psychose en opname gehad iemand tips? Deel 2

06-06-2014 00:03 2433 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ruim een half jaar geleden heb ik een opname van ruim 9 maanden achter de rug omdat ik een psychose gehad heb. Nu heb ik nog steeds last van een stem in mijn hoofd en weet er niet altijd goed mee om te gaan. Dit is in het kort het verhaal in deel 1 staat meer, succes met het lezen.




Wat een boel geschreven. Moon, gaaf, een crush. Leuk en geniet er van. Hopelijk is het wederzijds.

Alleen maar een goed teken dat je geen SVP-er nodig hebt. Mooi hoor



Gelukkig maar Flaxie dat je, ondanks je gisterenavond hyper was, toch goed hebt kunnen slapen. Gelukkig duurt februari 2016 nog een hele tijd, wie weet wat er nog allemaal op je pad komt Flaxie. Meer dan je best doen kun je niet dus je zal los moeten leren laten. Moeilijk he. Gaat je wel lukken



Istar, nu hypomaan? Das nie goe nie Geen last meer van je longontsteking?



RB, ontzettend balen zoals het nu gaat. Sterkte met je tussenevaluatie. Houd je haaks
Alle reacties Link kopieren
Nou... niet dat ik t helemaal niet nodig heb maar achter de hand hebben is fijn.



Met vorige SPV-er kon ik bijv ook goed over mijn vaders ziekteproces praten en over de struggles op het werk. Maar niet iedere week, eens per twee maanden was goed en ze zei heel zinnige dingen.



Heb ff niet zo veel te doen op werk en zit nu met een forumvriendin te chatten. Heel gezellig, iemand van een heel oud topic.

(Gisteren thuis hard gewerkt dus ik voel mij niet schuldig)
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Hoi Moon,



Wat fijn dat je een crush hebt. En wat fijn dat je je SPV'er weinig nodig hebt. Moet jij trouwens nog voor de Wajong herkeurt gaan worden.



Ja Aso-tut. Ik moet loslaten en mijn best doen. Meer kan ik niet. Gelukkig valt mijn salaris het komende jaar nog iets mee..
Alle reacties Link kopieren
Ff kort berichtje; gesprek ging wel ok. Vervoltraject is toch langdurige afdeling geworden.
RB. Weten ze ook hoe lang?

Het belangrijkste is dat je beter wordt houd dat goed in gedachten.



Sterkte
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog nooit herkeurd v de wajong... denk dat ze me ooit in het bakje hopeloos geplaatst hebben en nooit meer n gekeken...



Als ik thuis zou zitten zouden ze het ook prima vinden. Ik heb gewoon geen enkel contact met uwv. Dacht lang dat ze via spv op de hoogte gehouden werden maar dat blijkt helemaal niet zo te zijn, ggz mag geen gegevens overdragen.



Het zal wel in de toekomst gaan gebeuren maar hopelijk heb ik dan zelf al werk gevonden zodat ik niet in een traject hoef.



Rb zal toch wel schrikken zijn ik ga je echt nog mailen maar moet ff goed moment hebben.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het met iedereen vandaag? Ik ben ff in de stad maar t is erg vies weer. Ff bijkomen bij de hema.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Mijn zoon (autistisch) heeft een Wajong uitkering en omdat hij 30 uur per week (max) werkt krijgt hij tot het minimum uitbetaald. Geen vetpot maar voor hem heel erg goed, regelmaat etc en hele leuke, zorgzame en humorvolle werkgevers. Hij heeft het geweldig goed getroffen en ook nog in z'n vakgebied.

Ik zou echt balen als hij goed gekeurd zou worden want dan is hij z'n baan ook kwijt en dat zou hij vreselijk vinden. Hij is niet meer of minder autistisch dan een aantal jaar geleden maar tegenwoordig zijn de eisen veel zwaarder. Hij heeft al aangegeven om dan het werk op vrijwillige basis te gaan doen als dat mag.



Vandaag moest ik een heleboel maar door de regen ben ik binnen gebleven en heb niet veel gedaan. Morgen moet ik dus boodschappen doen en wat meer kleine dingetjes buitenshuis dus hopelijk regent het dan niet meer zo.
Alle reacties Link kopieren
Het gaat hier tussen redelijk en het gaat...Beter dan de afgelopen dagen maar helemaal tof nog niet. Vandaag me wat minder intensief met solliciteren bezig gehouden dan de afgelopen twee dagen. Ik heb een goed gesprek gehad met de eigenaresse van een uitzendbureau voor arbeidsbeperkten en ik mag mijn cv opsturen. Ze wil wel een poging wagen om mij te matchen. Eindelijk een opening.
Kijk, dat is mooi

Goed gedaan Flaxie.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn psych even een mail gestuurd met wat ik de afgelopen dagen gedaan heb en hoe mijn gedrag daarbij was en hoe ik me voelde. Is weer voer voor maandag. Want merk wel dat ik van dat solliciteren een beetje dwangmatig wordt. Ik heb de neiging om maar door te gaan. Gelukkig signaleer ik het zelf en probeer ik er wel wat aan te doen. En ben toch weer wat vermoeider en dan ga ik piekeren. Dus we moeten het nog maar eens goed over de balans hebben.



Asotut ik hoop dat je zoon kan werken waar hij nu is. Een goedkeuring zal zijn leven op de kop zetten. Mijn broertje moet ook nog voor de keuring maar die heeft een niveau van een 5 jarige dus daar ben ik niet zo bang voor.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig woon ik boven de Aldi Asotut. Twee trappen af en drie stappen naar links en ik sta binnen.
Alle reacties Link kopieren
Rb dat zal wel schrikken zijn. Langdurig als in de zin van ik weet niet hoelang het gaat duren en misschien wel voor jaren? Ik hoop het niet voor je.
Je broer zal inderdaad niet goedgekeurd worden,, dat zou anders belachelijk zijn.

Mijn zoon is hoogbegaafd maar door teveel prikkels die hij niet kan verwerken is hij niet in staat om full-time te werken en woont hij begeleid. Hij woont samen met nog een autist en krijgt eens per week (vaak niet eens) een klein gesprekje.

Hij doet het hartstikke goed en staat ook op de nominatie om zelfstandig te gaan wonen alleen is dat erg moeilijk. Vind maar eens een woning/appartement.



Boven een winkel wonen zou voor mij niet goed zijn.

Ik heb al veel voorraad maar dan loopt het mogelijk helemaal de spuigaten uit.
Alle reacties Link kopieren
Grrr mijn telefoon is kapot gegaan. Ik geef het op, het gevecht tegen de techniek Zal wel een nieuwe gaan kopen maar tot die tijd dus ff niet hier en kan ook niet echt mailen.



Hij deed t toch al niet zo goed maar ik was eigenlijk nog van plan de aanschaf van een nieuwe uit te stellen.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Ojee, Succes er mee Moon. Zonder telefoon (en internet) kan je natuurlijk niet.
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond echt heerlijk gezongen. Wij hebben een nieuwe dirigent en die is echt heel goed en heel vrolijk. Ik kwam er helemaal blij vandaan. Vandaag verder niet gesolliciteerd. Ik ben lekker naar de kapper geweest. Ik voel me verder niet echt slecht maar heel tof ook niet. Beetje neutraal. Hangt er allemaal een beetje tussenin. Ik denk dat ik daar in deze periode best blij mee mag zijn. En nu ga ik mijn duikbril opzetten want ik ga uien snijden voor de hutspot.
Heb jij je duikbril nog gevonden Flaxie

Als ik lenzen in heb kan ik eindeloos uien snijden maar als ik ze niet in heb is het drama.

Kon je een beetje genieten bij de kapper of was het meer omdat het moest?



Hier heeft het vandaag 3 keer geonweerd en vrij lang elke keer, gesneeuwd, geregeld en gehageld en dat waren geen misselijke stenen. Auw.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben brildragend maar het is altijd een drama. Hier ook noodweer.




Bijna weekend
Alle reacties Link kopieren
Heb nu iig een oude telefoon van mijn moeder geleend. Geen whatsapp maar kan iig bellen en gebeld worden. Vond het toch naar om helemaal niet belbaar te zijn. Heb een oma van 88 en een zieke vader... je wilt toch bereikbaar zijn als er wat is.



Verder ben ik ongelooflijk blij dat ik mijn foto's juist afgelopen weekend op de PC gezet heb. Foto's van Marokko van mijn vader, ze zijn mooi geworden vind ik. Ze zijn me daarom heel dierbaar.



Ik denk dat ik maar stop met mijn 'crush'. Had niet bedacht hoe onhandig het is als je gewoon nog moet werken met zo iemand in de buurt. Dat hij koffie voor mij zet en dat ik dat moet opdrinken zonder het trillend over mijn toetsenbord te laten druppen. Dat ik niet steeds tegen tafels en deurposten aan moet lopen. Dat ik gewoon moet kunnen vergaderen met hem erbij. Dat ik telefoontjes moet plegen waar hij bij zit en dat dat wel goed moet gaan. Dat ik brieven naar de gemeenteraad moet sturen zonder foutjes en dat zij er geen boodschap aan hebben dat ik met mijn hoofd in de wolken zit. Dat ik hem moet bellen zonder trillende stem.

Dus ik stop er maar mee, met die crush. Hij is gewoon een collega. Klaar

En woensdag gaan we samen kids entertainen in een workshop. Hij schijnt heel leuk te zijn met kids. Kunnen we oefenen. Ahum.



Verder heb ik een collega van mijn oude werk (eentje die wél leuk was) getipt voor een vacature bij mij nieuwe werk. Ze is super enthousiast en mijn baas was ook heel geïnteresseerd. Ben benieuwd.



Flax wat fijn dat je zoveel plezier hebt in het zingen. Het is idd heel goed voor de mens.

Was de hutspot lekker geworden?
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Moon, beter door je crush dan door liefdesverdriet



Weekend!



Flax, wat fijn dat je zoveel kwijt kan in zingen. Ik zing echt zo vals dat de ramen barsten



RB, langdurige opname zag je al aankomen toch? Ik denk dat het je kan helpen om alles weer goed op de rit te krijgen, zodat je in je eigen huisje kan gaan wonen.



Ik word morgen mee uit eten genomen door een vriend. Wat een luxe!
Alle reacties Link kopieren
Hutspot was lekker. Gelukkig is het weekeind. Heb ongeveer 5 uur gesolliciteerd en 20 uur gewerkt. Dus 5 uur extra. Ben kapot en moe. Gelukkig lukt het slapen wel goed ook zonder middel. En als ik kapot en moe ben moet ik oppassen. Het ging de hele week tussen redelijk en het gaat in....Het is te doen hoor en doe ook alles wel. Ik heb geaccepteerd dat er nu even niet meer in zit. Uitzitten maar. Morgen gaan we met de familie uit eten en mijn nichtje komt. Nu eerst uitrusten. Lig op de bank bij mijn ouders. Dat solliciteren komt maandag wel weer
Alle reacties Link kopieren
Ik had zaterdag dus solo gezongen tijdens onze presentatie. Was echt aan het eind van de middag besloten en t werd me een beetje opgelegd, althans zo voelde ik het.



Gisteren sprak ik de vriendin van één van onze cursisten. Vroeg ze of ik proffessioneel zing, want ze vond het zaterdag zo mooi.

What the fuck??? Dat vond ik wel een enorm compliment.

Heb t zelf ook teruggeluisterd en vind t niet zo bijzonder. Kennelijk onderschat ik mezelf. Of zij is doof



Flaxie dat klinkt idd pittig, zoveel uur met sollicitaties bezig. Hopelijk vind je snel iets.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
He Moonlight.



Wat leuk dat je dat compliment krijgt! Ik zou het maar geloven.



Het gaat hier vandaag wat beter. Ben relaxter. Ik hoef even niets te doen. Maandagochtend maar even aan de psych voorleggen hoe ik het allemaal het beste kan aanpakken. Ik geniet in ieder geval dubbel van de uren dat ik me gewoon goed voel, zoals nu. Ik hoop dat ik de komende weken ga wennen aan meer dingen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven