.S. Voortaan kun je beter een nieuw topic openen i.p.v. je vraag in een topic van 8 maanden oud te zetten. Anders gaan mensen weer op de openingspost van 8 maanden geleden reageren.
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang is je cyclus meestal, Lovemeid?
Dat de MAP niet werkt als je over de 75 kilo weegt is ookalweer achterhaalt door de Europese Comissie



http://www.cbg-meb.nl/CBG ... tm_campaign=CBG-RSS-feeds
Alle reacties Link kopieren
Halloooo



Maandag 5 januari heb ik sexs gehad met mijn vriend en hij is in mij klaargekomen en de volgende dag ben ik ongesteld geworden... Is er een kans dat ik zwanger kunt zijn..????
Alle reacties Link kopieren
Halloo,



Maandag 5 januari heb ik sexs gehad met mijn vriend en hij is in mij klaargekomen en de volgende dag ben ik ongesteld geworden (Dinsdag 6 januari ongesteld geworden)... Is er een kans dat ik zwanger kunt zijn?? Dats mijn vraag....
En je hebt speciaal een account aangemaakt om nu te lopen trollen? Goed hoor, ga eerst maar eens opletten bij Nederlands en biologie. Fijn weekend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven