Vriendinnen Groningen

30-01-2015 13:01 189 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo girls! Ik ben op zoek naar vriendinnen in Groningen aangezien ik daar in mei naar toe ga verhuizen. Ik ga samenwonen

Ik ben 31 jaar en hou erg van katten. Wandelen, theeleuten en lunchen doe ik ook graag. Ik maak graag collages. Films kijken vind ik ook leuk. Je kan me op facebook vinden onder Marleen Geut. Ben benieuwd naar de reacties:)



Groetjes Marleen
Alle reacties Link kopieren
Ooh hahaha Mariella...Ja was toen nog niet helemaal bijgelezen.....staat weer lekker suf van mij. Tja je kan mij alles wijsmaken wat betreft het Noorden. Maar gezellig dat je meegaat!!!
“Nobody dies a virgin... Life fucks us all.” Kurdt Cobain
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de PB's gelezen en terug geschreven:)
Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..
Alle reacties Link kopieren
Jaa ik ga wel mee!
Alle reacties Link kopieren
quote:Wij-ntje schreef op 12 februari 2015 @ 19:03:

Jaa ik ga wel mee!



Mooi!

Teller staat echt op 5 nu! Jeeeh:)
Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..
Alle reacties Link kopieren
Heb elke keer weer problemen met inloggen hier

Jullie zijn mij vergeten bij de teller!



@nini ik was bij Taj Mahal geweest, en de Zevende Hemel. Beiden waren vreemde tenten. Soort huiskamer leek het wel. Van de derde weet ik de naam niet meer, maar ik herinner me net dat ik toch ook wel een positieve ervaring heb gehad bij Shufu State!



@Wij-ntje Ik ben 24
Alle reacties Link kopieren
ZATERDAG 18 APRIL, 16.00 ERGENS IN GRONINGEN..........



EvenWatAnders, NINI, Wij-ntje, Leentje, ANNTARAS Mariëlle

Teller staat op 6 jeeeeeeh



Gezellig Anntaras!
Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..
Alle reacties Link kopieren
Ja leuk! Heb er zin in
Alle reacties Link kopieren
Ik ook! Gezellig! Hoe oud is iedereen eigenlijk?
Ik ben 32, samenwonend, vanaf morgen weer werkend gelukkig. Verder twee katten, grote tuin en moestuin.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 43...word in mei 44 ben single en ook werkend...geen kids...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben net 40 geworden. Sinds 3 jaar single, na een relatie van ruim 18 jaar. Ik heb een dochter van 7 jaar (juni 8). Ik heb een baan en twee katten.
Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..
Alle reacties Link kopieren
Anntares, gelukkig voel ik me niet meer zo jong hiertussen!
Alle reacties Link kopieren
Al een tijdje stil hier.....

Hoe gaat het met iedereen?
Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..
Alle reacties Link kopieren
Haha.. Dat vond ik al!

Met mij gaat het prima, iedereen nog zin in 18 april?
Alle reacties Link kopieren
Ja
Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er ook zin in!



Morgen ga ik verhuizen.. Dus vandaar dat het stil was van mijn kant
Alle reacties Link kopieren
Succes met de verhuizing!
Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..
Alle reacties Link kopieren
Spannend, en succes!
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel! Alles is goed gegaan

Zit nu heerlijk naast mijn vriend
Hi dames, ik ben er weer!

Even van de aardbodem verdwenen, nieuwe baan en dat vreet energie!



Ik hou de 18de van april vrij voor jullie, en heb er zeker nog zin in!



Ik hoop dat de verhuizingen naar wens gaan! Is vaak een hele klus, maar wel leuk en spannend (vind ik dan )
Alle reacties Link kopieren
Hey Anntares, fijn dat de verhuizing goed is verlopen. Geniet ervan!



Hey EvenWatAnders, is je nieuwe baan wel leuk, ondanks dat het veel energie kost? Wel fijn een baan in deze tijd! Fijn voor je!
Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Werk zelf is leuk, past goed bij me. Collega's, tja, misschien moeten we nog aan elkaar wennen maar tot zover weinig klik met mensen. En ik ben nogal een kletskous, en hou van wat leven in de brouwerij. Ach, we zullen zien, het zijn wel drenthen natuurlijk, dus ietwat stug en terug houdend.
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk komt dat, EvenWatAnders! Ik weet het niet meer, maar jij komt van oorsprong niet uit Drenthe?



Ik heb je trouwens, nu al ff geleden, een pb gestuurd. Geen idee of je die hebt gelezen, maar dacht zeg het even:)
Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..
Alle reacties Link kopieren
Hey dames! Daar ben ik weer, was ook even van de aardbodem verdwenen :-$!! Want wij hebben de sleutel van onze nieuwe woning!!! Superblij :hello:! Het is opeens erg snel gegaan allemaal, dus vorige week al meteen naar onze woning geweest...daardoor wel enorm druk.....heleboel geregel en ook nog verbouwen, we zijn de boel aan het slopen. Dat wisten we al van te voren dat het zo druk zou worden. Vandaag een dagje vrij!!! Dus dacht even weer het forum checken hoor!



Gefeliciteerd evenwatanders met je baan! Wat top zeg en lees ik het nu goed dat je ook aan het verhuizen bent? Succes!!



Ik mag aankomende vrijdag op sollicitatie bij mijn eigen werkgever, maar dan in het Noorden, ben benieuwd!



Donderdag gaan wij weer naar Assen om de boel verder t verbouwen. Al kennis gemaakt met een aantal buren. Kwamen vriendelijk over....heel toevallig zijn twee buurvrouwen ook vanuit het westen verhuisd naar Assen. Wel leuk om zo even wat mensen tegen te komen.



Gisteren op mijn werk afscheidsfeest en mijn laatste werkdag ingepland op mijn huidige locatie....slik.....dan komt het wel dichtbij zeg. Maar goed, dat hoort er ook bij. Nog ruim een maand en wij gaan verkassen, heb er onwijs veel zin in. Tot nu toe voel ik mij prima thuis in de buurt (ik woon er natuurlijk nog niet)...maar de buurt voelt goed en wij hebben continu aanloop van vrienden en buren die zich komen voorstellen.



Had al een buurvrouw die door ons raam kwam gluren hahaha, die schrok zo toen zij zag dat ik er voor stond, heb haar maar meteen uitgenodigd en het huis laten zien, want zij was wel benieuwd naar de woning. Ook meteen tips gehad voor verbouwingen, aangezien zij daar ook net wonen en hebben verbouwd.



Ze gaf wel aan dat ze even moeite had om er tussen te komen.....naja ik zie t allemaal wel, tot nu toe ervaar ik het totaal niet zo (maar ja we kennen al veel mensen in Assen) en wij wonen er natuurlijk nog niet. Maar een pluspunt vind ik wel dat iedereen zo behulpzaam is. De buren hebben onze containers al bij de straat gezet, erg aardig van ze!



Ik heb nog niet verder teruggelezen, maar staat 18 april nog? Hoop het wel!



Nou ik ga maar weer verder met inpakken hier....we wonen inmiddels haast in een opslagruimte hahaha....tja moet ook gebeuren!



Greeetz iedereen
“Nobody dies a virgin... Life fucks us all.” Kurdt Cobain

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven