Entertainment alle pijlers

Wie kijkt Gossip Girl

04-08-2008 15:53 43 berichten
Ok, ik ben totaaaal niet de doelgroep, maar ik vind het een heerlijke serie. Alleen ik ga op vakantie en vraag me af of iemand weet of dinsdag (morgen) de laatste aflevering is? Ivm opnemen ;-)

Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Moi. Het gaat toch wat 'dieper/scherper' dan je van tevoren zou verwachten he? Oke, uiteraard geen oscarmateriaal of zo, maar het is niet zo simpel als het lijkt. Zag van de week ergens de boeken liggen waar het blijkbaar op gebaseerd is.

Ik heb eigenlijk geen idee of het de laatste uitzending is, ik denk dat je daarvoor even de net 5-site moet raadplegen. Of als je toevallig vandaag net 5 kijkt even extra goed op de aankondigingen letten als ze die geven. Dan melden ze het meestal wel als het om de laatste aflevering gaat.

Succes en veel plezier op vakantie... Ben een beetje jaloers (niet specifiek op jou hoor haha)... Druk geweest met verhuizing, dus eigenlijk geen vakantie.
Dacht dat het een but serie zou zijn, maar blijkt idd een erg leuke serie
Nee, de eerste aflevering van vorige week was de laatste aflevering van het eerste seizoen. De tweede aflevering erachter aan was de eerste aflevering van het tweede seizoen, daarom had little Jenny dus ook ineens kort haar bijvoorbeeld.

Volgens mij gaat Net 5 nu - maar dat heb ik zelf bedacht doordat ze een nieuwe serie aan het promoten zijn - vanaf deze week maar 1 aflevering per keer uitzenden.
Am Yisrael Chai!
Op de Net5 site word je niets wijzer, maar daar schreef iemand in de reacties dat het morgen de laatste zijn omdat seizoen 2 in de VS in september begint. Hoe ken dat dan?? Misschien moet ik net5 maar even bellen...
Gaat het net als Dirt over een gossipblad?
Nee het gaat over een gossip blog.Het speelt zich af onder de rijke jeugd van manhattan.

Ik kijk dus ook al ben ik niet de doelgroep :-P
Hier nog een verslaafde met inmiddels een stiekeme fetisch voor Chuck Bass.

In 'mijn' gids, de Avrobode staat morgen wederom een dubbele aflevering in gepland.
Nou ik vind de vader van Dan en Jenny geen straf om naar te kijken :P
Nee is hij ook niet. Die Dan zelf trouwens ook niet.
Hier ook een verslaafde.. Heb ze een tijd alleen opgenomen, dus laatst ineens 6 afleveringen achter elkaar gekeken, heerlijk!

Ik vind Rufus ook erg leuk om naar te kijken.. En Nate :-$, hoewel ik me af en toe erger aan zijn 'perfecte plukjes-kapsel'
Ik vind het verbazingwekkend leuk. Ben eens gaan kijken uit pure verveling en nu is het echt vaste prik geworden!
Spammie schreef op 04 augustus 2008 @ 22:17:

Ik vind het verbazingwekkend leuk. Ben eens gaan kijken uit pure verveling en nu is het echt vaste prik geworden!

Same here trouwens..

Na Dirt leek het me niks aan, maar valt 100% mee! :)
Ik kijk echt altijd, of neem het altijd op. Vind het echt super leuk! ben ook niet de doelgroep...ben vast veuls te oud ...
meisje22 schreef op 04 augustus 2008 @ 19:27:

Hier nog een verslaafde met inmiddels een stiekeme fetisch voor Chuck Bass.

In 'mijn' gids, de Avrobode staat morgen wederom een dubbele aflevering in gepland.

Oh, wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die Chuck toch stiekem wel erg sexy vind!!!!

En, ja, ook op net 5 staan gewoon 2 afleveringen gepland. We zijn nog steeds bezig in het 1e seizoen, nog 4 afleveringen, dus morgen en volgende week nog, denk ik...
Ik heb alle afleveringen gedownload, geen idee hoever Net 5 is nu. Het is inderdaad een leuke serie!
Fijn, voorlopig nog extra lange dinsdagavonden :)
Damn, ik begrijp ineens wat jullie in Chuck zien! :-$
En ben ook wel benieuwd waarom Serena Dan niet vertelt over die leuke vriendin..
ff op IMDB gekeken, volgende week idd de laatste afleveringen van seizoen 1. Heb ook al gelezen waar ze over gaan.. :-$
Heerlijk deze serie!
Ben nu toch wel erg benieuwd wat er gebeurd is met Serena en die andere griet....
Misschien seks met een oudere man en toen...hartinfarct?
Ik denk eerder moord uit noodweer of zo. Dat fragmentje was mij geheel niet duidelijk,al had ik ook het gevoel dat het om een oudere man ging, uit een of andere belangrijke/bekende familie? Maar goed, ik neem aan dat het de bedoeling was dat het een klein tipje van de boerka lichtte?
Voor wie het wil weten: in mijn gids stonden eindelijk de afleveringen erbij: gister waren 15 & 16 van de 18-delige serie. Volgende week dus nog...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven