Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!







Veel plezier weer!



En een link naar topic 31
Dat is altijd goed, Dee.
Alle reacties Link kopieren
Met een beetje mazzel mijn laatste werkweek hier
Zet 'm op, Plou!

Misschien kun je de boel nog een beetje op stelten zetten?

Of nee, wacht daar maar mee tot de handtekeningwn gezet zijn.
Alle reacties Link kopieren
Haha, ja... Zoals het er nu naar uit ziet, zou ik de hele maand moeten werken. Ik denk dat ik mijn verlofdagen maar eens in ga zetten. Echt zo geen zin meer. Ben het kotsbeu om te ctrl-V ctrl-C de hele dag te doen, vanaf half januari al.
Alle reacties Link kopieren
Denk dat dat het alleen deze week nog is, want het is bijna klaar met ctrlVctrlC
Mooi Plou, ogen dicht en ctrlVctrlC-en en denken aan volgende week
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad...
Ik heb trouwens besloten dat ik mijn liplijntjes ga laten opvullen. Ik moet van mezelf eerst nog 5 kilo afvallen, dat heeft niets met die lijntjes te maken maar meer met stimulans om af te vallen en belonen (met een gladde bovenlip) als dat gelukt is



Voordat ik zo'n mummelbekkie krijg
dit zijn liplijntjes dus:



Alle reacties Link kopieren
Nice... Met wat voor vulmateriaal?
Dat weet ik nog niet. Ik wil over een poosje eerst een intake doen bij Dr Don (http://www.cliniquedokterdon.nl/)

Kijken wat de mogelijkheden en kosten zijn.
Alle reacties Link kopieren
Heb je daar ook je ogen laten doen?
Nee ogen bij ACCZ in Groningen.
Alle reacties Link kopieren
Maar leuk dat je dat wil laten doen. Kijken of ik je weer na ga apen dan
Jij hebt toch nog geen liplijntjes?



Liplijntje met een tijdelijke filler kost daar ¤80 per lijntje. Maar als dat maar een half jaar zit vind ik dat wel kostbaar worden. Misschien is dan laseren beter..moeilijk moeilijk.



En ik wil mijn tattoo ook nog pimpen. Ik heb zo'n zwarte tribal en ik denk aan iets van bloemen erover heen te combineren ofzo. Ook weer duur grapje.



Zoiets (maar dan anders)

Alle reacties Link kopieren
Nee, ik heb geen liplijntjes, wel die tattoo, dat dan weer wel. En ook al weer kriebels om nog een tattoo te nemen wat nooit het plan was. Maar binnenkant pols....
Binnenkant pols vind ik ook mooi. Potentiële werkgevers misschien minder.
Alle reacties Link kopieren
Nee, precies. Ik doe het (voorlopig) ook niet.





Denk ik....
Alle reacties Link kopieren
Hahaha Pilou, 1 tattoo is 2 tattoo is misschien 3 tattoo.



Lippen laten doen als beloning voor goed afvallen is een goed idee Bieb. Als je het kan laten doen waarom niet? Ik wil eigenlijk toch ook wel heel graag mijn oogleden laten doen. Ik weet alleen nog niet waar. Ik heb er verder ook niet naar gekeken hoor. Ik zal wel een zak met geld nodig hebben denk ik. Ik heb nu steeds zo'n boze blik.
Alle reacties Link kopieren
Mja, boven rond de 700 tot 1200 euro Dee
Zak geld valt reuze mee.



Ik heb ¤ 800 betaald. Bij die link die ik vanmiddag plakte is het ¤ 700

En in mei komt er weer vakantiegeld
Alle reacties Link kopieren
Deze kliniek is voor mij wel heel erg ver weg. Ik zal eens googlen op cosmetische chirurgie hier in de buurt. Er zal vast wel wat in R'dam zitten.

Prijs valt me mee. En idd vakantiegeld komt er weer aan.
Ik negeer bovenstaande even.

Anders wil ik ook mee gaan doen. Zo irritant, die lijntjes boven mijn lip, alsof ik rook.



Ik heb me zojuist aangemeld als stamceldonor! Hoorde ik gisteren iets over de op de radio (het is blijkbaar de week van de stamceldonoren ofzo), en de methode is nu zo aangepast dat ze die dingen ook uit je bloed kunnen halen. Ik vind het een mooi idee. Ga me ook aanmelden als bloeddonor.

Voelt als iets positiefs.
2e goede daad van vandaag: 2 luisterboeken gekocht voor in de auto:

- assertief op je werk

- oplossingsgericht coachen.



Alle reacties Link kopieren
Goed bezig Splinter!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven