Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?



Bij mij gaat het ongeveer zo:



- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!



naar links!



Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...



Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist



hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Dat valt mij ook op, van die trouw-sfeerachtige foto's waarvan

ik me echt afvraag hoe het zit...



En vooral de foto's met grote vissen begin ik aardig vermoeiend te vinden...

Wat denken die kerels wat dames daarvan vinden...
Alle reacties Link kopieren
Misschien denken dat het oerinstict naar boven komt. Man zorgt voor eten: Swipe to the ? In mijn geval zou dan left zijn. Ben er niet kapot van, van dat soort plaatjes.



De foto's met de kindjes snap ik ook soms niet. Ik zou er weliswaar voor open staan, daar niet van, maar denk dat veel vrouwen daardoor zoiets zouden hebben van: no thanks!



Hier erg rustig. Wel nog een lief berichtje gehad van een Tinder match. We babbelen al een lange tijd. Maar heb nog geen behoefte om te daten. Heb momenteel ook andere dingen aan mijn hoofd dan daten...Gelukkig heeft hij daar wel begrip voor. Dus tot die tijd wel grappige gesprekjes.
Carpe Diem!
Ja ik doe mn best maar ik kan hem niet dwingen he...

Ik maak me er ook niet zo druk om, als het mn grote liefde

is dan komt het wel , zo niet, dan niet...



Go with the flow!
Alle reacties Link kopieren
Phoebe,

Je wou dus een 2e kans bij hem? Al wat gestuurd?

Ik weet ook niet wat het is met die vissen. Mijn hoofd staat er gewoon 3x op. Niet dat ik aan het golven ben, of in bikini een auto aan het wassen ben.

Gezichten gaat het mij om.



Zie ook wel foto's van vrouwen op een afstand met een club meiden, of zelfs een vent die om haar nek hangt.

Of foto's van haar met een klein kind erbij. En dan bij de profieltekst, het is mijn neefje/nichtje. Lijkt alsof je dan een single mom bent, wat helemaal geen probleem is. Toch rare fotokeuze voor tinder.



@miss,

Leuk dat je ook een rustig persoon bent tegen gekomen op tinder.



Momenteel wel een beetje contact met een tinderlady, woont alleen 160 km verderop

Moet echt kappen met swipen als ik bij de ouders op bezoek ben.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Dat is waarschijnlijk een hint van Kijk ik heb nog geen kinderen maar het staat me wel goed zo'n koter. Bezwanger mij! (over die foto's met nichtjes e.d.) tenminste dat denk ik dan want waarom zou je anders zo popie jopie staan te doen met een kind?
Alle reacties Link kopieren
@ Systeemkast: ja ach. wat babbelen. Zoals ik al eerder aangaf, niet echt bezig nu met daten. Maar gewoon wat babbelen vind ik wel leuk. Zeker als het niet zo een pusherig typje is.



@ Grumpycat: dat soort foto's heb ik niet eens. Lol. Terwijl ik toch echt vriendinnen heb met ukkies. Vind het ook raar overkomen als mannen en vrouwen dat soort foto's hebben. Denk dat veel mensen het daardoor afkappen.
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
Het is wel zo dat Tinder lukraak maar wat profielfoto's pakt.

Als je dat niet doorhebt, is de kans inderdaad daar dat de foto's apart zijn :-)
In for the cause....
Ja Misspatrice dat denk ik ook. Sterker nog...als mijn vent met zijn kinderen op de foto had gestaan had ik hem gelijk exit gedaan. Ik was niet op zoek naar man met kinderen. Toen hij ze bleek te hebben hadden we al een klik en dan is het toch anders. Ik kies graag in overleg met iemand het moment waarop ik met zijn kinderen geconfronteerd word. Ik hoef ze dus niet acuut op Tinder al te zien. Niet dat ik een hekel heb aan kinderen maar dat had voor mij niet goed gevoeld snappie?
Alle reacties Link kopieren
Ik snap je helemaal.



Ik ben er niet op tegen als een man al kinderen zou hebben. Maar hoef zoals jij dat al aangeeft, er niet direct mee geconfronteerd te worden.



Bovendien vind ik het zielig voor die ukkies. Waarom kinderen betrekken op zo een manier in je date leven? Denk niet dat de ex partner daar erg happy mee zou zijn.
Carpe Diem!
Nee precies! Helemaal mee eens! Dat is zo mogelijk nóg kanslozer dan een vent die met een hond door t park gaat cruizen in de hoop daardoor aandacht te krijgen.
Ja van alles gestuurd, heb hele gesprekken met hem.

Echt ik weet niet wat en of en hoe het gaat, maar ik heb

nog nooit zo iemand ontmoet als hij...
En phoebe, al plannen om af te spreken?



Nou hier is ook weer van alles gebeurd. Had afgelopen week helemaal niks van de leuke tinder jongen nr 1 gehoord, dus op een gegeven zelf wat gestuurd, reageerde hij snel op, ik weer vraag gesteld en daar reageerde hij pas 2 dagen later weer op pfff. En nu vind ik 'm stom. Sinds onze laatste date dacht ik heel veel aan hem en ging 'm dus steeds leuker vinden, beetje jammer dat dat andersom niet zo blijkt te zijn. Prima als het alleen voor de seks is, maar doe dan niet alsof je me leuk vindt. Vanavond maar even op hem reageren en (op een gewone manier) vragen of hij binnenkort weer tijd heeft om af te spreken, kijken hoe hij daar op reageert want wil nu wel even duidelijkheid.



Nouja gelukkig had ik date met leuke tinder jongen nr 2 niet afgezegd ;) En die was ook heel leuk haha! Hij zoent goed ;)

Verder nog leuk contact met een hele knappe tinder jongen, al gaat dat tot nu toe vooral over seks maar dat vind ik eigenlijk wel prima, ben nu wel heel benieuwd naar hem.
Oww ik heb een heleboel plannen met meneer ,

het is dikke mik... ... (en dat is wederzijds heeft hij van de week

toegeven.. )



Echter hij is niet zo snel in die dingen, mijn gevoel zegt rustig aan,

dus ik geef het nog even tijd.

(en klinkt vast stom, maar als het echt liefde is...)
En al afgesproken phoebe? ;)



Had aan de leuke tinder jongen gevraagd of hij weer wilde afspreken, en daar reageerde hij heel snel enthousiast op. Hij zou nog laten weten wanneer hij weer kon, maar niet echt meer wat gehoord. Snap niet helemaal waarom hij dan wel zei dat hij weer wilde afspreken, maarja. M'n gevoel voor hem is wel aan het afnemen zo en dat vind ik wel heel fijn.

Morgen weer met de andere leuke tinder jongen afgesproken, krijg lieve berichtjes van hem en heb wel zin in morgen

Verder na kerst weer 2 dates staan met andere tinder jongens, en verder nog leuke gesprekken dus ik vermaak me wel ;)



Hoe is het met de rest??
mijn hart huilt... ( ), ben er mee gekapt...

Kan allerlei redenen hebben dat snap ik ook wel, maar hij had meer dan

een week niks meer gezegd en ik zat zo te twijfelen dat ik de knoop doorgehakt heb.

Stomme klotetinder hihi...
Alle reacties Link kopieren
Je hart kan niet huilen, alleen pompen.



Maar goed dat je het hebt afgekapt. Na 2 dagen geen bericht zou ik al denken dat de ander geen interesse meer heeft. Of dat hij zit te wachten op iets van jou.



Ben even het saga vergeten. Hebben jullie wel een date gehad?

Of was het alleen digitaal contact?

Chats en mails hebben geen gewicht, niet al teveel waarde en gevoelens aan hechten.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
oww gelukkig, dan komt het wel goed.

Ja ik weet op een gegeven moment ook niet meer waar ik aan toe ben.

Jammer want ik vond hem echt leuk.

Nee alleen nog digitaal, hij is niet zo snel in die dingen.

Inderdaad het kan zijn dat het weinig waarde heeft, enkel digitaal,

maar ik had er een goed gevoel bij.

Nou ja, het is niet anders, elk nadeel heeft een voordeel...
Alle reacties Link kopieren
elk nadeel heb z'n voordeel, zeker weten.

Maar dat heb ik ook wel eens gehad. Denk je dat het goed zit, leuk gechat.

Soms zelfs foto's en audio tekstjes heen en weer gooien.

En dan ineens radio stilte. Van die lady heb ik geleerd niet te schattig

te doen voordat je elkaar echt hebt gezien. Wat pixels op een beeldscherm

is een erg beperkte vorm van communicatie.



Ik zou na een aantal dagen gewoon een voorstel doen voor een afspraakje,

meestal doen mannen dat wel. Als hij vaag doet weet je dat het niet makkelijk

verder zal gaan
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Nee dat is waar idd.

Nou ja dan niet idd., even goede vrienden...
Alle reacties Link kopieren
De afgelopen dagen Tinder uitgeprobeerd. Wat vreselijk. Tenenkrommend. Het is totaal niet serieus.



Allemaal maffe foto's, zoals in dit topic genoemd. Weinig profielen met alleen maar normale foto's. Daarnaast wordt het niet duidelijk waarom mensen er zitten: lol, seks of serieuze relatie?

Als dertiger vind ik het wel of niet hebben van kinderen een relevante vraag, daar wordt niet opgematcht.
Alle reacties Link kopieren
quote:erik32 schreef op 23 december 2014 @ 17:24:

...

Als dertiger vind ik het wel of niet hebben van minderen een relevante vraag, daar wordt niet opgematcht.Veelbetekenende verschrijving.
Alle reacties Link kopieren
dubbel
Alle reacties Link kopieren
quote:kerol schreef op 23 december 2014 @ 17:42:

[...]





Veelbetekenende verschrijving. Gecorrigeerd. De k en de m zijn buren op mijn toetsenbord.
Hoi Tinderaars ik lees nog mee hoor maar heb een nieuwe nick. Jullie kennen me als die chagrijnig kijkende kat :D



@ Phoebe jammer dat het zo gelopen is het klonk zo goed! Sucks...
Alle reacties Link kopieren
Good Game,

Vanwaar de nieuwe account? Iets te radicaal afwijkend van de hoofdstroom geweest en de laars gekregen?



Ik tinderswipe lekker verder als ik er zin/tijd in heb.

En de regel 'voorkeuren' ga ik weer toepassen. Laatste paar matches

gingen nergens over.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven