Dit is Minder van Tinder 2!

12-01-2015 10:41 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, dan doe ik het maar even.

Deel Twee Tinder Trouble!



Hier kunnen we verder kletsen over wat er wel niet zo geweldig is aan deze complexe, intrigerende en uiterst multidimensionaal maar toch heel erg leuke app.



Linkje zal ik even in 't oude topic plaatsen.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
Ben met hem aan het chatten..... toen bleek het pas een viespeuk te zijn. Daar gaat je illusie! :P
quote:systeemkast schreef op 30 januari 2015 @ 12:31:

Owee als jullie straks iemand aan de haak hebben dankzij die gare openingszin van me,

zonder te vragen of ze een single dame kennen met lage standaarden.



@Phoebe, anders ga jij de profielteksten van de heren@tinder vertalen

naar het frysk. Dan probeer ik wel te ontcijferen wat hun als hengeltekst gebruiken.Ik staak...
Alle reacties Link kopieren
Net Tinder geïnstalleerd, was wel benieuwd.

Eerste man die ik likeswypte kwam meteen als match, maar toen ik later keek, stond er dat ik geen matches had, was dus blijkbaar meteen een eikel die iedereen likeswypt en dan meteen weer weggooit?

Ik keek bij mijn eigen foto's, stond als derde foto eentje met mijn ex, dat zal veel mannen aantrekken gok ik Toch maar even veranderd.

Kun je geen dingen instellen als niet-roken? nu krijg ik kerels met peuk in de hand op foto.
quote:misspatrice schreef op 29 januari 2015 @ 21:26:

Oeh! Nieuwe Tindermatch!



Hij staat op de foto met een koekje (zo een groot Starbucks geval)... Zal ik zal ik?

"Be je geil of wil je een koekje?"

te voorspelbaar zeker?
quote:winkje87 schreef op 30 januari 2015 @ 16:28:

Ben met hem aan het chatten..... toen bleek het pas een viespeuk te zijn. Daar gaat je illusie! :PWie was het dan? Ik kwam gisteren Ton van Royen tegen, die ex van Heleen. En Rene Mioch zag ik ook voorbijkomen. Heb ze niet geliked, dus geen idee of we een match waren geweest
Alle reacties Link kopieren
Halloooooo! Nou ik heb vanavond me 2de tinderdate met deze erg leuke man!

Zie hier echt wel wat in zitten, en de gesprekken zijn erg leuk! Ik hou jullie op de hoogte !
Just love your life.
Alle reacties Link kopieren
quote:efelide schreef op 30 januari 2015 @ 18:53:

[...]





Wie was het dan? Ik kwam gisteren Ton van Royen tegen, die ex van Heleen. En Rene Mioch zag ik ook voorbijkomen. Heb ze niet geliked, dus geen idee of we een match waren geweest



Ivm herkenbaarheid, wil ik eigenlijk niet zijn naam zeggen. Het is een bekende sporter. Maar het is iemand waarvan ik niet had verwacht dat hij naar wilde dingen op zoek is.



Daarnaast ben ik ook met een bekende muzikant aan het chatten, en die lijkt me juist enorm braaf....



Je zou juist andersom verwachten.
Alle reacties Link kopieren
Wat grappig die BNN-ers. Ik ben er op Tinder nog nooit een tegengekomen, jammer eigenlijk haha. Al zijn het natuurlijk net echte mensen .



@Winkje, lijkt me bizar als zo iemand (die je door BNN-er status) iets beter denkt te kennen ineens een totaal andere seksuele weg inslaat. Viel je niet van je stoel? :-)



@Efelide, was Ton niets voor jou? Mioch, goh ik heb altijd gedacht dat die van de herenliefde zou zijn.



@MissP, leipo ben je ook. Aangestoken door SK en Phoebe met de openingszinnen haha. Ik zou iemand die dat naar mij stuurt ook niet antwoorden hoor! En ik kan veel hebben, maar als eerste bericht? Ik zou denken 'die zoekt seks'. Maar ik vind het wel een stunt van je! Gelukkig heb je er nog meer in je 'pijp'lijn



Nu ik toch ben binnengevallen hier, ook maar even mijn Tinderman verhaal. Echt leuke kerel, tenminste zo lijkt het. Maar beetje too good to be true (of gewoon mijn in de loop der tijd opgebouwde wantrouwen). Date voorgesteld, hij gaat proberen zijn afspraak te verzetten. Tja is dat waar of een smoes. We gaan het merken aankomende week. Maar het is wel een van de weinigen die ik echt zou willen zien grrrr :-)
Alle reacties Link kopieren
@Famke, ja, wel een beetje. Ik dacht echt dat het een hele brave man was. Misschien juist omdat hij door zijn carierekeuze niet zoveel mag, dat hij dan juist van die uitspattingen heeft.
Alle reacties Link kopieren
@Phoebe: "ik staak" als openingszin? Weet nou niet of die het goed zal doen... kan proberen... Mijn lieve, lieve gay friend vond tinder ook leuk... Vooral op MIJN telefoon. Nu heeft die sukkel allerlei gasten geswiped waarvan ik denk: uit welke grot komt dat vandaan?
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
@Famkej: het was gewoon inkoppertje :p. Was toch achteraf gezien niet echt iets wat bij mij zou passen.



Hmmm inkoppertje? Leuke openingszin bij een voetbal foto man (sorry ben melig) ik en wijn gaan niet samen.
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
Waaah! Ik verbreek FF de don't forum in weekend regel. Verf moet drogen en... Friesland.



Maandag een tinderdate alleen nog geen tijd/café afgesproken wat echt moet eigenlijk



En een andere tinderlady ging enthousiast in op mijn voorstel van een afspraakje. Hopelijk deze week eventjes naar Amsterdam. Ze heeft humor en is knap, dus die leegte zal ze goed bij mij opvullen.



Ik ga alvast een dip plannen voor over 5 dagen, optimist dat ik ben -_-



@Phoebel, Die gast die de openingszin naar mijn match stuurde kreeg een reply. Beetje raar spel moeten we maar mee ophouden.

We sparren hier wel wat openingszinnen en jatten die van elkaar.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Nee grapjas.. 'ik staak' sloeg op wat SK als laatste zei over het Fries..



Ja plan die dip maar want als jij van de week twee dames aan de haak geslagen hebt dan doe ik je wat SK...
Alle reacties Link kopieren
hahahaha, anders stuur jij pre-tv ff een voorstelletje. Kan je me nog inhalen

+ de dates staan nog niet vast. Morgen weis ich mehr.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
Hier is het rustig met de tindermannen.



De alleenstaande ft vader stuurt nog wel berichten , ik heb op de laatste niet geantwoord nog.

Om de rede welke ik aangaf , ik heb eigenlijk geen zin in een man met kind die daar eigenlijk altijd mee zit ivm een alcohol probleem bij de moeder.

Triest hoor begrijp me niet verkeerd , maar ik wil geen kinder dingen doen als mijn eigen kinderen er niet zijn.

Vind het wel lastig , want de man komt wel leuk over.



De man waar ik al een tijd mee chat heb ik ook even on hold gezet, jammer maar meer dan kletsen over de dagelijkse bezigheden komt het niet .

Ik ga nog even bedenken wat ik daarmee ga doen.

Hij komt leuk over , alleen de gesprekken staken , logisch want ja na een tijd chatten weet je het niet meer en is mijn boek/film op dat moment spannender dan verder chatten met hem.

Maar wat ik zei ik ga even denken wat ik ga doen.



Dan nog een aantal matches , die niet reageren die ik ga verwijderen.
Alle reacties Link kopieren
Dreamerx hoe was je date???
Alle reacties Link kopieren
Valt me op dat veel mannen 'open minded' zijn, is dat tindercode voor 'ik zoek casual seks'?

Ik klik mannen zonder tekst ook meteen weg, vinden ze zichzelf zo onweerstaanbaar dat ze niks hoeven toe te voegen?
Alle reacties Link kopieren
Laten we maar niet gaan praten over mijn date! Hahaha.



Tinder maar weer aangezet.
Just love your life.
quote:tigerlily75 schreef op 01 februari 2015 @ 09:41:

Valt me op dat veel mannen 'open minded' zijn, is dat tindercode voor 'ik zoek casual seks'?

Ik klik mannen zonder tekst ook meteen weg, vinden ze zichzelf zo onweerstaanbaar dat ze niks hoeven toe te voegen? Dat open minded was me ook al opgevallen! Ik vat het op als dat ze in een relatie zitten. Weet niet of t klopt, maar als ik open minded zie staan gaan ze naar links. Geen tekst ook inderdaad. Alsof ze geen tekst nodig hebben ja haha.
quote:famkej schreef op 31 januari 2015 @ 14:08:

@Efelide, was Ton niets voor jou? Mioch, goh ik heb altijd gedacht dat die van de herenliefde zou zijn.

Brrr nee, Ton is niet mijn type. En ook al in de 50, dus nee, heb hem naar links gebonjourd. Ik dacht hetzelfde over Mioch haha, zo zie je maar weer, niks is wat het lijkt;-)
quote:systeemkast schreef op 31 januari 2015 @ 22:32:

hahahaha, anders stuur jij pre-tv ff een voorstelletje. Kan je me nog inhalen

+ de dates staan nog niet vast. Morgen weis ich mehr.



Durf ik nie...

En bovendien is ie ff stil sinds uuhhmm.... vrijdag

geloof ik... (of bezig hoogstwaarschijnlijk..)
Alle reacties Link kopieren
Hmm openminded kan idd verschillende dingen betekenen....



Openminded als in: ik val op vrouwen maar ook mannen, maar weet het nog niet zeker, dus zou het wel eens willen uitproberen.

En dat kan dan weer betekenen dat ze idd alleen naar seks zoeken....

Of in een relatie, maar openminded naar iets ernaast, erbij, er op, er achter, weet ik het allemaal!!



Sjongejongejongejonge........
quote:systeemkast schreef op 31 januari 2015 @ 20:46:

Waaah! Ik verbreek FF de don't forum in weekend regel. Verf moet drogen en... Friesland.





@Phoebel, Die gast die de openingszin naar mijn match stuurde kreeg een reply. Beetje raar spel moeten we maar mee ophouden.

We sparren hier wel wat openingszinnen en jatten die van elkaar.Wat JIJ overigens bedacht had... I am innocent!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben even helemaal klaar met tinder, mannen en daten. blijf wel de eeuwige vrijgezel !
Just love your life.
Waarvan akte, ik doe mee geloof ik...

Ik droom van een TV2 vrije wereld, mission impossible...

(ben gek geworden en ga heel hard met hoofd tegen deur aan bonken

in de hoop dat dat gaat helpen...)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven