Sommige Facebookberichten deel 2

16-09-2014 11:24 3081 berichten
Het vorige deel is gesloten wegens vol.

Sommige Facebook berichten grrr



Hier kun je verder met ergernissen spuien en mooie spuuglelijke en wanstaltige plaatjes plakken die je tegenkomt op FB.



Posters die komen verkondigen dat ze zó gelukkig zijn zonder fb en dat íedereen dat zou moeten doen zijn overbodig hier. Dat maken we zelf wel uit



Alle reacties Link kopieren
quote:noorderlicht76 schreef op 28 januari 2015 @ 17:34:

overlijdensberichten liken is raar, maar ze op FB zetten vind ik ook heel bijzonderWaarom, je kan toch op facebook een soort van "ik voel me momenteel niet zo fijn, omdat mijn moeder gisteren overleden is" zetten? Elke scheet dwars wordt verkondigd. Dit vind ik juist wel passend. Dat mensen weten wat er speelt in je leven.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 28 januari 2015 @ 20:35:

Mag je eigenlijk meerdere accounts aanmaken?



Jahoor, er zijn meer mensen, die speciale accounts hebben voor de spelletjes die ze doen, zodat niet alle vrienden en kennissen daarmee lastig gevallen worden.



Vervelend Feeksje, hoop dat melden helpt en dat het niet een soort P.V.O wordt. (die man van die plaatjes)
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Feeksje1977 schreef op 28 januari 2015 @ 20:06:

Ik heb nu echt een heel vervelend iets op FB. Ik heb een 2ehands kinder spullen pagina aangemaakt voor mijn woonplaats.



Leek me handig omdat er maar 1 is voor een hele provincie, en te druk onoverzichtelijk en niet meer bij te houden. ook zijn de afstanden vaak gewoon te ver als je wat leuks ziet. Nu is er een gast die heeft meerdere verkooppagina's in de regio waaronder die voor een hele provincie.



Ik krijg ineens PB's van hem, dat hij vind dat alleen hij zo'n pagina mag hebben omdat hij dat met hard werken heeft opgebouwd. Daarna een heleboel narigheid en een volledige blokkade. Dus ik kan niet meer reageren. Omdat ik wel lid was van zijn pagina blijkt ie op mijn profiel te hebben kunnen kijken. Daar heeft ie dingen over geschreven, En er blijken dus leden te zijn bij mij die me bespioneren op mijn 2e hands hoekje/ pagina voor hem.



Ik ben geblokkeerd, prima wat hij wil maar nu is hij een voor een leden aan het blokkeren die op beide pagina's lid zijn. En hij blijkt met iedereen ruzie te maken die wat voor soort 2ehands hoekje opent in 'zijn' regio...



Wat the fuck moet ik hier nu weer mee?

Eerst dacht ik prima joh maar hij word nu wel heel vervelend en houd dus ook niet op. Ik wilde gewoon een gat vullen en ik verdien er niks mee ofzo.



Mijn god, wat ontzettend triest. Lijkt wel zo'n Peter van Opdorp type.

En een FB pagina die hij met "hard" werken heeft opgebouwd? Iedere gek kan in een paar minuten een pagina aanmaken.

Ik wil wel even lid worden om te bespioneren wat hij allemaal over je vertelt hoor
Alle reacties Link kopieren
Ja ja, ze was er gisteren weer. De zumbakoningin. :p



Het bericht:

"Bah, voel me klotuh. Niezen en keelpijn en ook nog eens vrijgezel. :'( Het is me ook ech niet gegun. Ik mag nooit happy zijn."



Reageert er eentje:

"Skatjuh, ik trouw anders wel met je hihi. Zo lang waren jullie toch niet samen?"



Zij:

"2,5 week. Maar ik hou van hem. Hij is gewoon de waare voor mij..."



Even voor een beeld: ze is 30...



Oh my f*cking god... Major
Carpe Diem!
quote:minnimouse schreef op 29 januari 2015 @ 20:04:

[...]





Mijn god, wat ontzettend triest. Lijkt wel zo'n Peter van Opdorp type.

En een FB pagina die hij met "hard" werken heeft opgebouwd? Iedere gek kan in een paar minuten een pagina aanmaken.

Ik wil wel even lid worden om te bespioneren wat hij allemaal over je vertelt hoor



Ik moest ook meteen aan PvO denken inderdaad.



Ben aan het kijken of ik met een fake profiel toegelaten word op zijn site.
Alle reacties Link kopieren
2,5 week! De waare ( met dubbel a haha).

O god zeg.







Die is nog erger als mijn puber nichtje.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
quote:Feeksje1977 schreef op 29 januari 2015 @ 20:19:

[...]





Ik moest ook meteen aan PvO denken inderdaad.



Ben aan het kijken of ik met een fake profiel toegelaten word op zijn site. Anders stuur mij een PB, dan doe ik het (als het jou niet lukt)
quote:misspatrice schreef op 29 januari 2015 @ 20:15:

Ja ja, ze was er gisteren weer. De zumbakoningin. :p



Het bericht:

"Bah, voel me klotuh. Niezen en keelpijn en ook nog eens vrijgezel. :'( Het is me ook ech niet gegun. Ik mag nooit happy zijn."



Reageert er eentje:

"Skatjuh, ik trouw anders wel met je hihi. Zo lang waren jullie toch niet samen?"



Zij:

"2,5 week. Maar ik hou van hem. Hij is gewoon de waare voor mij..."



Even voor een beeld: ze is 30...



Oh my f*cking god... Major
Alle reacties Link kopieren
quote:misspatrice schreef op 29 januari 2015 @ 20:15:

Ja ja, ze was er gisteren weer. De zumbakoningin. :p



Het bericht:

"Bah, voel me klotuh. Niezen en keelpijn en ook nog eens vrijgezel. :'( Het is me ook ech niet gegun. Ik mag nooit happy zijn."



Reageert er eentje:

"Skatjuh, ik trouw anders wel met je hihi. Zo lang waren jullie toch niet samen?"



Zij:

"2,5 week. Maar ik hou van hem. Hij is gewoon de waare voor mij..."



Even voor een beeld: ze is 30...



Oh my f*cking god... Major Ik voel me altijd zo heerlijk normaal als ik dit soort updates lees
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 29 januari 2015 @ 20:21:

[...]





Ik voel me altijd zo heerlijk normaal als ik dit soort updates leesZeg ik weet dat jij je normaal voelt maar ik vind het niet normaal dat je dat 3x komt vertellen.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
quote:MadameQetesh schreef op 29 januari 2015 @ 20:32:

[...]





Zeg ik weet dat jij je normaal voelt maar ik vind het niet normaal dat je dat 3x komt vertellen. Sorry vrouw, met dank aan het goed werkende forum. Heb al een verzoek ingediend om 2 posts te verwijderen
Alle reacties Link kopieren
Ow ow ow! Vervolg!



Ze plakt nu allemaal plaatjes op haar FB. Tenenkrommende plaatjes.

Met teksten als:



"Ik wil geen ruzie, ik wil geen strijd, ik wil alleen dat hele kleine beetje eerlijkheid."

"Ik ben niet boos ik ben gekwetst. Dat is het verschil."

"A clear rejection is always better than a fake promise"

"your best teacher is your last mistake"



Mijn hemel. Het is dat ik af en toe er de lol wel van in zie. Maar op nog geen half uur tijd plakt ze dus 10 plaatjes. Ze heeft echt een "dipje"...
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk, Patrice

Is ze zwakbegaafd ofzo?
Alle reacties Link kopieren
zwelgies

Vast ook herkenbaar bij jullie facebookvrienden? (Sommige dan) Mensen op facebook die regelmatig een verrotte foto van zichzelf erop zetten om te laten zien hoe zielig ze zijn? Zo'n ingeflitst half wakker ziek hoofd. En dan hopen dat iedereen reageert en ohh en aww kuffel aai over de bol. Een keertje kan... Maar niet dagelijks 5 op een dag. Blurgh.
ja ik had er 1 die een selfie had gemaakt van zichzelf met een zuurstofmasker op omdat ze met longontsteking was opgenomen.

en 1 die van dr fiets was gevallen. Selfie met blauwe plekken op dr gezicht.
oh en ook heel vaak slapende kindjes waarbij staat dat ze ziek zijn.
Dit zag ik vandaag:



love feelings or love stroggles

ands in broking hearts

#HeartFeelings



En deze:

doelwit

you gonna die bitch ^^



klaarstomen and fight



#hellyeah



En ik heb iemand die constant foto's van d'r dochter plaatst in dezelfde modellenpose. Doet ze in 't echt ook steeds.



En al die straattaal, ja me osso en me fissa. Geen idee wat het betekent. Osso betekent huis trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Dan zou ik juist heeeeel blij zijn dat ze eindelijk slapen. Dan ga je dan toch geen foto maken? Worden ze weer wakker, jengelen, huilen, kotsen etc.
Alle reacties Link kopieren
Fissa is feest. Volgens het kind van mijn vriend.
Alle reacties Link kopieren
Heb me een paar uur uitstekend vermaakt met dit topic, bedankt



Waar ik me aan erger zijn mensen die alles wat je post op fb op zichzelf betrekken. Vraag je of iemand nog een handige oplossing heeft nu de kinderopvang zo duur is geworden, krijg je als reactie dat je teveel werkt (van een huisvrouw). Of heb ik een nieuwe auto (hard voor gewerkt, grijns), krijg ik van dezelfde persoon de reactie: zo zo.. Werd er een beetje recalcitrant van en heb onder een post van haar 1 kritische opmerking over het koningshuis geplaatst. Meteen ontvriend



Waar ik vrolijk van word zijn de grappig geschreven berichtjes over iets niet grappigs (of ik heb fans of ben ik zojuist daar en daar geflitst) en de status updates van m'n nicht met een foute vriend. Ene week is het aan, dan hebben ze opeens een open relatie en dan is het weer uit. Of aan. Verslavend..
quote:Deedot schreef op 31 januari 2015 @ 22:20:

Fissa is feest. Volgens het kind van mijn vriend.Lekker oudbollig is ze dan, 3 jaar terug werd dat woord gebruikt. Intussen niet meer. Mss wil ze "hip" overkomen.
https://scontent-b-ams.xx ... ebe3e814fb0eb&oe=555A4BED





Hoe vaker ik deze tekst lees hoe minder ik er van begrijp.
quote:bankje schreef op 01 februari 2015 @ 09:36:

https://scontent-b-ams.xx ... ebe3e814fb0eb&oe=555A4BED





Hoe vaker ik deze tekst lees hoe minder ik er van begrijp.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook zo'n filosofisch vriendinnetje van 1 van mijn nichtjes op FB. Meiske is 12 en gooit er de ene na de andere onliners uit als:

* je weet wie je vrienden zijn

* je weet dat je me pijn doet

* weer geleerd wat vriendschap is

* jij was voor mij de ware maar ik niet voor jou



Kortom, kommer en kwel. En dan alleen dit posten, mensen reageren zich suf, en er komt geen opheldering over de kwade geniussen...
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Weer even een paar pagina's bijgelezen. Geweldig!



Ik heb ook zo iemand die al die plaatjes van het spelletje plaatst, een vriendin van haar elke keer het antwoord geeft en dan zij: Oh jaaaaa!! Tuurlijk! Vriendin blijkt wat verder in het spel te zijn en dus alle antwoorden te weten



Andere iemand die meer dan 800 pagina's in totaal geliked heeft om met allemaal win-akties mee te doen, die heb ik in meldingen geblokkeerd, want hele tijdslijn stond er vol mee.



En dan nog een vriendin die vaak een plaatje van haar diner plaatst, dan vraagt wat er bij de rest op tafel staat. Zet ik wel eens bij: Een vaas met bloemen, de krant en een kandelaar ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven