Hij appt zoveel met haar

25-02-2015 21:30 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey het kan zijn dat ik het echt overdenk, maar mijn vriend heeft via een sport activiteit een meisje leren kennen. Ze appen elkaar echt om de minuut (hij negeert me af en toe ook, gewoon omdat die heel veel met haar appt) Hij zou dit jaar met haar weer hetzelfde sport activiteit doen zoals vorig jaar. Ik heb daar geen problemen mee, maar laatst begon zij tegen hem over sport en relaties combineren. Hij is een top sporter en heeft het druk met school, maar we weten altijd wel tijd te maken voor elkaar, maar zij begon dus opeens over dat hij het moest uitmaken, want als hij school boven zijn vriendin kiest kan je het beter uitmaken. Ik vond dit dus echt stoken! Zaterdag is hij blijven slapen met 4 andere vrienden, en zij was er ook. Hij stuurde me de hele tijd snaps van haar, en zij praatte ook tegen mij via zijn mobiel (hij houdt er niet van als andere op ze mobiel zitten, maar hij liet haar gewoon toe) Hij begon toen die terug was ook over dat ze als vrienden zo close zijn geworden. En ik kon wel kotsen.. Ik dacht ik weet dat julie vrienden zijn, maar ik hoef alles van haar niet te weten (hij praatte veel over haar) maar als ik erover begin dat hij veel met der appt en over haar praat, geeft die het wel toe, maar verteld hij dat ik ECHT DE ENIGE VOOR HEM BEN en hij zo nodig minder met der appt en misschien gewoon contact afkappen. Maar ik wil niet een jaloers vriendinnetje zijn die hem alles verbied, maar is mijn "jaloezie" terecht, of overdenk ik het echt.



Alsjeblieft wat raad, en tips om niet alles te overdenken
quote:loveloseyou12 schreef op 26 februari 2015 @ 19:00:

Update: ik heb het met hem erover gehad en hij is bereid al het contact af te kappen als het mij heel erg dwars zit. Hij houdt alleen van mij. Sterk blijven dus?!Waarom heeft hij dat contact niet al eerder afgekapt? Ziet hij zelf niet in dat hij zich totaal ongepast gedraagt? Had hij zelf niet kunnen bedenken dat jij op de eerste plaats hoort te staan? En waarom had hij er geen problemen mee jou naar de tweede plaats te schuiven?
Alle reacties Link kopieren
Laat hem het contact maar afkappen dan. Het zit je toch dwars? Sterker, het zit zelfs ons dwars, want het is gewoon too much, zelfs in een fijne kameraadschap.

En we hopen dat jij wint 14 maart. Zit die kans er een beetje in?
Alle reacties Link kopieren
quote:parbleumondieu schreef op 26 februari 2015 @ 19:37:

Laat hem het contact maar afkappen dan. Het zit je toch dwars? Sterker, het zit zelfs ons dwars, want het is gewoon too much, zelfs in een fijne kameraadschap.

En we hopen dat jij wint 14 maart. Zit die kans er een beetje in?Ja het kan wel maar denk niet 1e en ik heb pas sinds kort verteld dat het me dwars zit
Alle reacties Link kopieren
quote:Annelaure schreef op 26 februari 2015 @ 19:02:

[...]



Hij geeft haar nu al meer aandacht dan jou. Maar volgens jou is dat prima zolang de 14de jij eventjes aandacht krijgt...Hij geeft mij veel aandacht vooral als we bij elkaar zijn maar wat me dwars zit is dat die echt zo veel met der appt. En nee de 14e zijn ik, hij en dat meisje op dezelfde plek en in dezelfde hal. Dan kan ik kijken hoe ze in het echt doen, of ze flirten enzo.. Ik kijk dan of ik uiteindelijk belangrijker ben of dat ik toch blind ben geweest
Alle reacties Link kopieren
Poeh wat een stommerd is hij dat hij jou zo voor lief neemt.

Jij bent een lieverd en helemaal niet extreem jaloers en al helemaal niet moeilijk! Mooie eigenschap vind ik dat. Maar luister naar je onderbuik gevoel, die heb je niet voor niks hoor.jouw gevoel en respect voor jou is ook belangrijk.



Wat hier het allerbelangrijkste is.

Het gaat om zijn daden en niet om wat hij zegt.
Alle reacties Link kopieren
quote:loveloseyou12 schreef op 26 februari 2015 @ 18:58:

[...]



Ik heb der ontmoet, ik had 14 februari een toernooi en zij was er ook. 14 maart finale van het toernooi en daar is zij ook, en mijn vriend ookoh ja sorry was ik even vergeten
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:loveloseyou12 schreef op 26 februari 2015 @ 21:27:

[...]



Hij geeft mij veel aandacht vooral als we bij elkaar zijn maar wat me dwars zit is dat die echt zo veel met der appt. En nee de 14e zijn ik, hij en dat meisje op dezelfde plek en in dezelfde hal. Dan kan ik kijken hoe ze in het echt doen, of ze flirten enzo.. Ik kijk dan of ik uiteindelijk belangrijker ben of dat ik toch blind ben geweest

Dus als hij dan niet naar haar kijkt of zo mag hij lekker doorgaan met het ongepaste gedrag?



Dat hij zich al heel de tijd belachelijk gedraagt maakt niet uit?



Dat hij het zelf normaal vindt om zo met haar om te gaan lijkt mij een groter probleem dan dat hij zo met haar om gaat.
Alle reacties Link kopieren
Update: We hadden bijna 4 maanden. Hij heeft het uitgemaakt "hij was niet meer verliefd"... we hebben dezelfde vrienden groep en het plan was om met de vrienden groep samen prinsjesnacht en koningsdag door te brengen. De meiden bleven allemaal bij mij slapen, en ook het meisje waar hij zo vaak mee appte (Ik ben echt zo dom)... En het was 1 week uit. En hij had haar gezoend, eerst deden ze het stiekem achter me rug om.. maar op koningsdag zoende hij de hele tijd met haar in me gezicht... Ik ben een paar keer weg gelopen om tot rust te komen, maar de bom knapte. Ik schreeuwde naar hem dat hij een eikel is en dat hij ze belofte om vrienden te blijven verneukt heeft, want vrienden doen elkaar dit niet aan.. En dat meisje was geschrokken en toen kwam een vriendin van me voor me op en zei "Ahjoh, laat ze lekker. Afval zoekt afval op" (rare reactie van der maar alsnog) Ik had beter iedereens advies hier kunnen volgen, want uiteindelijk was ik de gene met een gebroken hart. Hij was al met haar bezig voordat het uit was. En voor de mensen ik ben 5e geworden op het NK, stomme Friesland was 1e geworden. Ik voel me al wel weer beter, maar alsnog voel ik me dom en blind.. Ik wist diep van binnen dat dit zou gebeuren, maar ik wou het zelf niet geloven :(
Alle reacties Link kopieren
Ander en beter.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:loveloseyou12 schreef op 05 mei 2015 @ 17:13:

Update: We hadden bijna 4 maanden. Hij heeft het uitgemaakt "hij was niet meer verliefd"... we hebben dezelfde vrienden groep en het plan was om met de vrienden groep samen prinsjesnacht en koningsdag door te brengen. De meiden bleven allemaal bij mij slapen, en ook het meisje waar hij zo vaak mee appte (Ik ben echt zo dom)... En het was 1 week uit. En hij had haar gezoend, eerst deden ze het stiekem achter me rug om.. maar op koningsdag zoende hij de hele tijd met haar in me gezicht... Ik ben een paar keer weg gelopen om tot rust te komen, maar de bom knapte. Ik schreeuwde naar hem dat hij een eikel is en dat hij ze belofte om vrienden te blijven verneukt heeft, want vrienden doen elkaar dit niet aan.. En dat meisje was geschrokken en toen kwam een vriendin van me voor me op en zei "Ahjoh, laat ze lekker. Afval zoekt afval op" (rare reactie van der maar alsnog) Ik had beter iedereens advies hier kunnen volgen, want uiteindelijk was ik de gene met een gebroken hart. Hij was al met haar bezig voordat het uit was. En voor de mensen ik ben 5e geworden op het NK, stomme Friesland was 1e geworden. Ik voel me al wel weer beter, maar alsnog voel ik me dom en blind.. Ik wist diep van binnen dat dit zou gebeuren, maar ik wou het zelf niet geloven :(





Weer een levensles wijzer. En beter nu zijn ware aard kennen dan over nog tig jaar. Sterkte!
Ik heb je verhaal wel gelezen toen maar niet gereageerd.

Maar ik vindt het erg voor je. Sterkte! en een Liefdesverdriet sucks!
Alle reacties Link kopieren
Wat een stomme sukkel. Knuffel voor jou. Jij bent een prima meid. En je had gelijk: vrienden doen elkaar dat niet aan. Fatsoen hebben ze ook niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:loveloseyou12 schreef op 05 mei 2015 @ 17:13:

en toen kwam een vriendin van me voor me op en zei "Ahjoh, laat ze lekker. Afval zoekt afval op" (rare reactie van der maar alsnog)



Waarom een rare reactie? Zij kwam beter voor jou op dan jijzelf deed.



Voortaan niet meer over je heen laten lopen, want jouw ex is daarom steeds verder over jouw grens heen gegaan en kreeg daarom steeds minder respect voor jou. Als hij namelijk ook maar een beetje respect voor je had gehad, had hij echt niet met dat meisje staan zoenen voor jouw neus.



Je bent jong: er zijn andere dingen in de wereld dan knullen. Blijf niet zo wanhopig bij een gast en geniet van het leven. Een leuke man komt vanzelf wel en nu weet je ook weer beter wat een echt leuke man dus niet doet.
Alle reacties Link kopieren
He wat naar om te lezen LLY12. Harde les is dit. Succes met het liefdesverdriet, it sucks, I know.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
:hug:Je vriendin heeft wel gelijk. Trash meets trash(klinkt mooier in het engels).

Allebei zijn ze jouw aandacht absoluut niet waard. Je onderbuikgevoel was toch juist dus.

Kut is het echt zo, maar jij verdient zoveel beter! Wees blij dat je van hem af bent nu...

Komt goed. Het slijt enzo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven