Entertainment
alle pijlers
Naar welke tv serie keek jij vroeger....??
maandag 28 juli 2008 om 21:52
Welke tv serie keek jij nou als kind,bij mij alweer een tijdje geleden,sommige heb ik ooit nog op latere leeftijd gezien en toen vond ik het lang niet zo eng
Wat ik leuk vond;Spijkerhoek,Black Beauty,Medisch Centrum West,Hill Street Blues,Cheers,Pisa,Countdown....
Wat ik leuk vond;Spijkerhoek,Black Beauty,Medisch Centrum West,Hill Street Blues,Cheers,Pisa,Countdown....
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
woensdag 30 juli 2008 om 16:13
Oja, doet me aan het volgende denken: vroeger keek ik ook naar een serie waar ze ook konden reizen in de ruimte ofzo.
Het was geen sliders, maar met kinderen.
Ik herinner me dat ze een keer ergens een grote doorzichtige knikker vonden (volgens mij vonden ze die in een winkelcentrum). En het laatste wat ik van die serie heb gezien was dat er een meisje vast zat (?) in de "tunnel" van het een naar het andere gedeelte.
En als ze er niet snel uit werd geholpen dan zou ze het niet overleven.
Het was geen sliders, maar met kinderen.
Ik herinner me dat ze een keer ergens een grote doorzichtige knikker vonden (volgens mij vonden ze die in een winkelcentrum). En het laatste wat ik van die serie heb gezien was dat er een meisje vast zat (?) in de "tunnel" van het een naar het andere gedeelte.
En als ze er niet snel uit werd geholpen dan zou ze het niet overleven.
woensdag 30 juli 2008 om 19:03
Weet er nog 1
Was een tekenfilmserie en daar maakte kinderen EN een meneer die geheel en al bestond uit baard?!? een reis door het menselijk lichaam
Het heette Er was eens volgens mij
Letterlijk verslaafd was ik aan die serie, leerde je wat er nu precies in je lichaam gebeurde als je bijvoorbeeld koorts had of zo...
Was een tekenfilmserie en daar maakte kinderen EN een meneer die geheel en al bestond uit baard?!? een reis door het menselijk lichaam
Het heette Er was eens volgens mij
Letterlijk verslaafd was ik aan die serie, leerde je wat er nu precies in je lichaam gebeurde als je bijvoorbeeld koorts had of zo...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 30 juli 2008 om 19:36
Wauw...zit hier helemaal nostalgisch te wezen...
Van sommige series was ik de naam vergeten maar als ik het zo zie staan ken ik zelfs de begintunes weer haha
Ik mocht vroeger met mijn moeder meekijken met Dynasty...geweldig al dat bolle haar en die enorme schoudervullingen..
Als we buiten speelden en Full House begon...liet iedereen alles vallen en werd het een half uurtje stil op plein...
Van sommige series was ik de naam vergeten maar als ik het zo zie staan ken ik zelfs de begintunes weer haha
Ik mocht vroeger met mijn moeder meekijken met Dynasty...geweldig al dat bolle haar en die enorme schoudervullingen..
Als we buiten speelden en Full House begon...liet iedereen alles vallen en werd het een half uurtje stil op plein...
woensdag 30 juli 2008 om 22:38
Jaaaa Er Was Eens....educatief en leuk
Je had:
er was eens....de mens (idd de witte bloedlichaampjes als soldaten tegen de rode)
Er was eens....het leven (ontstaan van de aarde volgens de theorie van Darwin)
Er was eens....de ruimte (vond ik niets aan)
Wie was er vroeger ook zo dol op Alf?
En beaty and the beast (niet de tekenfilm maar met Vincent the beast met die waanzinning geile stem )
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
donderdag 31 juli 2008 om 18:10
Nou breekt mijn klomp! Heeft nog niemand Emil genoemd? Met die enge vader (leek op Hitler...) die altijd riep EEEEEMMMMMIIIIIIEEEEEEELLLLLLLL!!!!!!!!!!
Hij hees zijn zus in de vlaggemast, vaders voet in de muizenval, hoofd vast in de soepterrine etc etc !!! LOL!!!
http://www.youtube.com/watch?v=vCUWAvVuA-s&feature=related
Jezus hij werd echt mishandeld!!!
http://www.youtube.com/watch?v=yniYvBnRhw0&feature=related
Hij hees zijn zus in de vlaggemast, vaders voet in de muizenval, hoofd vast in de soepterrine etc etc !!! LOL!!!
http://www.youtube.com/watch?v=vCUWAvVuA-s&feature=related
Jezus hij werd echt mishandeld!!!
http://www.youtube.com/watch?v=yniYvBnRhw0&feature=related
donderdag 31 juli 2008 om 18:47
Ik herken hier ook veel. Grappig topic. Ik heb nog toe te voegen de serie oppassen, vrouwenvleugel (nog 1 keer, nog eens kans...., mocht voor het liedje opblijven vond het zo mooi), David de kabouter en de duitse serie Rex. Met die hond en een politieman. Die man overleed en dat vond ik toen zo zielig.
Ow ik weet er nog 1 early edition. Ging over een man die de krant van de volgende dag kreeg en zo nare dingen ging voorkomen. Vond ik ook echt leuk, hoewel ik wel de herhalingen gekeken heb denk ik zo.
Ow ik weet er nog 1 early edition. Ging over een man die de krant van de volgende dag kreeg en zo nare dingen ging voorkomen. Vond ik ook echt leuk, hoewel ik wel de herhalingen gekeken heb denk ik zo.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
donderdag 31 juli 2008 om 19:03
Emil ja,die ken ik ook nog wel,was die niet zweeds of zo?Dick Turpin ken ik ook nog wel,zo'n donkere man met een scheve mond en hij was een struikrover!!Wat hebben we eigenlijk veel tv vroeger gekeken,nu zijn er veel meer tekenfilms en vroeger speelden we ook nog eens veel buiten want een computer bestond toen nog niet,in mijn tijd dan!!
Barbapappa vond ik ook heel leuk en Titatovenaar!!!!
Barbapappa vond ik ook heel leuk en Titatovenaar!!!!
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
donderdag 31 juli 2008 om 19:13
donderdag 31 juli 2008 om 19:27
donderdag 31 juli 2008 om 19:33
donderdag 31 juli 2008 om 20:33
En van die miniseries als:
- Princess Daisy
- Mistrals Daughter
- Lucky
- Lace
(Which of you 3 bitches is my mother?* clipje:
http://www.youtube.com/watch?v=jvZKJBIeArM&feature=related)
- Return to Eden
(vrouw wordt bijna opgegeten door krokodillen, omdat ze van de boot is gegooid door haar eigen vent, vent denkt dat ze dood is, maar ze overleeft het en ziet er na plastische chirurgie geweldig uit, en gaat hem uit wraak eerst verleiden en dan.... ).
Mierzoet vermaak, maar geweldig toen (rond 1980-1984) !!
*echt werkelijk alles staat op YouTube!!!
- Princess Daisy
- Mistrals Daughter
- Lucky
- Lace
(Which of you 3 bitches is my mother?* clipje:
http://www.youtube.com/watch?v=jvZKJBIeArM&feature=related)
- Return to Eden
(vrouw wordt bijna opgegeten door krokodillen, omdat ze van de boot is gegooid door haar eigen vent, vent denkt dat ze dood is, maar ze overleeft het en ziet er na plastische chirurgie geweldig uit, en gaat hem uit wraak eerst verleiden en dan.... ).
Mierzoet vermaak, maar geweldig toen (rond 1980-1984) !!
*echt werkelijk alles staat op YouTube!!!
donderdag 31 juli 2008 om 21:10
Wie kan zich een serie van vroeger herinneren
dat bedoelt was als een jeugdserie maar van de buis was gehaald omdat er teveel ouders het te eng voor kinderen vonden?
Ging over een gezin met 2 of 3 kinderen , in het huis was een kelder of garage waar een eng vrouwtje zat en die de kinderen daar naar toe probeerde te lokken.
Ik kan me verder weinig meer van herinneren maar weet wel dat ik s'nachts niet naar de wc durfde omdat ik dacht dat dat enge vrouwtje
beneden stond te wachten.
dat bedoelt was als een jeugdserie maar van de buis was gehaald omdat er teveel ouders het te eng voor kinderen vonden?
Ging over een gezin met 2 of 3 kinderen , in het huis was een kelder of garage waar een eng vrouwtje zat en die de kinderen daar naar toe probeerde te lokken.
Ik kan me verder weinig meer van herinneren maar weet wel dat ik s'nachts niet naar de wc durfde omdat ik dacht dat dat enge vrouwtje
beneden stond te wachten.
donderdag 31 juli 2008 om 23:29
vrijdag 1 augustus 2008 om 16:29
Secret Valley ,zag ik voorbijkomen ,dat was met al die BMX fietsjes toch? dat was leuk..
En Fame ...
en" zeg eens aaaa,"" maar ja daar keken mijn ouders ook graag naar dat is dus weer geen jeugdserie .
En" Countdown" en daar voor de " topop show "volgens mij van de tros ...toch.. aah Ad Visser.
Mijn man zat trouwens pas "Dukes of hazard" te kijken en kon zich niet meer herinneren dat Daisey altijd van die korte broekjes had gedragen,..
En Fame ...
en" zeg eens aaaa,"" maar ja daar keken mijn ouders ook graag naar dat is dus weer geen jeugdserie .
En" Countdown" en daar voor de " topop show "volgens mij van de tros ...toch.. aah Ad Visser.
Mijn man zat trouwens pas "Dukes of hazard" te kijken en kon zich niet meer herinneren dat Daisey altijd van die korte broekjes had gedragen,..