Dick pics

05-04-2015 21:10 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tegenwoordig met al dat sexting komt er een moment dat je een "dick pic" ontvangt en de vraag is eigenlijk heel simpel:



wel of niet geil?

(en waarom wel of niet?)

Dick pics

Totaal aantal stemmen: 168

Dick pics zijn NIET geil (85%)
Dick pics zijn WEL geil (15%)
Alle reacties Link kopieren
Zeven mensen hebben een pb van mij.
F.U.
Alle reacties Link kopieren
Iewl. Ik hoef echt niet naar iemands lul te staren op mijn telefoon.
quote:Magdalan schreef op 05 april 2015 @ 22:25:

Doe mij idd Norman maar Zo zie je maar hoe smaken kunnen verschillen...
En gelukkig maar haha.
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Denken mensen serieus dat stukje bengelend vlees geil zou kunnen zijn?

Ok.

Ik vind een dikpic niet geil.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 05 april 2015 @ 22:19:

[...]



Google voor de grap eens bij afbeeldingen op "pinokkio piemel"
Don't be afraid to fail, be afraid not to try
Alle reacties Link kopieren
quote:Magdalan schreef op 05 april 2015 @ 22:25:

Doe mij idd Norman maar

claim!

That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-adam schreef op 05 april 2015 @ 22:37:

Zeven mensen hebben een pb van mij.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 05 april 2015 @ 22:51:

Denken mensen serieus dat stukje bengelend vlees geil zou kunnen zijn?

Ok.

Ik vind een dikpic niet geil.Binnen de juiste context kan het geil zijn, maar het gevaar bestaat dat het dat uiteindelijk juist niet is. En dan is het een afknapper.
Alle reacties Link kopieren
Ligt aan de Dick 😁
Life is like a pipe and I\'m a tiny penny rolling up the walls inside
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het niet geil.

Want ik geil niet op de lul an sich maar op aan wie hij vast zit en wat hij er mee kan.

Alleen een lul is totaal uit context en ik snap niet wat er aan is.

Nooit gesnapt waarom iemand dat stuurt.

Als vrijgezelle vriendinnen zo'n foto krijgen (gebeurt regelmatig) dan bescheuren we ons en is het exit.

En toch, een man kan een prachtige lul hebben maar alleen die lul op een foto nou nee.

Maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Alle reacties Link kopieren
Bedenk me ineens dat ik mijn whatsapp fotomapje eens moet opschonen. Vriendinnen sturen die foto's regelmatig door als ze weer met een of andere mafklapper aan het tinderen zijn.

Ik heb dus inmiddels een aardige verzameling Tindermannen en piemels in dat mapje zitten.

Straks gaat mijn man er nog wat van denken
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:MadameQetesh schreef op 05 april 2015 @ 21:37:

Ik heb nog nooit een geile man ontmoet die Dick heet.

Een foto van hem lijkt me dan ook niet bepaald opwindend.
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik vind er niks mis mee, maar wat me opvalt is mannen echt elke keer denken dat slechts een foto van een pik, een vrouw gelijk echt keihard laat soppen. En ik, nog vrij groen krijg van zulke foto's van kerels die al jaaaaaaaaren sex- en relatie ervaring hebben dan zulke foto's en dan denk ik echt: 'Dat jij gewoon nog steeds denkt dat dit alleen werkt....'Wauw! echt gewoon wauw.
Alle reacties Link kopieren
quote:KoekjeMo schreef op 05 april 2015 @ 22:38:

Iewl. Ik hoef echt niet naar iemands lul te staren op mijn telefoon.



Dit ik echt zo'n kinderachtige reactie. Iets iew vinden om het iew vinden. Vind je een foto van een pik op een telefoon nou werkelijk meer 'iew' dat een piem vlak voor je neus??



Heel apart dit soort reacties. Doet me altijd denken aan mensen die de buitenwereld heeeeel graag willen doen laten geloven dat zij achter gesloten deuren ook niet gewoon een piemel in de schuiven.
Alle reacties Link kopieren
**in de mond schuiven***
Alle reacties Link kopieren
quote:MeneerNieuwsgierig schreef op 05 april 2015 @ 22:11:

@Troosje, het bevestigt wat ik al dacht. Eerlijk gezegd snap ik het wel, maar vind ik het wel jammer. Sturen kan best leuk zijn, mits in een relatie waarin dat kan.



Andersom (vrouw stuurt expliciete foto naar man) wordt juist wel heel erg geil gevonden (in ieder geval door de ontvangende mannen).



Overigens als iets 15 jaar geleden al werd gedaan betekent het niet dat het nu ouderwets is. Met de toename van whatsapp, snapchat, etc. is het sturen van sexueel getinte berichten veel frequenter en gewoner.



Ik durf te beweren dat veel forummers hier die 5 jaar geleden nooit naakt op een foto zouden gaan (laat staan versturen aan een ander) dat inmiddels wel eens gedaan hebben en nog leuk vonden ook :-)



Man, ik ging 30 jaar terug al naakt op de foto, daar is echt niets nieuws aan hoor. Ik verstuurde ze alleen niet en laten ontwikkelen (niet digitaal he) was wel even een dingetje



Maar op een foto van een naakte penis zit ik echt niet en echt nooit te wachten.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:]Dreamer schreef op 06 april 2015 @ 00:00[/message]:

[...]





Man, ik ging 30 jaar terug al naakt op de foto, daar is echt niets nieuws aan hoor. Ik verstuurde ze alleen niet en laten ontwikkelen (niet digitaal he) was wel even een dingetje





.toen verstuurde je gewoon je betamax band per post.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:valentinamaria schreef op 06 april 2015 @ 00:12:

[...]





toen verstuurde je gewoon je betamax band per post.Dat was film, toch?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 06 april 2015 @ 00:16[/message]:

[...]





Dat was film, toch?



ja, voor de VHS.



http://nl.wikipedia.org/wiki/Betamax
wij slapen nooit.
Whaha smerig
Zijn jullie allemaal lesbisch??



Niks mis met een foto van een mooie pik!
Alle reacties Link kopieren
quote:valentinamaria schreef op 06 april 2015 @ 00:17:

[...]





ja, voor de VHS.



http://nl.wikipedia.org/wiki/BetamaxPrecies.. maar ik had (nog) geen naaktfilm van mezelf, alleen foto's
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:tampontouwtje schreef op 06 april 2015 @ 00:21:

Zijn jullie allemaal lesbisch??



Niks mis met een foto van een mooie pik!Nou, kennelijk dan. Als je niet houdt van een foto van een lul, dan ben je lesbisch. Ik zal m'n man inlichten.
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven