Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?



Bij mij gaat het ongeveer zo:



- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!



naar links!



Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...



Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist



hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Ik krijg de laatste tijd best wel vaak matches die ik helemaal

niet gematched heb.

En dat begin ik best wel irritant te vinden eerlijk gezegd...



En mn oude Tinder-vlam is onvindbaar....

(eigen schuld, moet ook niet zo wispelturig zijn...)

Ja dat sucks idd. erg vele, maar goed als het voorbestemd is..

Ik heb mn account al een aantal x gewist en opnieuw begonnen.

Heb de neiging dat weer te doen, geen idee waarom...



?? Bij voorkeuren kun je toch alleen maar afstanden en leeftijd

aangeven of mis ik iets?
Zo ik neem voorlopig heel even een tinder-break heb ik net besloten.

Ik vergelijk toch alles met Tinder-vlam en het wordt bijna een obsessie

dus ik neem heel even pauze aangezien er ook andere dingen in het leven zijn...

(benieuwd hoe lang ik het vol ga houden...)
Alle reacties Link kopieren
Nee foebz,

Ik had geen voorkeuren, in de zin van eisen. Dus discrimineerde ik een tijdje niet, iedereen gelijke kansen. Wat zich vertaald in elke foto naar rechts. Dus ook de glitch dat je heel soms iemand van hetzelfde geslacht krijgt.

Heb 1x een dude als match gehad, lag helemaal krom.

Als het nu eens een knappe vent was, maar nee hoor :-)



Nu doe ik weer met eisen, ik moet haar wel aantrekkelijk vinden bijvoorbeeld.

Tinder heeft geen voorkeurs opties, alleen afstand/geslacht volgens mij.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp je wel hoor,

Die tinderdame waar ik een tijd terug 2 'erg' leuke dates had, is nu ook degene waarmee ik alle dames mee vergelijk die ik tegenkom.

En tot nu toe voldoet geen aan haar.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Ja ach beetje fittie gehad en ik werd boos en dacht stik er maar in en heb toen even 1,5 week pauze genomen en ben nuttige dingen gaan doen Systeemkast. Harde reset heeft geholpen
Alle reacties Link kopieren
Waha, ehm. Mijn begrip heb je.



Maar ik dacht dat je de innerlijke woede wel onder controle kon houden bij het vinden van de deksel?

Betekend dit dat als ik, god verbiede, een vriendin krijg nog steeds een furieuze maniak blijf?

Misschien is er medicatie voor.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Ik ben juist gestopt met alle medicatie om erachter te komen of het oorzaak of gevolg is van mijn klachten het is dankzij het dekseltje dat ik een stabiele omgeving heb en niet om alles uit mijn panty schiet haha
Maar Systeem.... sporten en veel neuken zijn ook extreem effectieve anger management technieken heb ik inmiddels ondervonden
Alle reacties Link kopieren
Haha, de werking van het sporten is al uit. En dat tweede, ofwel gebrek aan tweede, is één van de redenen van het probleem
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
Sport is veel te gezond.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Nou ik heb er ook een hekel aan maar ik wil toch minimaal twee maten eraf voor ik in de rock n roll jurk naar het altaar huppel enzo.
Een hekel aan sporten dus :D
Alle reacties Link kopieren
Daarvoor hoef ik niet te sporten, ik eet als een gevangene in oorlogstijd.

Sporten werd op een gegeven moment een deel van het probleem
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Heb trouwens toch de neiging om me weer aan te melden.. (voor de 600e x...)

Met de hoop 'hem' weer tegen te komen...

Zal ik dat gewoon doen of toch maar even een 'tinder-pauze' inlassen?
Alle reacties Link kopieren
Alleen als jij knap bent en ik die hem.



Maar hoevaak heb je hem modern "you go girl" -play hard to get- princess achtig weggeduwd?



Als het maar één keer was dan lijkt het me geen probleem.

Meer dan twee, schrijf dan eens op papier wie je bent, waar je goed in bent, waar je slecht in bent en wat je wil in de komende maanden. En staar er ongeveer een uur naar.

Uit het ongeschreven handboek zelfreflectie.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
@phoebe1982: Je kan je altijd aanmelden met de hoop hem weer tegen te komen, maar of hij jou dan ook weer "swiped" weet je natuurlijk niet. Ik meld me ook regelmatig af en aan. En kom dan ook telkens weer dezelfde tegen. Laatst reageerde iemand ook heel vrolijk met "volgens mij hebben wij maandelijk een match".
Het zit hem niet in die wel of geen pauze maar in je mindset. Nu komt het over alsof je wel heel erg op zoek bent naar de ware in plaats van dat je het jou laat overkomen snappie?
quote:systeemkast schreef op 29 december 2014 @ 12:43:

Ik begrijp je wel hoor,

Die tinderdame waar ik een tijd terug 2 'erg' leuke dates had, is nu ook degene waarmee ik alle dames mee vergelijk die ik tegenkom.

En tot nu toe voldoet geen aan haar.



M.a.w: je bent mij nog niet tegengekomen ?

(grapje hoor...)



Maar dat af en aanmelden heb ik toch al een paar keer gedaan...

Ik denk dan (maar dat kan een kronkel in mijn koppie zijn) dat verschillende

denken 'gaan we weer, mw. wispelturig...) )
Nou ja weet je wat het is, je moet gewoon je verwachtingen bijstellen. Gewoon beetje slap ouwehoeren als je een match hebt en niet al in gedachten denken Oh is dit hem is dit hem? Een Tinderpauze is net zo zinloos als de kroeg/sportschool/supermarkt op pauze zetten omdat je even niemand tegen wil komen.
quote:GalaxyGuardian schreef op 29 december 2014 @ 16:05:

Het zit hem niet in die wel of geen pauze maar in je mindset. Nu komt het over alsof je wel heel erg op zoek bent naar de ware in plaats van dat je het jou laat overkomen snappie?



ja ik snap het, wat goed dat je dit zo zegt...

Ik wil dat echt niet denken hoor, en ik wil bij sommige mensen ook niet meteen in 'dromenland'

schieten (alhoewel daar weinig mis mee is) maar het gebeurt soms gewoon.

Maar eeehmm, als je het idd. meer gewoon voor de gezelligheid doet dan gaat het

toch totaal niet op uiterlijk? (en ja fout, maar daar let ik ook op...)
Ja ik ben natuurlijk niet hét voorbeeld er zijn meerdere wegen naar Rome maar ik denk dat wat mede verantwoordelijk is voor mijn Tindersucces is dat ik gewoon volledig mezelf was in het gesprekje met mijn inmiddels aanstaande. Gewoon zoals ik ook gezellig zou doen tegen een vriendin of collega, terwijl ik vaak hier lees dat bij het woord 'date' mensen zich heel anders gaan gedragen alsof het een soort sollicitatiegesprek is. Ware liefde en De Klik voor zover het bestaat, is in mijn ogen niet te forceren. Dat overkomt je op het gekste moment meestal als je het loslaat. Maar loslaten en stoppen met om je heenkijken zijn twee verschillende dingen. Doorgaan met Tinder met verkeerde mindset bewerkstelligt hetzelfde als een Tinderstop: onrust.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon keihard doortinderen hoor, wie niet waagt die niet wint tenslotte.



Ik had er ook geen geloof meer in, heb me bij de laatste date met weinig fut erheen gesleept zonder me op te tutten ofzo en whatdoyouknow, keihard verliefd en nu een maandje later gelukkig nog steeds (wederzijds)



It can happen....
Lorem Ipsum
quote:turquasi schreef op 29 december 2014 @ 16:35:

Gewoon keihard doortinderen hoor, wie niet waagt die niet wint tenslotte.

Alle reacties Link kopieren
Ben ik per ongeluk eens grappig... Wat is er zo leuk?



(Kickass motto heb je trouwens, doorspringen dan maar he haha)
Lorem Ipsum
Dank je, ja hij is leuk he! Vond hem zelf ook erg goed.



Gewoon, 'keihard doortinderen...', klinkt grappig...

Maar goed hoe zorg/voorkom ik dat ik weer doorsla

en urenlang aan het swipen ben (vingerspieren moeten ook getraind worden)

in de hoop 'hem' te vinden?

Een max stellen dan maar, 22 swipes in een uur ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven