Seks
alle pijlers
wie heeft er ervaring met een minnaar?
zondag 3 augustus 2008 om 21:09
Oh help, ik zit in de punarie....
Ik heb geloof ik een minnaar, ben helemaal verward, er komt niets meer uit mijn handen en wil alleen nog maar dagdromen.
Pff...ik weet niet waar ik moet beginnen met vertellen....
Via mail sinds jaren weer contact met exvriendje. Gedate, sms-en etc. Het contact werd steeds speelser. Vorige week 2e date en we zijn in bed beland. Een paar dagen later nog een keer. En het erge is dat ik onzeker ben, belt/mailt hij nog wel een keer etc etc. Terwijl ik me eigenlijk moet rot schamen.......
Ik woon samen, heb drie kids maar denk alleen nog maar aan hem. Wie heeft dit ook meegemaakt?
Ik heb geloof ik een minnaar, ben helemaal verward, er komt niets meer uit mijn handen en wil alleen nog maar dagdromen.
Pff...ik weet niet waar ik moet beginnen met vertellen....
Via mail sinds jaren weer contact met exvriendje. Gedate, sms-en etc. Het contact werd steeds speelser. Vorige week 2e date en we zijn in bed beland. Een paar dagen later nog een keer. En het erge is dat ik onzeker ben, belt/mailt hij nog wel een keer etc etc. Terwijl ik me eigenlijk moet rot schamen.......
Ik woon samen, heb drie kids maar denk alleen nog maar aan hem. Wie heeft dit ook meegemaakt?
zondag 3 augustus 2008 om 21:13
zondag 3 augustus 2008 om 22:16
waarom hij nu een ex is en waarom ik nu zijn sokken niet was, is het feit dat wij jong waren 13 jaar geleden. Hij ging reizen en ik ging verder flierefluiten. Het was een korte heftige relatie, wat vooral gebaseerd was op lichamelijk contact (nu dus ook ;).
Maar waarom ik dit topic open is omdat ik benieuwd ben hoe anderen daar mee omgaan.
Ik ben nieuw op het forum dus ben nog een beetje heen en weer aan het surfen. Ik hoop dat er meer vrouwen zijn die in hetzelfde schuitje zitten.
Maar waarom ik dit topic open is omdat ik benieuwd ben hoe anderen daar mee omgaan.
Ik ben nieuw op het forum dus ben nog een beetje heen en weer aan het surfen. Ik hoop dat er meer vrouwen zijn die in hetzelfde schuitje zitten.
zondag 3 augustus 2008 om 23:14
@salle
Op de topic 'minnaar' vind je ook heel veel 'lotgenoten'. Ook ik dacht met mijn huisje, boompje, beestje een heel veilig leven te hebben.
Ik merkte wel dat ik gevoelig bleef voor signalen van andere mannen, alleen bleef het bij kijken en fantaseren. Tot twee maanden geleden, een klusser bij mij in huis (jawel, sluit naadloos aan bij het onderwerp van de Viva van deze week, alleen ben ik niet single) wist mij over te halen om de stap te maken en vooral te genieten van de heerlijke sex, de spanning van de stiekeme ontmoetingen.
Zoals ik bij andere topics al opgemerkt heb, ben ik heel tevreden met mijn leven nu. Ik ben echt verslaafd aan mijn SV, maar ook de sex met mijn man is veel beter geworden sindsdien. Ik doe niemand tekort, mezelf al helemaal niet, dus ik heb nergens spijt van en geniet met volle teugen.
Dus mijn advies: vooral genieten!
Op de topic 'minnaar' vind je ook heel veel 'lotgenoten'. Ook ik dacht met mijn huisje, boompje, beestje een heel veilig leven te hebben.
Ik merkte wel dat ik gevoelig bleef voor signalen van andere mannen, alleen bleef het bij kijken en fantaseren. Tot twee maanden geleden, een klusser bij mij in huis (jawel, sluit naadloos aan bij het onderwerp van de Viva van deze week, alleen ben ik niet single) wist mij over te halen om de stap te maken en vooral te genieten van de heerlijke sex, de spanning van de stiekeme ontmoetingen.
Zoals ik bij andere topics al opgemerkt heb, ben ik heel tevreden met mijn leven nu. Ik ben echt verslaafd aan mijn SV, maar ook de sex met mijn man is veel beter geworden sindsdien. Ik doe niemand tekort, mezelf al helemaal niet, dus ik heb nergens spijt van en geniet met volle teugen.
Dus mijn advies: vooral genieten!
anoniem_70562 wijzigde dit bericht op 04-08-2008 00:27
Reden: vind geschreven met -dt
Reden: vind geschreven met -dt
% gewijzigd
zondag 3 augustus 2008 om 23:21
Je zin loopt niet helemaal. Degene die je te kort doet weet het niet, en da's een heel ander verhaal. En kom nou niet aan met dat hij niks tekort komt omdat je hem vaker beklimt; het breekt vast en zeker zijn hart als ie weet dat je bijklust met de timmerman.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zondag 3 augustus 2008 om 23:35
Als je al mijn reacties leest (hoeft niet, hoor) op de verschillende topics over dit onderwerp, dan zul je lezen dat ik zelf heen en weer geslingerd wordt tussen het duiveltje en het engeltje die me allebei iets anders influisteren.
Natuurlijk ben ik me ervan bewust dat mijn man me niet om de hals zal vliegen als hij erachter komt en na elke ontmoeting met mijn SV denk ik ook echt dat het afgelopen moet zijn, maar de verleiding is te groot zodra hij weer belt. Ik ben er niet trots op, maar ik vind het zo lekker en spannend.
Ik ben zelf heel benieuwd wanneer dat minder wordt!
Natuurlijk ben ik me ervan bewust dat mijn man me niet om de hals zal vliegen als hij erachter komt en na elke ontmoeting met mijn SV denk ik ook echt dat het afgelopen moet zijn, maar de verleiding is te groot zodra hij weer belt. Ik ben er niet trots op, maar ik vind het zo lekker en spannend.
Ik ben zelf heel benieuwd wanneer dat minder wordt!
maandag 4 augustus 2008 om 01:02
Wordt hij ECHT te kort gedaan, of zou hij dat alleen maar DENKEN?
Ik ben ooit in hetzelfde geval als de man van AIL geweest en heb na de consternatie toen ik het te weten was gekomen, na de onvermijdelijke discussies en na veel nadenken toch moeten toegeven dat mijn vrouw mij in werkelijkheid helemaal niet te kort had gedaan.
Wel integendeel, want net als bij AIL is onze relatie en ja, ook de seks gevoelig verbeterd.
Ik kan me wel voorstellen dat sommige vrouwen op een of andere manier te ver gaan, niet fair zijn tegenover hun man of weet ik veel, maar je mag niet stellen dat het er in alle gevallen zo aan toe gaat. Als beide partijen hun redelijke verstand gebruiken en zich toespitsen op wat in een goede relatie echt telt, zijn ze al een heel eind.
maandag 4 augustus 2008 om 17:39
maandag 4 augustus 2008 om 21:22
maandag 4 augustus 2008 om 21:36
Je lijkt te denken dat het alleen seks is wat telt in een goede relatie. Ik zou daar graag ook nog open- en eerlijkheid, respect en vertrouwen bij hebben. En dat ontbreekt in mijn ogen als een van de twee zonder medeweten van de ander buiten de deur neukt. Hoe goed de seksuele relatie met de partner daardoor ook geworden is.
maandag 4 augustus 2008 om 23:30
Daar komt inderdaad een hamvraag. Telt sex echt zwaar in een relatie? Zo ja, dan is dat de basis o.g. en is sex met anderen een complexe situatie. Zo nee, dan is sex met een ander niet bezwarend voor de relatie (of de partner daar nou goedkeuring voor geeft cq kennis van heeft of niet is dan zelfs niet zwaarwegend.
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
dinsdag 5 augustus 2008 om 06:23
Je gaat in je laatste zin voorbij aan het feit dat met vreemdgaan de openheid, eerlijkheid en het vertrouwen beschadigd kunnen worden. Daarnaast is het natuurlijk heel moeilijk om voor de ander te bepalen welke afweging deze zou maken (hoe zwaar weegt exclusieve sex in een relatie), zonder dat diegene wéét dat er überhaupt zoiets speelt. Het risico is namelijk erg groot dat je eigen afweging daarbij de doorslag zal geven.
Kortom: ik ben het eens met Capibara.
dinsdag 5 augustus 2008 om 09:20
Ik ken mijn man al 22 jaar. In al die jaren hebben we heel wat ruzies, woordenwisselingen en discussies gehad over tal van onderwerpen. Ik weet onderhand precies hoe hij in elkaar steekt. Ik weet hoe hij over vreemdgaan denkt. Als ik de patstelling zou doorbreken door eerlijk op te biechten dat ik sex heb met de klusjesman, zal hij niet naar mij luisteren, hij zal helemaal niets zeggen, hij zal weglopen en mij totaal negeren. Ik kan dan schreeuwen, slaan, lief doen wat ik wil, maar hij reageert nergens op. En die situatie wil ik vermijden.
Dat had ik natuurlijk het beste kunnen doen door niet vreemd te gaan en tot nu toe heb ik die verleiding ook kunnen weerstaan. Maar nu is het te laat en heb ik me mee laten slepen door de spanning.
Mijn man en ik hebben nu een heel goed sexleven (wat voor hem heel belangrijk is!), we geven elkaar alles wat we willen en genieten er allebei van. Ik heb dus geen gewetenswroeging, ook al vindt iedereen op dit forum misschien dat we geen goede relatie kunnen hebben als er geen eerlijkheid en openheid is. Ik vind het prima zo!
dinsdag 5 augustus 2008 om 09:38
Goede post, angelinlove.
Als partners ongevoelig blijken of zelfs helemaal niet willen luisteren.....
Door nogal wat mensen wordt op deze pijler geschreven dat het om openheid en vertrouwen gaat. De vreemdganger zou dit schenden. Maar, en dat is precies waarom ik niet oordeel, er spelen altijd veel meer factoren.
Als partners ongevoelig blijken of zelfs helemaal niet willen luisteren.....
Door nogal wat mensen wordt op deze pijler geschreven dat het om openheid en vertrouwen gaat. De vreemdganger zou dit schenden. Maar, en dat is precies waarom ik niet oordeel, er spelen altijd veel meer factoren.
dinsdag 5 augustus 2008 om 09:55
dinsdag 5 augustus 2008 om 10:02
Nou ja, het klopt wel wat Hela aangeeft. Als je al jaren hebt aangegeven dat je iets mist, iets graag anders wilt, iets wil uitproberen... en er wordt helemaal niets mee gedaan, dan kun je je daarbij neer proberen te leggen, maar dat gaat vaak wel ten koste van jezelf.
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.