Dick pics

05-04-2015 21:10 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tegenwoordig met al dat sexting komt er een moment dat je een "dick pic" ontvangt en de vraag is eigenlijk heel simpel:



wel of niet geil?

(en waarom wel of niet?)

Dick pics

Totaal aantal stemmen: 168

Dick pics zijn NIET geil (85%)
Dick pics zijn WEL geil (15%)
Alle reacties Link kopieren
Gooien de mannen die hieraan doen er dan ook nog een mooie filter oid overheen. Of posten ze de penis rauw?
Practice what you preach.
Alle reacties Link kopieren
Ongevraagd van 'n vreemde ofzo nee absoluut niet,

1tje van mijn vriend - jahoor, geil
Blijkbaar is het dus best gebruikelijk?





Raar...
ik snap niet wat je er raar aan vind hoor.

als je iemand ziet zitten dan ben raak je toch opgewonden van elkaar?



het probleem met sommige mannen is wel dat ze je het een beetje opdringen. ja dan is het een afknapper.

maar als je iemand leuk vind en je hebt al een spannend app contact en hij brengt je goed in de stemming, nou dan wil ik echt wel zien hoe opgewonden hij is geworden. het is beetje t moment he. een dag later bij het ontbijt hoef ik die foto misschien ook niet meer te zien. maar tijdens een spannende app is het okee.
Alle reacties Link kopieren
Maar goed coralie, je vind wel meer vreemde zaken ok.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
dingen die ik okee vind, die vind ik niet vreemd. zal voor een ander misschien vreemd zijn. maar die mensen doen weeer dingen die ik niet doe.
Partner of bootycall interest okay...random FB figuren...NO NO NO....

Wat dick pics betreft ben ik dus plots weer niet visueel ingesteld
Nooit tegengekomen op WF.......
Alle reacties Link kopieren
quote:Obscure_buur schreef op 06 april 2015 @ 19:31:

Gooien de mannen die hieraan doen er dan ook nog een mooie filter oid overheen. Of posten ze de penis rauw?



~thee tegen het beeldscherm~

Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven