Geheims afscheidstopic, kan mij het ook schelen...

14-08-2008 18:13 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve vrienden,

Zoals al aangekondigd in de vijver staat mij een ramp te gebeuren.

Vanaf zaterdag as zal ik voor onbepaalde tijd verstoken zijn van internet.

Om op gezonde wijze met deze tegenslag in mijn leven om te kunnen gaan open ik, hiertoe geïnspireerd door een niet nader te noemen forummer, mijn eigen afscheidstopic.

Met man en macht zal eraan gewerkt worden om mij weer aangesloten te krijgen op het WWW, maar tot het zover is, vind ik het van belang dat jullie een eigen plekje op dit forum hebben waar jullie terecht kunnen met jullie gezamelijk verdriet aangaande het noodgedwongen moeten missen van Geheim1972.

Huil hier gerust, deel je emoties, maar herinner mij hier ook in goede tijden. De gouden tijden dat ik nog toegang had tot deze poel des verderf.

Ik, vanaf mijn kant van deze aardbol, zal jullie missen.

Doe geen dingen die ik ook niet zou doen.

Heel veel liefs en hopelijk tot snel,

Geheim1972
Ik ben er stil van, nee nog niets gelezen in de vijver... maar WAT?!!!!

Wat moeten we hier zonder Geheim!!!

Geen verhalen over poffertjes, mannen die geil hun bril afzetten meer... En wie moet er nu mijn raadseltjes voor die soms wat duffe Roland oplossen?

Nah, snap er niks van en ben het er ook NIET mee eens! Kom anders gewoon terug naar Nederland... Tja zeg, wie hou je voor de gek dat je zonder ons kunt!

:swear:

Maar ik zal je missen... :smooch:, maar ook weer niet zo erg als jij het internet zult missen ;-).
Tot zondag, Geheim?
Mijn hart bloedt...

http://www.antennerotterdam.nl/cache/520x421_95_site25_20060926235117_bloedend_hart.jpg

PS: voor de weekhartigen: als hij te goor is haal ik hem weer weg hoor ;-)
:kiss: Snel terugkomen, Geheim :kiss:
Je bent zo vergeten hoor.
Ach toch, geheim. :hug:

Dat zal een zware tijd voor je worden. :)
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
Wie is geheim??
Lieve Geheim,

Wat jammer! We zullen je missen, je bent toch wel een markante en herkenbare dame tussen het sexpijlergepeupel. Ik hoop dan ook dat ze snel nieuwe telegraafpalen neerpoten en dat we je hier snel weer mogen verwelkomen. In the meantime, kick some ass ;-)

Girl_Next_Door schreef op 14 augustus 2008 @ 18:22:

En wie moet er nu mijn raadseltjes voor die soms wat duffe Roland oplossen?
Jij weet ook wel wanneer je weer praatjes kunt krijgen he ;-)
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Roland1971 schreef op 14 augustus 2008 @ 19:35:

Lieve Geheim,

Wat jammer! We zullen je missen, je bent toch wel een markante en herkenbare dame tussen het sexpijlergepeupel. Ik hoop dan ook dat ze snel nieuwe telegraafpalen neerpoten en dat we je hier snel weer mogen verwelkomen. In the meantime, kick some ass ;-)

[...]

Jij weet ook wel wanneer je weer praatjes kunt krijgen he ;-)
Hoezo Roland, had je GND onlangs dan nog de mond gesnoerd?
Jeezus Stew, jij bent er ook als de kippen bij als er weer wat aan de hand is geweest he ;-)
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Roland1971 schreef op 14 augustus 2008 @ 19:41:

Jeezus Stew, jij bent er ook als de kippen bij als er weer wat aan de hand is geweest he ;-)
X-D
nou ben ik dus weer nieuwsgierig waarom geheim pleitte is. Is haar man achter haar leuke hobby's gekomen, en daarom haar ff van de buitenwereld heeft afgesloten.
Met logisch nadenken kom je tot twee opties: óf wel ze gaat van huis verhuizen, ofwel ze gaat van provider verhuizen.

Anyway Geheim: succes :-d
Of beiden Sarah Scott is ook nog een optie. Hahaha.

Dat wordt afkicken of niet Geheim?
datmeenjeniet schreef op 14 augustus 2008 @ 20:28:

nou ben ik dus weer nieuwsgierig waarom geheim pleitte is. Is haar man achter haar leuke hobby's gekomen, en daarom haar ff van de buitenwereld heeft afgesloten.
Soms ben je echt dolkomisch!
Dushi74 schreef op 14 augustus 2008 @ 20:37:

Of beiden Sarah Scott is ook nog een optie. Hahaha.

Dat wordt afkicken of niet Geheim?
Daar had ík dan weer niet aan gedacht ;-)
Dat is Geheim !! X-D
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Niet kunnen internetten is k*t. Succes en sterkte Geheim.

En alvast Welcome back! Zovaak forum ik niet dus alles maar in 1 keer.

Hoi Roland btw. Zo nu en dan zie ik een bekende naam langskomen.
Heeee Punneke :-p
Hey wiefeke!
Lieve Geheim1972,

ik ga je missen. Als je internet perikelen nu heel lang gaan duren kun je altijd nog overwegen om bij Vodafone of KPN zo'n USB stick te halen waarmee je tijdelijk op het mobiele internet (UMTS/HDSPA) kan inhaken (legaal) Of plaats een WiFi kaartje in je PC en surf mee met een onbeveiligd netwerkje in de buurt (illegaal). Of scheld je provider helemaal stijf als ze niet opschieten (louisvangaal).
Pun schreef op 14 augustus 2008 @ 23:38:

Hoi Roland btw. Zo nu en dan zie ik een bekende naam langskomen.
Hoi Pun! Lange tijd niet gezien nee, alles goed?
:smooch:

Geheim ik zal je missen, ik lees, als jij alweer in je bedje ligt, altijd met plezier je posts.....

Hoop dat je er snel weer bent!

Veel plezier tussen de KIWI's!!!

grtzzzz
Wenst Geheim veel sterkte toe in de komende anonieme periode, waarin de wereld verkleind wordt tot ver in de vorige eeuw. See you soon.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven