Vriend Kim Feenstra vermoord

12-08-2008 10:50 170 berichten
Alle reacties Link kopieren
"Vriend Kim Feenstra vermoord

10 augustus 2008, Zondag

Kim Feenstra heeft afgelopen nacht haar partner verloren. Haar 29-jarige vriend is om het leven gekomen bij een ruzie aan de Groningse H.L. Wicherstraat.

Op haar eigen website schrijft Feenstra onder de kop 'Is pijn liefde?' dat ze de man met wie ze "zou trouwen en kindjes zou krijgen" is verloren. "Ik ben helemaal kapot en dat zal de eerste tijd niet anders worden! Helemaal nooit meer", meldt het aangeslagen model.

Talloze vrienden en mede-Hyvers hebben op de site van Feenstra inmiddels hun medeleven betuigd. Hoe de man om het leven is gekomen en wat de toedracht van het incident is, is onduidelijk. Volgens de politie ligt de oorzaak van de ruzie vermoedelijk in de relationele sfeer. Bij de ruzie zou mogelijk gestoken zijn. Moord wordt dan ook niet uitgesloten.

De politie kreeg rond half tien zaterdagochtend een melding van een buurtbewoner dat er gevochten werd in de woning. Toen agenten de bovenwoning binnen gingen, vonden ze in de woonkamer het levenloze lichaam van de man. Ook waren de 30-jarige bewoonster en een 4-jarig kind in de woning aanwezig.

Kim Feenstra werd in 2007 winnares van het RTL-programma Hollands Next Top Model"

Ze is een aantal keer negatief in het nieuws geweest maar dit gun je niemand
Boardgirl schreef op 15 augustus 2008 @ 16:34:

Dus omdat iemand een bepaalde levensstijl hanteert die jou niet aanstaat, vind je het feit dat iemand vermoord wordt minder erg...

Dat wordt hier, volgens mij, nergens gezegd.

Misschien wél minder interessant.
Dan verschillen we van mening want zoals ik het allemaal lees, deed het er namelijk wel degelijk toe wat iemand zijn levensstijl was volgens sommigen. Een bepaalde levensstijl indiceerde toch dat je het dan wel zelf zou 'aantrekken'?
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Daarmee is nog niet gezegd dat het minder erg is.
Mja maar ondanks de levensstijl die iemand heeft of wat voor een persoon iemand is, is het gebeurde daarom niet minder erg vind ik... En dan denk ik ook nog eens, als je bij het zien van dit topic al denkt 'pff dat achterlijke wijf van een Kim' (of wat dan ook) neem dan ook niet de moeite dit topic te lezen en te reageren...
Brummetje schreef op 15 augustus 2008 @ 12:32:

Ik kan er geen medelijden mee hebben. Jezus wat VIND IK dat een arrogant wijf zeg! En dat hoofd dan, ik vind haar iig niet mooi, kan me niet voorstellen dat ze gewonnen heeft, maar goed.
Dat je niet vooraan stond bij het uitdelen van intelligentie was algeheel bekend, maar deze opmerking slaat werkelijk álles!
Boardgirl schreef op 15 augustus 2008 @ 17:14:

Mja maar ondanks de levensstijl die iemand heeft of wat voor een persoon iemand is, is het gebeurde daarom niet minder erg vind ik... En dan denk ik ook nog eens, als je bij het zien van dit topic al denkt 'pff dat achterlijke wijf van een Kim' (of wat dan ook) neem dan ook niet de moeite dit topic te lezen en te reageren...
Niemand zegt dat het minder erg is!
Misschien niet letterlijk nee, maar zo doen bepaalde reacties wel overkomen...
Kan me steeds beter voorstellen waarom sommige mensen er niet in slagen een baan te houden.
LinLin182 schreef op 15 augustus 2008 @ 09:29:

[...]

Waar mag het van jou dan alleen maar over gaan op het viva forum? :)
Overal over,zolang het in dit soort topics maar respectvol blijft :smile:
Dus omdat ze HNTM gewonnen heeft en omdat ze haar vriend is verloren, moet ik haar maar helemaal geweldig en leuk vinden??

Ook ik heb nérgens gezegd dat het bericht op zich niet afschuwelijk is. Ik heb alleen gezegd dat ik haar arrogant vind (is nog altijd mijn mening) en dat ik er gewoon niet echt medelijden mee kan hebben. Sorry...

Ik ben sowieso al minder gevoelig dan anderen. Al dat nieuws dat er weer iemand gedood is, doet mij gewoon niet zoveel. Waarom niet? Geen idee, ik ken ze niet, dus hoe kan ik er dan verdrietig om zijn??
fleurtje schreef op 15 augustus 2008 @ 17:05:

Daarmee is nog niet gezegd dat het minder erg is.
In mijn opinie niet, nee. Die indruk had ik niet van alle posters hier.
Brummetje schreef op 15 augustus 2008 @ 21:25:

Dus omdat ze HNTM gewonnen heeft en omdat ze haar vriend is verloren, moet ik haar maar helemaal geweldig en leuk vinden??

Nee hoor, dat hoeft niet. Maar dan hoef je dus ook niet precies het tegenovergestelde te posten. Ik wil maar zeggen: iets meer mededogen had je niet misstaan.
Brummetje, heb je ooit persoonlijk met haar gesproken of baseer je je puur op wat de media je voorschotelt?

Heeft iemand hier trouwens een vriendje bij de Doetinchemse hockeyclub of de Keppelse golfclub? Toch best respectabele kringen zou je denken en je mag je natuurlijk in je handjes knijpen als je daar een leuk vriendje kan opduikelen en in die kringen kunt verkeren, want 'ons soort' doet dat niet, toch?

Hopen dan maar dat dát vriendje niet bij het groepje jongens hoorde dat dit: Een 19-jarige Utrechter is in de nacht van woensdag op donderdag zo zwaar mishandeld, dat hij in kritieke toestand opgenomen moest worden in een ziekenhuis. De jongen werd volgens de politie belaagd door vijf of zes mannen. Hij kreeg diverse vuistslagen toegediend en bleef roerloos op straat liggen. In het ziekenhuis werd zwaar hersenletsel geconstateerd. op hun geweten heeft.

Zie campus.tv

Geweld met of zonder messen, met of zonder reden, met of zonder dood kan OVERAL voorkomen, in elk milieu, na elke opvoeding (dit waren hockeyende en golfende studenten), en zeker na een hoop alcohol. ('Maar ze roken niet', denk ik tegenwoordig altijd even cynisch bij het zoveelste bericht waar dronkenlappen bij betrokken zijn....)

Nou ja, zolang er mensen zijn die zich geroepen voelen negatieve dingen over anderen te roepen, iets wat vaak compleet zonder meerwaarde is, zolang zullen we gif blijven strooien in de geesten van mensen en de aarde blijven voeden met bloed.

Ondertussen hebben twee vrouwen hun partner verloren (je mag hopen dat de vrouw die op de wc zat niet uiteindelijk met de moordenaar gaat trouwen), heeft een vierjarig jochie een moord van dichtbij meegemaakt, hebben ouders een zoon verloren, grootouders een kleinkind enzovoorts en tegelijkertijd waken de ouders van de 19-jarige kapotgeslagen jongen bij het bed in een ziekenhuis (terwijl de moeder van de daders haar jongens vanavond nog hoopt thuis te hebben). Dat is de realiteit en de daders verschilden in alles van elkaar behalve dat ene: blinde agressie. En je kunt alleen maar hópen dat het niet in jouw omgeving voor zal komen!
Leiolepis ngovantrii: mannetjes zijn ook niet nodig omdat de dames zichzelf klonen!
Lees pas tot mijn schaamte net dat er hier ook een topic over Kim is. Ik heb via hyves al mijn medeleven getoont.

Ik ken een heel klein beetje het wereldje waarin Kim en haar vriend vertoefden, en ik vind het verschrikkelijk dat dit is gebeurd.

Ik ben niet naar de stille tocht geweest omdat ik elders meer nodig was. En op de begrafenis voelde mijn aanwezigheid niet gepast. Ik ben geen ramptoerist...Maar mijn broertje bijv was er wel. En een goede vriendin en zoontje van haar ( die bij mijn dochter dan weer in de klas zit) waren er ook....En het schijnt heel erg groots, meeslepend en emotioneel allemaal te zijn geweest.

De dame in kwestie waar het allemaal om ging, was een meid die nog bij me op school gezeten heeft, zo zie je maar weer hoe klein het wereldje wel niet is.

Kim zelf had niets hier mee van doen op geen enkel te bedenken manier. Josh zelf ook niet trouwens. Hij is totaal zinloos betrokken geraakt bij iets wat hem zijn kop gekost heeft. En dat is diep en diep en diep triest. Mijn medeleven gaat dan ook direct uit naar alle na bestaanden die hem lief hadden. En geloof me, dat waren er nogal wat.

Ik vind het afschuwelijk voor zijn kindjes, zijn ouders, iedereen!!

Dit had nooit mogen gebeuren...

Ook vind ik het lullig voor Kim, wat iedereen er ook over te melden heeft, dat dit weer op haar conto komt te staan.

Kim is, wat andere ook allemaal beweren, een lieve meid, die vooral vroeger in wat te veel sloten tegelijk gelopen heeft. Soit, moet ze dat dan de rest van haar lang zal ze leven mee dragen, als een zwart kruis om haar nek, zodat iedereen altijd haar naam maar ongevraagd mag verbinden aan alle ellende die zich toevalligerwijs om haar heen heeft gemanifesteerd?

Ik dacht het niet.

Josh goeie vent, r.i.p.
En opzichzelfstaand gaat het nog niet eens om Kim om het zo maar te stellen, maar om het gegeven, het feit, dat er weer een doodgoeie jonge man, totaal zinloos van zijn jonge leven is beroofd. Hij staat voor de nog vele andere mensen die zonder enkele reden, zomaar kedeng, vermoord worden. En dat is iets wat nooit maar dan ook nooit bij niemand niet mag gebeuren!
Brummetje schreef op 15 augustus 2008 @ 21:25:

Ook ik heb nérgens gezegd dat het bericht op zich niet afschuwelijk is. Ik heb alleen gezegd dat ik haar arrogant vind (is nog altijd mijn mening) en dat ik er gewoon niet echt medelijden mee kan hebben. Sorry...

Ik ben sowieso al minder gevoelig dan anderen. Al dat nieuws dat er weer iemand gedood is, doet mij gewoon niet zoveel. Waarom niet? Geen idee, ik ken ze niet, dus hoe kan ik er dan verdrietig om zijn??

Brum, het interesseert hier werkelijk NIEMAND wat jij van Kim vind, hoe (on)gevoelig jij bent, en hoe ongelofelijk taktloos je bent.

Het is ontzettend jammer dat het stuk beton voor je harses je het zicht belemmerd op het feit dat je hier totaal niet serieus genomen wordt.
.
fleurtje schreef op 15 augustus 2008 @ 14:25:

He Brum, even over jouw motto: heb je hem dan gestolen of gekocht... En in dat laatste geval: mocht dat van je vriend?
Fleur, het is heel bijzonder eigenlijk. Ik verbaas me er ook over. Maar als ik jouw berichtjes lees dan gaan mijn nekharen overeind staan. Wat ben jij een vreselijke persoonlijkheid, in de digitale wereld dan, want ik ken je niet in het echt. Ik hoop dat je in het echt anders bent, want je lijkt me een draak om in je buurt te moeten hebben...
Zoyla :worship:
misschicken schreef op 16 augustus 2008 @ 09:09:

[...]

Brum, het interesseert hier werkelijk NIEMAND wat jij van Kim vind, hoe (on)gevoelig jij bent, en hoe ongelofelijk taktloos je bent.

Het is ontzettend jammer dat het stuk beton voor je harses je het zicht belemmerd op het feit dat je hier totaal niet serieus genomen wordt.

Gut, dit is nou het klassieke geval van de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.

Chickkie, niet om het één of ander hoor, maar ik zie jou niks anders doen dan tactloze opmerkingen maken en ik denk dat je mar eens serieus naar je eigen manier van posten moet kijken. Misschien dat die schellen dan eens van je ogen vallen.
dufty schreef op 16 augustus 2008 @ 11:38:

[...]

Fleur, het is heel bijzonder eigenlijk. Ik verbaas me er ook over. Maar als ik jouw berichtjes lees dan gaan mijn nekharen overeind staan. Wat ben jij een vreselijke persoonlijkheid, in de digitale wereld dan, want ik ken je niet in het echt. Ik hoop dat je in het echt anders bent, want je lijkt me een draak om in je buurt te moeten hebben...
Valt wel mee hoor. Misschien scheelt het dat ik in mijn omgeving weinig huilies heb.
Iig jullie zouden versteld staan, als jullie me zouden ontmoeten. Dan denken jullie echt: Is dát Brummetje??

Ik vind haar op tv een beetje té over komen.
Fleur is lief! :hug:

;-]
Brummetje schreef op 16 augustus 2008 @ 14:21:

Iig jullie zouden versteld staan, als jullie me zouden ontmoeten. Dan denken jullie echt: Is dát Brummetje??

Ik vind haar op tv een beetje té over komen.

Maar Brummetje, heb je dan echt niet in de gaten dat als jij Kim zou ontmoeten dat je dan waarschijnlijk óók zult denken: 'is dát Kim die ik zo arrogant vond overkomen?'

Lang geleden las ik een uitspraak van de Deense filosoof Kierkegaard en dankzij internet kan ik hem nu reproduceren: "Suppose someone invented an instrument a convienient little talking tube, which, say, could be heard over the whole land... I wonder if the police would not forbid it, fearing that the whole country would become mentally deranged if it were used." - Soren Kiekegaard (1813 -1855). (Stel je voor dat iemand een handig klein spreekbuisje uitvindt dat, laten we zeggen, gehoord kan worden over het hele land....Ik vraag me af of de politie het niet zou verbieden, uit angst dat het hele land geestelijk gestoord raakt als het gebruikt zou worden)

Dat verbod is er dus niet gekomen en Kierkegaard had in mijn ogen toch wel iets visionairs.
Leiolepis ngovantrii: mannetjes zijn ook niet nodig omdat de dames zichzelf klonen!
Dat zou idd kunnen Xantippe.

Dus in feite doen jullie precies hetzelfde bij mij. Jullie kennen me niet, maar zeggen wel: Je kan niks dan stomme dingen zeggen, je bent vast IRL ook zo. Ik wil jou niet kennen IRL. Enz...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven