Actueel
alle pijlers
Vriend Kim Feenstra vermoord
dinsdag 12 augustus 2008 om 10:50
"Vriend Kim Feenstra vermoord
10 augustus 2008, Zondag
Kim Feenstra heeft afgelopen nacht haar partner verloren. Haar 29-jarige vriend is om het leven gekomen bij een ruzie aan de Groningse H.L. Wicherstraat.
Op haar eigen website schrijft Feenstra onder de kop 'Is pijn liefde?' dat ze de man met wie ze "zou trouwen en kindjes zou krijgen" is verloren. "Ik ben helemaal kapot en dat zal de eerste tijd niet anders worden! Helemaal nooit meer", meldt het aangeslagen model.
Talloze vrienden en mede-Hyvers hebben op de site van Feenstra inmiddels hun medeleven betuigd. Hoe de man om het leven is gekomen en wat de toedracht van het incident is, is onduidelijk. Volgens de politie ligt de oorzaak van de ruzie vermoedelijk in de relationele sfeer. Bij de ruzie zou mogelijk gestoken zijn. Moord wordt dan ook niet uitgesloten.
De politie kreeg rond half tien zaterdagochtend een melding van een buurtbewoner dat er gevochten werd in de woning. Toen agenten de bovenwoning binnen gingen, vonden ze in de woonkamer het levenloze lichaam van de man. Ook waren de 30-jarige bewoonster en een 4-jarig kind in de woning aanwezig.
Kim Feenstra werd in 2007 winnares van het RTL-programma Hollands Next Top Model"
Ze is een aantal keer negatief in het nieuws geweest maar dit gun je niemand
10 augustus 2008, Zondag
Kim Feenstra heeft afgelopen nacht haar partner verloren. Haar 29-jarige vriend is om het leven gekomen bij een ruzie aan de Groningse H.L. Wicherstraat.
Op haar eigen website schrijft Feenstra onder de kop 'Is pijn liefde?' dat ze de man met wie ze "zou trouwen en kindjes zou krijgen" is verloren. "Ik ben helemaal kapot en dat zal de eerste tijd niet anders worden! Helemaal nooit meer", meldt het aangeslagen model.
Talloze vrienden en mede-Hyvers hebben op de site van Feenstra inmiddels hun medeleven betuigd. Hoe de man om het leven is gekomen en wat de toedracht van het incident is, is onduidelijk. Volgens de politie ligt de oorzaak van de ruzie vermoedelijk in de relationele sfeer. Bij de ruzie zou mogelijk gestoken zijn. Moord wordt dan ook niet uitgesloten.
De politie kreeg rond half tien zaterdagochtend een melding van een buurtbewoner dat er gevochten werd in de woning. Toen agenten de bovenwoning binnen gingen, vonden ze in de woonkamer het levenloze lichaam van de man. Ook waren de 30-jarige bewoonster en een 4-jarig kind in de woning aanwezig.
Kim Feenstra werd in 2007 winnares van het RTL-programma Hollands Next Top Model"
Ze is een aantal keer negatief in het nieuws geweest maar dit gun je niemand
dinsdag 12 augustus 2008 om 11:49
Niemand verdient dit nee, ook die Joshua niet of Kim Feenstra. Maar kanttekening is wel dat als je in bepaalde kringen / in een bepaald milieu verkeert de risico's tegenwoordig groter zijn. Als een vriend van mij opkomt voor een ex dan kan dat hooguit op een verbale ruzie uitlopen of in het ergste geval (maar dat zie ik niet gauw gebeuren) een knal voor iemands hoofd. Gebruik van wapens o.i.d. zal nooit voorkomen. Ook heeft het logisch denken een grotere rol, als in beseffen dat je iemands leven niet kunt beëindigen (of in ieder geval iets doen wat dat tot gevolg kan hebben) omdat je op je foute gedrag wordt aangesproken.
Maar hé, ik was er niet bij en ik ken de mensen ook niet dus ook mijn post is enigszins stigmatiserend .
Maar hé, ik was er niet bij en ik ken de mensen ook niet dus ook mijn post is enigszins stigmatiserend .
dinsdag 12 augustus 2008 om 13:17
Ik vind het heel erg dat zij haar vriend is verloren, maar ik moet toegeven dat ik niet echt verbaasd was toen ik het hoorde. Ze zoekt het toch op, dat gevaarlijke leventje.
Tuurlijk gun je dit niemand, maar als je je in bepaalde kringen begeeft is het risico nu eenmaal groter dat er nare dingen gebeuren. Daar kies je zelf voor en dus zul je de consequenties moeten aanvaarden. Tijd voor Kim om na te denken over met wie ze omgaat en of deze mensen het waard zijn.
Tuurlijk gun je dit niemand, maar als je je in bepaalde kringen begeeft is het risico nu eenmaal groter dat er nare dingen gebeuren. Daar kies je zelf voor en dus zul je de consequenties moeten aanvaarden. Tijd voor Kim om na te denken over met wie ze omgaat en of deze mensen het waard zijn.
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
dinsdag 12 augustus 2008 om 14:48
dinsdag 12 augustus 2008 om 16:10
dinsdag 12 augustus 2008 om 16:19
Ik lees nu steeds dingen over 'zich in slechte kringen begeven' maar heb ik dat dan gemist? Heb nog nergens zien staan dat hij zich met een bepaald wereldje inliet.
Ja , zijn EX had een criminele vriend. Dat wil toch niet zeggen dat hij zich in verkeerde kringen begaf?
Dat Kim de hoer uithing, een kort lontje heeft en de neiging heeft dingen te jatten maakt haar eerder tot crimineel dan hij.
Ja , zijn EX had een criminele vriend. Dat wil toch niet zeggen dat hij zich in verkeerde kringen begaf?
Dat Kim de hoer uithing, een kort lontje heeft en de neiging heeft dingen te jatten maakt haar eerder tot crimineel dan hij.
dinsdag 12 augustus 2008 om 16:30
Waarom verbaasd me dit nu helemaal niet??
Ja in bepaalde kringen is hier meer kans op daar ben ik het wel mee eens maar dit gun je toch niemand????
Ik vind het heel erg voor de familie van die jongen en voor Kim..
Ook al deugt ze niet want daar zit wel iets in.
In deze situatie maakt dat even niet uit denk ik.
dinsdag 12 augustus 2008 om 16:40
En ook jij hebt helemaal gelijk! Even kijken hoor wat zie ik, Twee negers in een auto 1 met capuchon en beiden een zonnebril op. Nee, dat zijn geen fijne types nee. Is het de capuchon die het hem doet? Of komt het door de zonnebril ( niet geheel ongebruikelijk bij begrafenissen ). Of is het dan toch iets anders dat jou doet vermoeden dat dit het soort mens is die narigheid opzoekt.'
gottegot..ben weg hier.
dinsdag 12 augustus 2008 om 17:08
Dat is slechts speculeren want je weet helemaal niet hoe het zaakje in elkaar zat en wat zich precies heeft afgespeeld in dat huis.
Joshua werd blijkbaar geconfronteerd met iemand die zich wel bediende van messen. Dat wil nog niet zeggen dat hij zich altijd ophield in bepaalde kringen waar dat schering en inslag is en dat hij het daarom heeft 'aangetrokken'.
Degene die zei dat als haar vriend ruzie krijgt met een ex of nieuwe partner van ex er geen messen aan te pas komen, nou, dat weet je nooit van tevoren, lijkt me. Die nieuwe partner kan wel iemand zijn met een heel kort lontje die helemaal geen trek heeft in bemoeienis van een vorige partner en een mes uit een keukenblok trekt en daarmee begint te zwaaien en erger.
Het is mij: shaHla (Iranian version)
dinsdag 12 augustus 2008 om 20:23
Shahla, je hebt gelijk (ik was degene die dat zei over dat er geen wapens aan te pas zouden komen), dat kun je ook niet weten als het gaat om (voor jou) onbekenden.
Ik heb ooit een achtergrondverhaal gezien over Kim Feenstra waarbij de vriend veelvuldig in beeld kwam. Ook krijg ik een bepaald beeld bij de foto die hier staat.. die capuchon en bril worden eerder uit "image" zo gedragen dan uit verdriet. Vandaar mijn opmerkingen over "in bepaalde kringen verkeren".
Maar dat vermoed ik en nogmaals, ik ken die mensen niet. En het doet er ook niet ter zake. Ik zou zelf als familie ook woest zijn als anderen zo'n mening over mijn (wel of niet in verkeerde kringen verbleven) vermoorde familielid zouden hebben. Verdriet is verdriet en heeft geen boodschap aan wat voor "omstandigheden" dan ook.
Dus ik steek de hand in eigen boezem.. en geef toe dat ook mijn post niet helemaal gepast was. Ik heb zeker niet willen doen voorkomen alsof het voor hem minder erg is dan voor anderen. Dat vond en vind ik ook niet namelijk.
Ik heb ooit een achtergrondverhaal gezien over Kim Feenstra waarbij de vriend veelvuldig in beeld kwam. Ook krijg ik een bepaald beeld bij de foto die hier staat.. die capuchon en bril worden eerder uit "image" zo gedragen dan uit verdriet. Vandaar mijn opmerkingen over "in bepaalde kringen verkeren".
Maar dat vermoed ik en nogmaals, ik ken die mensen niet. En het doet er ook niet ter zake. Ik zou zelf als familie ook woest zijn als anderen zo'n mening over mijn (wel of niet in verkeerde kringen verbleven) vermoorde familielid zouden hebben. Verdriet is verdriet en heeft geen boodschap aan wat voor "omstandigheden" dan ook.
Dus ik steek de hand in eigen boezem.. en geef toe dat ook mijn post niet helemaal gepast was. Ik heb zeker niet willen doen voorkomen alsof het voor hem minder erg is dan voor anderen. Dat vond en vind ik ook niet namelijk.