psychose en opname gehad iemand tips? Deel 2

06-06-2014 00:03 2433 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ruim een half jaar geleden heb ik een opname van ruim 9 maanden achter de rug omdat ik een psychose gehad heb. Nu heb ik nog steeds last van een stem in mijn hoofd en weet er niet altijd goed mee om te gaan. Dit is in het kort het verhaal in deel 1 staat meer, succes met het lezen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook!
Alle reacties Link kopieren
Ja mijn mobiel doet het weer. Althans net als anders met wat kuren



Even ego. Uitje v werk. Ging goed, was wel ontspannen.

Zag daar in de kroeg iemand v mijn oude werk. Zij was al eerder weg dan ik en elkaar nooit meer gesproken. Kon niet echt merken of ze blij was me te zien maar wilde toch even hallo zeggen. Werd super gezellig, hart gelucht want zijn allebei niet leuk weggegaan daar. We gaan contact houden, zij ken mijn huidige baas ook weer, klein wereldje. Was alleen v de nieuwe collega's niet zo gezellig maar voor mij was t heel fijn gesprek.

Ze vertelde ook hoe ze mij zag op het werk en dat was heel positief. Ze vond allwen dar ik vaker boos moest worden ik heb verteld dat dat vaak later kwam, in de trein of thuis.

Nouja leuk uitje, ik heb met eten wel meegedaan



Verder gezellig dat het hier weer wat drukker is. Ik heb zowel zwart als gekleurde kleding. Mariquita heeft mij gezien

Vandaag draag ik bijv spijkerbroek blauw jasje en roze shirt. En sneakers, had ik zin in.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Sorry voor de foutjes, trein wiebelt..
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Gezellig een werkuitje. Dan leer je je collegas op een hele andere manier kennen. Ik heb de halve nacht liggen hoesten. Ik ben net terug van de begrafenis van mijn oom. Tot op het bot verkleumd. Maar het was een mooie dienst. Het typeerde hem goed
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat het een mooi afscheid was. Dat verzacht de pijn niet maar is wel een bijzonder moment samen. Was hij al oud?

Hier is het wel heel mooi koud weer. T vriest maar ik vond t wel fijn buiten. Hoop dat jullie ook dit weer hadden. Ben je nog bij je familie of weer thuis?
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Mijn oom was 73.Was allemaal vrij plotseling. Hartstilstand. De kist is niet open geweest want hij zag er niet mooi meer uit. Hij was boer. Alle buurtjochies liepen altijd bij hem. Het was een grote kindervriend. Het was best bijzonder. Vooral ook omdat de generatie daarvoor ook nog leeft. Mijn oom had nog een tante van 87 ( mijn oudtante ) die gewoon nog leeft. Best raar. Het was bewolkt vriesweer. Het was erg koud. Op zich fijn weer maar niet als je een half uur stil moet staan ;-)Ik blijf bij mijn ouders dit weekeinde. Ben erg moe. Ik hoop op een paar goede nachten. En dat de hoest overgaat. Ik heb last van een enorme kriebelhoest. Vannacht veel wakker gelegen. Vanmiddag verder weinig gedaan behalve met nichtje F spelen want diewaren er ook.
Alle reacties Link kopieren
Verstandig dan om ff bij je ouders te blijven. Nee stil staan is niet fijn met die kou

Hier zag ik opvallend veel mensen paardrijden. Platteland natuurlijk.



Hopelijk wordt je hoest snel minder.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Hier ook platteland hoor. Mijn ouders wonen buitenaf. Zelf woon ik in de buurt van 024
Alle reacties Link kopieren
Ik vond t vandaag echt mooi buiten. Ik werk in amsterdam en vind t dan zo bijzonder om op mijn vrije dag zo de natuur in te kunnen.

Een vriendin pusht me enorm om in a'dam te gaan wonen maar vanmiddag vond ik het hier weer zo fijn.



(Hoewel ik me ga afvragen of ze wel zo'n leuke vriendin is. Ze is zelf gewoon eenzaam im de stad)
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Jij moet doen waar jij je het prettigst bij vindt. Ik ben geen stadsmens en woon nu in een redelijk groot dorp op een uur bij mijn familie vandaan. Ik hoef het dorp niet uit voor de boodschappen.
Alle reacties Link kopieren
Ah ik zie dat een bericht langer is geworden

Klinkt als een fijne man, je oom. Tja als je het niet verwacht komt het hard aan. Sommigen zijn nog niet zo oud op die leeftijd

Mijn ooms en tantes zijn nu ook zo oud maar ik verwacht nog helemaal niet dat ze gaan overlijden.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain


Na een kleine dag constant uit het forum gegooid te worden en elke keer foutmeldingen is het mij eindelijk gelukt om in te loggen.



Morgen lees ik alles bij en reageer ik.

Voor nu een fijne avond en een mooie begin van het weekend
Alle reacties Link kopieren
Jij ook fijn weekend tut. Gek ik heb geen problemen gehad met inloggen.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Ik had ook geen problemen..
Alle reacties Link kopieren
Het was een hele leuke oom zeker.
Alle reacties Link kopieren
Gecondoleerd Flaxie!



Ik heb niet alles gelezen, rot verbinding hier. Zo af en toe internet! Wordt aangewerkt zegt men al weken . Eerst zien dan geloven!



Hier gaat het redelijk, heb wel iets of wat overgehouden aan de actie van vorige week. Namelijk beschadigde lever. Heb veel last van, maar zou vanzelf overgaan. Verder moet ik het nog verwerken. Dinsdag heb ik Tussenevaluatie dan wordt er gekeken hoe het gaat en waar ik sta en hoe verder.
Alle reacties Link kopieren
Wat naar rb van je lever. Kan dat nog herstellen?

Raar dat ze al zo lang geen goed internet kunnen bieden.



Ik hoop dat je een beetje kunt verwerken wat er gebeurd is. Heb je nog veel last van de stem nu?
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
De stem is op achtergrond nu. Hoop dat het zo blijft. Lever zal wel herstellen vermoedt men. Ja internet blijft een probleem hier. Hoe is het verder met jullie? Morgen ga ik op verlof dus heb dan WiFi kan dan ff teruglezen.
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel RB. Fijn om even iets van je te horen. Het verbaast me niet van die beschadigde lever. Tsja hoe gaat het hier.....het gaat.....zit in een periode van vooral heel veel afwachten. Kan niet voor en kan niet achteruit. Maar ik besef donders goet RB dat jij en Mariquita zouden tekenen voor mijn het gaat toestand....



Hier heeft het gesneeuwd. Ik blijf lekker binnen vandaag geloof ik. Beetje computeren administratie krantje gooische vrouwen op dvd. Mijn ouders hebben een feestje vanmiddag. Heb het rijk alleen
Alle reacties Link kopieren
Het voelt trouwens wel lekker een extra vrije dag ook al was de aanleiding niet zo leuk. Dan spreek je je familie ook nog eens een keer. Mijn neven en nichten spreek ik niet zo vaak meer Hoe is het begrip voor jullie trouwens binnen jullie familie. Hier aardig goed omdat ik helaas niet de enige ben aan beide kanten. Ik word zelfs nog als een 'licht' geval beschouwd
Wat heftig RB, fijn dat ze wel verwachten dat je lever zich gaat herstellen. Sterkte en geniet een beetje van je verlof!



Flaxie, nog gecondoleerd.

Fijn dat je begrip krijgt van je familie. Hier praat ik er eigenlijk zo min mogelijk over met familie, vind het moeilijk om er open over te zijn, schaamte denk ik. Ik doe wel erg mijn best om naar mijn man toe wel open te blijven, ,man is erg lief voor mij als ik een mindere periode heb.



Voor iedereen een . Ik schrijf niet zo vaak hier ( ben bang voor herkenning, zal ook met die schaamte te maken hebben) maar lees wel trouw mee.
Alle reacties Link kopieren
Dank je...ik moest nog even een paar boodschapjes voor mijn moeder halen ben toch nog even met de fiets weggeweest.
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal,



Ben nu met verlof! Zit te wachten bij de kapper! Ga me ff lekker laten verwennen en me haar laten knippen. Is ook nodig hoor!!! Maar vind het ook lekker en vanmiddag nog naar de voetbal dus een lekkere ontspannen middag.
RB, je klinkt vrolijk. Houden zo
Alle reacties Link kopieren
Je klinkt idd vrolijk. Hou dat vast. En geniet van je cluppie. Hier gaat het redelijk. Vanmiddag even naar het kerkhof. Bij oma op 'bezoek' wanneer moet je terug zijn? Ik heb dinsdag eerste jaars evaluatie op het werk van mijn ziekte. Nu nog even een week verslag schrijven voor mijn psych. Verkoudheid en hoesten is nog niet over

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven