Sommige Facebookberichten deel 2

16-09-2014 11:24 3081 berichten
Het vorige deel is gesloten wegens vol.

Sommige Facebook berichten grrr



Hier kun je verder met ergernissen spuien en mooie spuuglelijke en wanstaltige plaatjes plakken die je tegenkomt op FB.



Posters die komen verkondigen dat ze zó gelukkig zijn zonder fb en dat íedereen dat zou moeten doen zijn overbodig hier. Dat maken we zelf wel uit



Het verhaal dat autodieven een muntje tussen de deurklink stoppen waardoor je autodeur niet vergrendeld kan worden is dat een hoax? Ik kwam het verhaal vandaag 2 x bij verschillende mensen tegen.
quote:chanella1 schreef op 02 februari 2015 @ 17:55:

[IMG]http://i59.tinypic.com/2rz2s0w.png[/IMG]

Ik weet niet of ik het een ergernis kan noemen maar ik vraag me serieus af of mensen dit knutselwerkje echt mooi vinden.. Ik erger me aan mensen die de alles mooi en schattig vinden, zie voorbeeld hierboven ;)Als een kind van 5 ze gemaakt heeft vind ik het best knap
quote:bankje schreef op 02 februari 2015 @ 19:17:

Het verhaal dat autodieven een muntje tussen de deurklink stoppen waardoor je autodeur niet vergrendeld kan worden is dat een hoax? Ik kwam het verhaal vandaag 2 x bij verschillende mensen tegen.

En wanneer gaan ze dat muntje er dan tussen stoppen?

of proppen ze dat ertussen als ik weg ben en gaan ze me dan naar huis volgen? Ik geloof er niks van.
Nee, net als dat verhaal dat je bij een benzinestation een winkelwagenmuntje zou krijgen en dat een roemeense bende daarmee bij je bankgegevens zou kunnen komen of je bankpas kon skimmen, ook zo'n pinokkioverhaal.

Ik zag ook een grapjas die een bericht van de Belastingdienst had geplaatst dat de kinderbijslag wordt stopgezet per 1-7-2015, als je dat bericht opent dan staat er met koeienletters JE BENT ERIN GETRAPT !! Ha-ha-ha, kan iemand mij even kietelen ?
Er is een FB-pagina, genaamd de HOAX-wijzer. Worden alle flauwekul berichten opgezet en uitgelegd. https://www.facebook.com/dehoaxwijzer?fref=ts
Alle reacties Link kopieren
Mijn irritatie-factortje heeft mij geblokkeerd! whahaha Ze begon over dat ze HSP had en laat ik nou heeeel hoog sensitief reageren op dat soort berichten.
Bedankt voor de link Friez. Gelijk het eerste artikel gaat over die zogenaamde truc. dat ga ik dus even bij die personen als reactie plaatsen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er weer 1 hoor:



De voedselbanken stijgen?



Ik vraag me bij dit soort berichten dan altijd af wat die mensen zelf bedacht hadden..
Alle reacties Link kopieren
Die berichtjes elke vrijdag...



"VRIJDAG! Bijna weekend?"



Joh, echt? Fijn dat je me laat weten dat het vrijdag is... :handpalm:
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
De vrijdag en de maandag berichten elke week weer zijn zeer irritant ja.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit gereageerd naar iemand die op zondag weer begon te klagen dat het morgen weer maandag is. Ik schreef dat ze blij moest zijn dat ze maandag kon meemaken, omdat er genoeg mensen zijn die de maandag niet halen. Ze was niet echt blij met die opmerking.
Ik heb niks met vrijdag of maandag. Vaak zat dat ik in het weekend werk. Dan heb ik weekend op woensdag en donderdag ofzo. Maar dat meld ik dan weer niet op fb.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 07 februari 2015 @ 09:49:

Ik heb niks met vrijdag of maandag. Vaak zat dat ik in het weekend werk. Dan heb ik weekend op woensdag en donderdag ofzo. Maar dat meld ik dan weer niet op fb.



Nee want dan komt zaagmans langs/is zaagmans geweest.

Ik heb er eentje op FB die dat trouw elke week meldt. Voor het geval ik het zou vergeten
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een oom van tegen de 70 die 1x per week op fb komt en dan op alles commentaar gaat geven die vaak nergens op slaat of grappig is bedoeld maar het niet grappig is.

Nu reageert hij op dingen van 2013. Meh.

Hij is wel lief maar ik weet nu wel dat zondag zijn facebookdag is
Alle reacties Link kopieren
quote:Pil0u schreef op 15 februari 2015 @ 18:16:

Ik heb een oom van tegen de 70 die 1x per week op fb komt en dan op alles commentaar gaat geven die vaak nergens op slaat of grappig is bedoeld maar het niet grappig is.

Nu reageert hij op dingen van 2013. Meh.

Hij is wel lief maar ik weet nu wel dat zondag zijn facebookdag is Ah... Dat heeft iets schattigs....
life is to celebrate
Alle reacties Link kopieren
Ja, daarom zeg ik ook niet 'HAHAHAHAHAHAHAHA' op zijn reacties. Omdat het ook wel lief is....
Alle reacties Link kopieren
Een van mijn 'faceboekies' doet mee aan een spelletje, waarbij je een voorwerp moet raden, met behulp van een plens letters eronder. Zal vast wel een naam hebben, maar die weet ik niet.



Kennelijk is ze niet zo slim want ze post werkelijk vier-vijf keer per dag van die plaatjes met een vraagteken, waarbij vrienden van haar het dan oplossen.



Ben ik dan gek of zo, als ik mij afvraag of je dan niet beter een spelletje kan kiezen dat je op je eigen niveau beheerst?
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Haha Soetkees, ik zie het ook bij iemand de laatste dagen. Had ook al de gedachte: Blijkbaar zit ze aan haar max... Niet dat ik ze direct zie, maar ik vraag me dan wel af waarom je dat spelletje speelt als je er zelf niet meer uitkomt , haha
Alle reacties Link kopieren
Ik zag gisteren weer iets voorbij komen.... Een collega van me heeft net een hondje. Eerst was het 'gele sneeuw' en gisteren dus de kat die al haar eten had uitgekotst en dat weer aan het opeten was. Te goor voor woorden.
Alle reacties Link kopieren
quote:coolpack2 schreef op 15 februari 2015 @ 19:37:

Haha Soetkees, ik zie het ook bij iemand de laatste dagen. Had ook al de gedachte: Blijkbaar zit ze aan haar max... Niet dat ik ze direct zie, maar ik vraag me dan wel af waarom je dat spelletje speelt als je er zelf niet meer uitkomt , hahaPrecies. Even een voorbeeld, en dan wel eentje van de moeilijkere: een zwart borsteltje. Antwoord: mascara. Als je dat, als make-up gebruiker (en dat is zij) niet herkend moet je echt overgebakken worden.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Waarom? Waarom?



Alle reacties Link kopieren
Raad eens:



Je zit een rood-wit-blauw lintje

Met een goudkleurige munt eronder.



Althans, je ziet een stukje lint, en een stukje munt waar het aan vast hangt.



Wat-o-wat zou dat nou toch zijn.....?



Kan iemand mij verlossen alstublieft?
I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:soetkees schreef op 15 februari 2015 @ 20:59:

Raad eens:



Je zit een rood-wit-blauw lintje

Met een goudkleurige munt eronder.



Althans, je ziet een stukje lint, en een stukje munt waar het aan vast hangt.



Wat-o-wat zou dat nou toch zijn.....?



Kan iemand mij verlossen alstublieft?een medailleO maak me gek ik ben toch zo benieuwd..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven