Parenclub, Swingen, (Thuis)date vragen en ervaringen deel 16

15-07-2014 13:04 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 15
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Ben heel erg blij met ervaringen en beschrijvingen van een club.

De plastische omschrijvingen daarentegen hoeven van mij wat minder.

Maar ieder zijn lees- en schrijfplezier natuurlijk.
Ik vind het ook geen club beschrijving...meer een sollicitatiebrief

Niet aangenomen btw



Misschien kun jij je zgn club beschrijving beter in het topic 'hoe was mijn laatste neuk?'

Fijn dat jullie het samen zo lekker hebben gehad!
Alle reacties Link kopieren
quote:Enjoy73 schreef op 18 april 2015 @ 14:23:

Ik vind het ook geen club beschrijving...meer een sollicitatiebrief



Bij de laatste zin "we waren wel heel moe toen." kwam een beetje het gevoel van een opstel dat je op de basisschool moest schrijven.)))



Maar de bijdrage van couplegooi is natuurlijk wel degelijk een ervaring.

Dus het is on-topic.

Alleen spreekt het mij niet aan en krijg ik info die ik nauwelijks van belang vind.

Maar anderen misschien wel.
Alle reacties Link kopieren
Mijn schrijfkunsten zijn nou eenmaal niet zo literair verantwoord, excuses, ik zal de verslagen voortaan achterwege laten.
Alle reacties Link kopieren
Nee, nee, zeker niet.

Blijf schrijven.

Manier van schrijven is bij iedereen anders.

Voor mij (maar dat is zeer persoonlijk) hoeft het niet dat ik precies weet welk lichaamsdeel waar op welk moment was.

Maar het is een forum, dus als je iets schrijft, komen er reacties.

Dat is juist het leuke.
Gunst, ik ben het eens met Keesadam! Blijf schrijven, elke ervaring is er één. Een clubbeschrijving ziet er imo ook anders uit, maar doe vooral je ding hier.
Ik dacht dat het hier ging om 'Hoe ziet een club eruit (kamertjes, restaurant, publiek etc.)?'

Van daaruit ook mijn reactie...ik zie wel staan dat hij haar neukte in de tantra ruimte, theatertje en op de bank...maar nergens over hoe hij de all-inn avond vond?

Ik verwacht hier dan juist iets over de avond op zich, hoe pakt de fun zoiets aan...niet hoe hij haar neukte en dat hij trio zoenen had.



Maar hey..dat is mijn gevoel bij dit topic, ieder z'n ding he?
Alle reacties Link kopieren
Misschien is dat vrouwen inderdaad eerder schrijven over hun gevoelens erbij, en ik als man schrijf dan gewoon plat alle ervaringen achter elkaar op ;)



Over het publiek kan ik wel kwijt dat het ons behoorlijk aan sprak, veel sympatieke mensen, meeste mooi qua uiterlijk en wat minder sportschool/ barbie types dan op de zaterdag. Al hebben we daar voor pure seks ook geen problemen mee.
Ik denk dat je daar zeker een punt hebt, al ben ik soms net een man...ik lees het op zich best graag, maar dus niet hier. Maar dat is dus mijn ding.



Wel positief vind ik dat het gehalte sportschool/barbie minder was, ik persoonlijk vind dat dat de sfeer vaak ten goede komt.

Op de zondag is dat er vrijwel niet en is het onwijs gezellig en open...voelt fijn.



Wij gaan vanavond richting Mystique...geheel onverwachts, zin in!
viev plaatst 2x.... we gaan toch niet weer hetzelfde krijgen als afgelopen maanden toch?
anoniem_149335 wijzigde dit bericht op 18-04-2015 17:06
Reden: 2x
% gewijzigd
Enjoy, Enjoy!
Tnx Mok



Moeten wij daar eigenlijk reserveren? Ik lees er niets over op de site...

Onze eerste echte clubervaring is hierdoor nl. helemaal misgelopen destijds

Konden we gewoon rechtsomkeer naar huis, dat wil ik vanavond niet meemaken!
Alle reacties Link kopieren
Dan reserveer je toch gewoon ....
Nee hoor, je kunt er gewoon op de bonnefooi naartoe!
Alle reacties Link kopieren
Wij willen graag wat meer weten over Life swingerclub in Gescher, Duitsland. Specifiek de zaterdagavond;



Soort publiek

Gemiddelde leeftijd

Kleedstijl (eventueel tijden dress-code)

Veel "actie" ja of nee?



En uiteraard wat je er verder nog over kan en wil vertellen.



Wij zijn midden 30 en overwegen een bezoek, vamdaar.....
jouw leven is een keuze
quote:couplegooi schreef op 18 april 2015 @ 14:56:

Mijn schrijfkunsten zijn nou eenmaal niet zo literair verantwoord, excuses, ik zal de verslagen voortaan achterwege laten.Ik vond het leuk om te lezen. Je bent wel expliciet, maar dan krijg ik ook een idee hoe het eraan toe kan gaan. Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Dan nog maar wat "vrouwenopmerkingen" van bezoekje de afgelopen vrijdag aan de fun4two. Was weer tijdje geleden. Eerste wat op viel: nieuwe portier, die "vrolijkerd" die er altijd stond is na paar incidentjes ontslagen. Nieuwe ruimte sinds 2 weken, dit was een afgesloten ruimte maar nu open. Slimme zet, gemakkelijker "ansluss" en beter zicht. Rook nog naar vers gezaagd hout. Voor het eerst naar deze all inn avond, lijkt wat mij betreft meest op gigoloavond, zie niet veel verschil. Verder vraag ik me elke keer weer af wat in godsnaam de meerwaarde is van de bloemstukken die hier en daar staan, werkelijk! Was een leuke avond met mijn focus voornamelijk op de gigolo's en de focus van mijn vriend voornamelijk op mij.
Alle reacties Link kopieren
quote:simpelll schreef op 18 april 2015 @ 22:50:

Was een leuke avond met mijn focus voornamelijk op de gigolo's en de focus van mijn vriend voornamelijk op mij.Ging dat wel goed dan? ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:couplegooi schreef op 18 april 2015 @ 23:14:

[...]





Ging dat wel goed dan? ;)



Ja hoor haha, vindt hij opwindend, mij seks zien hebben met andere mannen. Hij zou zelf op zich ook wel willen maar is zeer kieskeurig dus tja...

Maar hoe meer ik bezig met andere mannen ben hoe geslaagder zijn avond!
Alle reacties Link kopieren
Waar zijn jullie geweest? Waren jullie steeds met zijn drieen? Ben nu wel benieuwd of ik jullie gezien heb of vice versa.
Alle reacties Link kopieren
quote:couplegooi schreef op 18 april 2015 @ 23:34:

Waar zijn jullie geweest? Waren jullie steeds met zijn drieen? Ben nu wel benieuwd of ik jullie gezien heb of vice versa.



Nee hoor we waren meest met zn 2en, omschrijving: hij bijna 2 meter, slank en kaalgeschoren hoofd en ik: supercoole laarzen! En best oud zijn we.

Zijn jullie te omschrijven?
Alle reacties Link kopieren
Er gaat niet direct een lampje branden... ik stuur je wel een PM voor onze beschrijving!
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-04-2015 11:33
Reden: hengelen
% gewijzigd
Die zijn hier zeker, genoeg ervaring ermee. Wat wil je erover weten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven