Wat wilT de single man?? Viva, for real?

12-12-2014 11:26 57 berichten
Zie titel; dit staat nu serieus in de advertenties op het forum, een enquete met wat de single man wilT... Het is afgelopenT met de Nederlandsche taal, als zelfs internetredacties geen werkwoorden meer kunnen vervoegenT. Damn viva, thought you were better than this shit.
Alle reacties Link kopieren
quote:runningbaleys schreef op 12 december 2014 @ 19:23:

Ok, volgens mij denk ik te moeilijk. Het enige wat Eldorado grappig vindt is dus dat TO zich ergert aan een taalfout in een Nederlands woord, en zich daarbij in het Engels uitdrukt?



En Jippie snapt dat maar vindt het zelf niet grappig, en zelfs onnodig om op te merken.Zoiets ja.
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
DappereGerbera: Nee, per ongeluk. Kwam er dus te laat achter en dacht dat de mods dat wel op konden lossen. Bleek niet te kunnen, daarom deze "oplossing"
Alle reacties Link kopieren
quote:runningbaleys schreef op 12 december 2014 @ 19:23:

Ok, volgens mij denk ik te moeilijk. Het enige wat Eldorado grappig vindt is dus dat TO zich ergert aan een taalfout in een Nederlands woord, en zich daarbij in het Engels uitdrukt?



En Jippie snapt dat maar vindt het zelf niet grappig, en zelfs onnodig om op te merken.

Ik vind het zeker nodig op de vervelende posts van Eldorado op te merken.



Wat bedoel jij nu precies?
Baleys vertelt gewoon nog even hoe het ging.



Ik geloof dat we inmiddels wel kunnen conluderen dat het geen goede grap was, aangezien nu zelfs de uitleg van de uitleg uitgelegd moet worden ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:lilyofthevalley schreef op 12 december 2014 @ 19:47:

Baleys vertelt gewoon nog even hoe het ging.



Ik geloof dat we inmiddels wel kunnen conluderen dat het geen goede grap was, aangezien nu zelfs de uitleg van de uitleg uitgelegd moet worden ;)
quote:jippie55 schreef op 12 december 2014 @ 19:45:

[...]



Ik vind het zeker nodig op de vervelende posts van Eldorado op te merken.



Wat bedoel jij nu precies?



Met het risico dat nu echt iedereen genoeg krijgt van mij: Ik dacht dat Eldorado jouw reactie op zijn reactie grappig/ironisch vond. En omdat ik niet begreep wat er grappig was aan wat jij zei, vroeg ik ernaar



Ik ben niet altijd even snel van begrip





en de uitleg (happydaddy) werd gepost terwijl ik de uitleg van de uitleg aan het typen was
Alle reacties Link kopieren
En in de enquete zelf staan ook fouten. Een zin als "hij betaald op de 1e date" ....



Is spellen nu echt zo moeilijk?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven