Dit is Minder van Tinder 2!

12-01-2015 10:41 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, dan doe ik het maar even.

Deel Twee Tinder Trouble!



Hier kunnen we verder kletsen over wat er wel niet zo geweldig is aan deze complexe, intrigerende en uiterst multidimensionaal maar toch heel erg leuke app.



Linkje zal ik even in 't oude topic plaatsen.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me toch best wel ellendig eigenlijk, dit jaar een huwelijk die op de klippen liep, een half jaar gedate met iemand die uiteindelijk met een ander een relatie aanging, en nu weer dit.. pfffffff



Alle reacties Link kopieren
quote:Manakamana schreef op 24 december 2015 @ 11:07:

Gekgezichtje: Bedoelt hij niet ik wil met je slapen maar niet als je met een ander naar bed gaat? Dat zou ik, hoe krom ook, wel kunnen begrijpen.

Ik denk dat hij dat bedoelde ja, wat ik ook nooit zou doen. Ik ga niet zomaar met Jan en Alleman naar bed, maar ik krijg gewoon niet het idee dat hij oprechte interesse heeft verder. Dan voel ik mij ook niet veilig genoeg om meer te gaan voelen (klinkt raar, maar zo werkt mijn hoofd op het moment) en dan zie ik er niet veel meer in dan gewoon scharrelen. Is het dan zo slecht dat ik verder wil kijken naar een diepere connectie als die er al is? Overigens heeft hij me wel dronken gezien afgelopen kerst, dat heeft hem aardig afgeschrikt :') daar moet een man wel tegen kunnen! Niet dat ik elke week straalbezopen ben, maar de wijn vloeit eens in de zoveel tijd rijkelijk bij een stap-kriebel. Ik zit ook een beetje met het idee dat mijn eerste tinder-date meteen een plakkertje was. Misschien is het handig om gewoon eerst verder te kijken..Hoe was dat voor jullie bij de eerste paar dates?
Vreemd is niet labiel.
Alle reacties Link kopieren
Diamantje, laat de mannen eens links liggen en kijk naar wat je wél hebt. Al doe je dat maar een half jaar, echt, je wereld verandert.
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
quote:pausini schreef op 28 december 2015 @ 23:58:

Diamantje, laat de mannen eens links liggen en kijk naar wat je wél hebt. Al doe je dat maar een half jaar, echt, je wereld verandert.



Dat ga ik zeker proberen ! In plaats van dat wanhopige zoeken naar een levenspartner....

Ik wil te graag, dat huisje boompje beestje.
Alle reacties Link kopieren
quote:diamantje123 schreef op 29 december 2015 @ 09:42:

[...]





Dat ga ik zeker proberen ! In plaats van dat wanhopige zoeken naar een levenspartner....

Ik wil te graag, dat huisje boompje beestje.echt kap nou gewoon een tijd met daten en richt je op dingen die je gelukkig maken, niet iemand dat is ongezond. Het komt vanzelf, heb geduld.
Alle reacties Link kopieren
Te graag huisje boompje beestje willen gaat nooit werken
Mijn laatste geval was een beetje awkward. We hadden al eventjes gezellig geappt, hij vroeg mijn nummer, ik vroeg hem uit. Eerste poging was hij ziek, blijkbaar echt ziek want de date kwam er wel. We hebben uiteindelijk 2,5 uur gekletst, nou ja op een gegeven moment was mijn gespreksstof wel op en werd het een tikje stilte / awkward. Ik vind niet per se dat een beetje rust en stilheid erg is of zo maar je weet wel, het was wel echt zo een 'hoe lang blijven we nog kletsen' vraag die in de lucht hing.

Het was wel echt een leuke jongen, genuanceerd in denken, leuk leven, leuke persoonlijkheid.

Daarna nog in totaal 2 weken geappt tot het contact van zijn kant stil viel. Hij initieerde echter wel het contact nadat we hadden gedate. Ik had in die eerste week erna het écht te druk met werk om nog enigszins af te spreken zonder er verfomfaaid/uitgeblust eruit te zien, daarna werd het lastig om nog zelf initiatief te nemen voor het vragen, daar het contact wel wat afnam van zijn kant ook.



Ik denk achteraf gezien dat hij twijfelde en meer aan de 'laat toch maar' - kant zat, maar dit was wel bijzonder zo. Hij was misschien te 'beleefd' om het af te kappen?

Weer een ervaring rijker.



Toch hoop ik een keer iemand in real life te ontmoeten en langzaam te leren kennen. Het afspreken via Tinder zorgt toch wel dat je op een aantal onzekere parameters moet afgaan (foto's, je eigen visie op wat een goede man voor je is die misschien totaal niet klopt, hij schetst ander beeld, jij schetst onbedoelde verwachtingen) en dan zit je ineens rond de tafel met iemand die je niet kent en zit je met soms bijzondere situaties. Altijd leuk, 'een man die reist', de ene is in voor alles en de ander kijkt je fronsend aan dat je nog niet Europa uit bent geweest. Vrij brede term dus, zo zit het met vele andere aspecten ook.
Alle reacties Link kopieren
Iedereen de beste wensen voor het komend jaar



Ik zit met een dingetje, en misschien kunnen jullie mij even van advies voorzien.

Momenteel ben ik al een week of 2 aan het chatten met een Tinderman. De gesprekken zijn leuk en hij is behoorlijk geinteresseerd.

Hij heeft ook aangegeven af te willen spreken.

Nu moet ik heel eerlijk zeggen dat ik mijn interesse aan het verliezen ben. Dit komt doordat ik hem nog nooit heb gezien en ik denk dat ik hem op foto's niet zo heel erg aantrekkelijk vind op één of andere manier.

Ik ben nu steeds geneigd niet te antwoorden als hij weer een bericht stuurt. Maar ik zit mij zelf zo vreselijk in de weg. Het is alsof het nooit goed is voor mij, daarom date ik eigenlijk ook niet. Althans niet met mannen via dating apps. Ik zoek steeds weer een reden om het af te kappen omdat ik gewoon niet (door slechte date ervaringen in het verleden) af wil spreken met mannen die ik nog nooit gezien heb.

Het liefst spreek ik ook niet af, maarja als ik toch ooit iemand tegen wil komen zou ik iets moeten ondernemen want in real life kom ik ze ook niet zo snel tegen.

Het zou zomaar een onwijs leuke gast in real life kunnen zijn, en misschien wel de liefde van mijn leven etc.

Ik zit mijzelf echt in de weg en ik stoor me aan mezelf.

Hoe zetten jullie zelf er aan toe om af te spreken met mannen via Tinder of andere datingsites/apps??

Komt er eigenlijk op neer dat ik alleen met dates van internet wil afspreken bij wie ik zoiets heb van.. WAUWWWW jou wil ik écht GRAAG in het echt ontmoeten!!

Dus... hoe zetten jullie jezelf er aan toe?
Alle reacties Link kopieren
@lielie27 Dat! Dat herken ik heel erg, ik spreek dan ook zelden tot nooit af met iemand via datingapps. Ik spreek echt alleen af als ik iemand heel leuk vind via de app en blij wordt van berichtjes, anders hoeft het niet van mij. Dat is het vervelende van dating apps, je ziet geen uitstraling. Dates zijn dan ook eigenlijk altijd teleurstellingen bij mij geweest.



Net ook. Iemand vraagt me of ik een keer een wijntje wil doen. Eh ja, ik denk het wel, was dan ook mijn antwoord. Heb eerlijk gezegd dat ik in het hele datingapp gebeuren niet zo goed ben en een beetje overrompelt was (hij vroeg het echt best heel snel!). Ik denk niet dat ik ooit met hem af ga spreken, heb het nu gegooid op een drukke agenda en dat we het nog wel zien. Best stom van me, want als ik hem in het echte leven had ontmoet, had ik best ja gezegd en gewoon gegaan. Het digitale en iemand niet kunnen zien vooraf, is echt een barricade.



Ik denk dat het per persoon verschilt hoe makkelijk je er in bent. Ik heb een vriendin, die spreekt wel gemakkelijk af, na korte gesprekjes al. Ik zal je echter twee weken aan het appen houden en daarna misschien mezelf naar een afspraak sleuren. Het is maar net wat bij je past en wat goed is voor je gevoel. Het enige wat je kunt veranderen is gewoon gáán, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan...
Alle reacties Link kopieren
@ Garvey, wij snappen elkaar! ;)

Je ziet inderdaad geen uitstraling, je hoort geen stem, geen bewegingen etc

Moeilijk hoor dit. Ja gewoon gáán. Terwijl ik er zo geen zin in heb..
Wat ik het lastige vind is dat mannen mij ( vrij snel vind ik) willen afspreken..vrij snel.is 3 dagen kletsen oppervlakkig en zij zijn helemaal weg van mij. En ik heb zelf iets van nee. Ken je amper er is geen klik verder. Ja we praten maar dat doe ik ook bij de kassa...



Doe ik iets verkeerd? Geef ik verkeerde signalen af. Ik weet het niet. 😳
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het idd ook een paar keer gehad dat mannen na 3 zinnen al willen afspreken.. ja dag!

Meestal krijg ik als reactie dat ze liever in het echt kletsen dan via de chat.

Ja sorry, maar er moet toch wel een zekere klik zijn ofzo.
Alle reacties Link kopieren
@Lielie Is op een andere plek mannen ontmoeten dan geen optie? Je zegt dat je ze niet snel tegen komt, maar wat nou als je naar plekken gaat waar ze verzamelen (geen idee wat de natuurlijke habitat is van single mannen, maar toch)? Dan zie je wel de uitstraling en hoor je de stem en alles, en is in theorie je probleem ''opgelost''. Maar waar en hoe weet ik even zo snel niet hoor!
Echt he. Mag ik ff spuien... net 1, ik heb al.meerdere keren aangegeven dat niet wil.afspreken. te snel of nu zit er gewoon geen klik tussen ons. Hij begrijpt gewoon niet dat ik nu al kan zeggen dat er geen klik is. We praten toch..ja oppervlakkig en hij begint altijd met praten en ik zeg ja nee en wat ik heb gedaan die dag.. ik noem dat niet echt een gesprek.

Hij werkt op een markt bij mij in de buurt..nu wil hij / vroeg hij of ik langskwam... weer aangegeven dat ik niet langskom. Maar als hij mij ooit ziet zal hij het onthouden, in de gate houden of ik ooit daar loop en.dan zal hij mij aanspreken!! Heb gezegd dat ik hem echt heel eng vind overkomen..maar dit was.allemaal niet zo en ik moet niet zo raar doen...



Ik had dus soort van in mijn hoofd om morgen dus idd langs die markt te gaan aangezien ze daar ook 2 handsmeubels hebben staan op zaterdag maarja. Dat zie ik nu niet meer zitten..

Ben ik nu.zo.raar dat ik het eng vind als iemand zegt ik hou je in de gate als je op de markt loopt en ik zal je aanspreken?
Ik vond het nogal dom om op een dating site / app te gaan staan met je profiel, te chatten met mannen die je niet aanspreken.

Dan kap je de chat af / hef je de match op. Klaar.

Als t chatten wel leuk is spreek ik liefst de volgende dag af dan weet ik wat voor iemand t is, klikt t dan niet in het echt dan heeft het me hooguit een uurtje gekost.

Maar goed ik zal wel een uitzondering zijn als ik bovenstaande zo lees.



Is het niet eens tijd voor een deel 3 trouwens??
Link naar deel 3,

klik



een nieuw jaar een nieuw topic!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven