bioscoopvriendinnen Amsterdam

16-11-2014 15:44 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heey,



Ik ben op zoek naar een vriendin om mee naar de bioscoop te gaan in Amsterdam (of Zaandam eventueel).Ik ben onder mijn vrienden namelijk de enige met een pathé unlimited pas. Het lijkt me gezellig om af te spreken met iemand die ook een pathé pas heft en wanneer het uitkomt er voor of erna een drankje te doen/hapje te eten.



Ik ben 24 en mijn smaak qua films lopen uiteen van tienerdrama's (zoals The Fault in Our Stars) tot actiefilms.



Spreekt dit je aan, laat hier dan een berichtje achter of stuur me een privébericht.. :-)



Update: inmiddels ben ik met 2 gezellige meiden een app-groepje gestart en zijn we al een paar keer samen naar de Pathé geweest. Mocht er nog nieuwe interesse zijn, je bent welkom!
People throw rocks at things that shine
Alle reacties Link kopieren
Jammer! Na het lezen van de topictitel hoopte ik op exact dit verhaal maar dan met een cinevillepas... Ik ga namelijk ook vaak alleen en het lijkt me best leuk om eens met anderen te gaan. Maar goed, niet naar Pathé maar naar filmhuizen dus ;) Succes!
Ik denk dat we in Nederland een onderwerpenprobleem hebben
Alle reacties Link kopieren
@kaarsvet: ah jammer dat we hetzelfde issue hebben maar met een andere pas. Jij ook succes!
People throw rocks at things that shine
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik heb wel een pathe pas!!

Ga nu ook meestal alleen, maar dit durf ik alleen overdag doordeweeks. In de avond en weekenden niet, want dan zit je tussen de stelletjes en de vriendinnengroepjes en dan voel ik me zo triest en bekeken hahaha.

Dus mocht je nog iemamd zoeken voor naar de film...



Groetjes,

G
Alle reacties Link kopieren
@Gi123: heey, ik heb je een tijdje geleden een privé-berichtje gestuurd. Maar daar heb ik geen reactie van je op gekregen, misschien heb je het niet gezien?



Ik sta trouwens nog steeds open voor reacties, dus mocht iemand dit lezen en ook interesse hebben om samen naar de film te gaan, stuur me een privé-berichtje om kennis te maken.
People throw rocks at things that shine
Alle reacties Link kopieren
Ik lees je reactie nu pas :(

Heb helemaal geen privebericht ontvangen. En ik probeer er jou 1 te sturen. Maar ik kan niet vinden hoe (begrijp sowieso weinig van al die icoontjes).



Kun je het nog een keer proberen met een privebericht naar mij toe?



Groetjes

G
Alle reacties Link kopieren
Hey hey,



Leuke oproep! Ik heb zelf nog geen pathe pas, maar ik overweeg het wel om er 1 aan te maken. Hebben jullie al een keer afgesproken?



Ik weet trouwens niet echt hoe het werkt met privé berichten, maar je kan een mail sturen naar: zalm90@outlook.com
Alle reacties Link kopieren
Hee wat leuk om jullie reacties te zien! Sorry dat ik nu even van me heb laten wachten. @zalm90: ik heb je een mailtje gestuurd.



@gi123: ik heb nog een keer poging gedaan om privebericht te sturen. Als je dat niet kan openen, wil je anders "zalm90" een mailtje sturen?
People throw rocks at things that shine
Alle reacties Link kopieren
Oja: mochten er nog nieuwe mensen zijn die dit lezen en interesse hebben: jullie reacties zijn welkom!
People throw rocks at things that shine
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben daar ook wel voor te porren. Ik ga echter slechts 1x per maand. Maar misschien toch leuk! Iedereen die wil mag mij een PM sturen. Ik heb overigens geen pas dus ik kan naar alle bioscopen :-D



En ook een ding: Ik houd heel erg van foute films: Je weet wel, zo wil ik nu Insurgent zien (deel 2 van Divergent).



O ja, ik ben een vrouw van eind 20.
Alle reacties Link kopieren
@aapjewat: leuk! Ik heb een brede smaak, voor "foute" films ben ik ook wel in. 1x in de maand vind ik trouwens ook prima hoor. Ik probeerde je een PM te sturen maar ik krijg de melding dat je het niet toestaat om PMs te ontvangen?
People throw rocks at things that shine
Alle reacties Link kopieren
Oh, goed dat je me erop attendeert. Ik ben nog niet zolang actief op dit forum en ik had dit niet in de gaten. Als het goed is kan het nu wel :-D
Alle reacties Link kopieren
@aapjewat: ik heb je nogmaals een prive-berichtje gestuurd ter herinnering.



Overigens zijn andere mensen die het leuk vinden om een keer samen naar de bios te gaan ook nog steeds van harte welkom. Het lijkt me tof om uiteindelijk een whatsapp-groepje te creëeren.
People throw rocks at things that shine
Alle reacties Link kopieren
Hey! Ik heb zelf ook een pathepas maar niemand in mijn omgeving meer. Jullie berichten komen me wel bekend voor. Ik zou dus graag aansluiten om regelmatig en gezelig saampjes naar de bios te gaan. Ik zelf heb een divers genre; meestal zeg ik bij veel voorfilmpjes deze wil ik zien! Op deze stormachtige dagen helemaal zin om in de bios te zitten, dus tot snel?
Alle reacties Link kopieren
@Jennyley: gezellig!! Ik probeerde je net een privé-bericht te sturen, maar je hebt nog niet ingesteld dat je dat kan ontvangen. Ik ontdekte daarbij overigens dat ik zelfs die optie ook uit had staan haha. Wil jij mij een berichtje sturen?
People throw rocks at things that shine

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven