Entertainment alle pijlers

Age of love, wie gaat er winnen?

09-08-2008 20:27 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is al een aantal weken bezig en ik heb volgens mij bijna alle afleveringen gezien. Goed vermaak.

Waar het om gaat:

Een beroemde tennisser, 30-er

Een aantal mooie vrouwen, 40-ers

Een aantal mooie vrouwen, 20-ers

En: Met wie gaat de tennisser naar huis? Er volgen dus steeds eliminaties... en 'dates' om elkaar zo goed mogelijk te leren kennen.

Best leuk om te zien, al zaten/zitten er ook wel wat domme doosjes bij naar mijn idee....

Iemand die dit ook een beetje volgt? en wie gaat er volgens jou winnen?
Op welke zender is het? Is het ook online te bekijken?
age of love?

dat is een oud house nummer (en hele toffe)

blijkt wel dat ik weer eens deftig achter loop....
Toevallig heb ik het net voor het eerst gezien, er zijn nu (na een 'camping trip') nog 4 vrouwen over. Hem ken ik niet -ben ook geen tennisfan- en de eerdere afleveringen heb ik gemist dus weet ik niet wat er allemaal is gebeurd.

Die vrouw die vandaag naar huis is gestuurd was wel erg bezig met haar leeftijd, constant 'ik ben zooo volwassen en zij zijn zo kinderachtig'-opmerkingen terwijl het juist op mij overkwam alsof zij gemene spelletjes heeft gespeeld.....kan dat?

De jongst van het stel is inderdaad een domme doos maar lijkt me wel een lief meisje.
house... dat is inderdaad uit de tijd hoor ;)

Het issss *even nazoeken* op RTL5, 19.15 (Iedere zaterdag dus, want volgens mij zijn dit geen herhalingen van een andere dag)
[quote]sweetcandy schreef op 09 augustus 2008 @ 20:41:

house... dat is inderdaad uit de tijd hoor ;)

quote]

is dat zo?, ik kom toch echt duizenden mensen tegen op die feesten.....
Ik dacht dat Jayanna (of zoiets) zou winnen, maar die is net naar huis gestuurd! Ik gok nu op Amanda. :heart:
Age of Love? Wat heeft dat met mij te maken?!? 8-P

groetjes van AgentL (aka Age) X-D
Hm ik heb eigenlijk nog geen idee wie er gaat winnen. Hoop niet het mooie meisje wat zich zo kinderlijk voordoet, wat deze aflevering te aangeschoten was.

Amanda (dat andere jonge meisje, met donker haar) vind 'haar tennisser' helemaal geweldig, maar komt er jaloers en claimerig over. Al vind de tennisser haar naar mijn idee wel helemaal leuk!

Maargoed, het kan nog alle kanten op gaan. Al denk ik wel dat hij er met een jongere vrouw vandoor zal gaan :)
Mark Philippoussis!!! :heart:

http://www.theage.com.au/ffximage/2007/05/01/wbTENNISflip_narrowweb__300x376,0.jpg
Ooh, is dit hoe ze tegenwoordig op Wimbledon gekleed gaan..... :-$
I wish...
Ik vond zijn eerste aanblik (zijn serieuse blik) wel sexy... Maar in de loop van het programma vind ik hem toch irritant geworden. Zijn lach... als een robot.. zijn stem... zo eentonig...

Die man zou mij nog geen week kunnen boeien (al heeft ie verder wel een leuk koppie en mooi lijf :D)
Ik heb helaas al op internet gezien wie er gaat winnen... maar ik zal mijn mond houden ;-)

Ik vond gisteren Jayanna inderdaad ook vreselijk kinderachtig en huichelachtig bezig.... is maar goed dat zij naar huis is.
Mijn ergernis gaat toch nog meer naar Amanda, dan naar Jayanna... Oh en waarom fluisteren al die vrouwen steeds als ze iets gevraagd wordt ? ;-) viel me op gisteren
En we moeten serieus geloven dat een niet-echt-slecht-uitziende tennisser naar huis zal gaan met iemand waarbij de regisseur een voorselectie heeft gemaakt?

Hou toch op zeg...

Hadden we hier een tijd geleden ook niet zo'n programma met een (ex)soapie (?) die op zoek ging naar een man?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik volg het programma vanaf het begin. Ik vind het wel leuk om te zien hoe het zich ontwikkelt. Amanda is al zwaar verliefd en de rest (nog) niet. Grappig dat ze soms denken dat ze wat speciaals met hem hebben en ondertussen zoent hij met allemaal.

Al met al lijkt het me wel een oprechte jongen. Ziet er leuk uit en is wel sympathiek. Maar ik zou afhaken omdat ik hem niet echt intelligent vind. Bovendien vecht ik niet met vrouwen om een vent.

Maar als Rodger Federer de hoofdprijs zou zijn, stap ik van mijn principes af.
Nog nooit van gehoord.
En hij heeft een datingprogramma nodig om een vrouw te vinden?????????
het leven is moeilijk als je bekend bent... schijnt.... hahahah!

Gaat er trouwens niet om tot in hoeverre dit geloofwaardig is. Want ik denk eerlijk gezegd niet dat je op deze manier de ware kunt vinden (als je inderdaad niet zelf de voorselectie hebt kunnen doen). Het is gewoon goed vermaak voor op een saaie vroege-zaterdagavond.

Vind ze wel naief, zoals jesper zegt. Vooral die amanda dan. Ze denkt dat ze heeeeel speciaal is. En Jayanna had eigenlijk gelijk, dat ze het maar bij zichzelf moest houden (en niet van alles in haar hoofd moet halen).
Ik denk dat Amanda gaat winnen.

Dat zou voor hem al een behoorlijke vooruitgang zijn.

ik herinner me een training tijdens een toernooi waar ik naar aan het kijken was, en Mark zijn toemalige vriendinnetje ging op de baan op een handdoekje zitten zonnen...

LMAO
Dit is weer zo typisch een programma, waarna je later na een paar maanden leest, dat het helemaal niets geworden is met diegene die als laatste overblijft.

Kijk maar naar b.v. dat progr. van Froukje destijds.
Nog twee dames in de running: Amanda en Jen(nifer) van 48! Het zal wel Amanda worden en ben dan benieuwd hoe lang ze het met elkaar uit gaan houden. Zij wel lang met hem maar wederzijds? Hij maakt wel mooi gebruik van zijn situatie. Hij baalde wel dat hij pas met Megan had gezoend toen zij opstapte (vliegangst): bye bye Australie!!
jesper schreef op 18 augustus 2008 @ 16:34:

Nog twee dames in de running: Amanda en Jen(nifer) van 48! Het zal wel Amanda worden en ben dan benieuwd hoe lang ze het met elkaar uit gaan houden. Zij wel lang met hem maar wederzijds? Hij maakt wel mooi gebruik van zijn situatie. Hij baalde wel dat hij pas met Megan had gezoend toen zij opstapte (vliegangst): bye bye Australie!!

Ja en nee...

Ik bedoel, als je zoent weet je of je verliefd bent.
dankzij mijn tv die het niet doet... dus niet kunnen volgen :(

Dan hier maar kijken! Al vind ik de uitslagen minder interessant als het programma an sich. Ga komende week wel even kijken of het online ergens te bekijken valt :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven