Parenclub, Swingen, (Thuis)date vragen en ervaringen deel 16

15-07-2014 13:04 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 15
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Is zeker een gangbang met ingehuurde prostituees en veel single mannen die er om de beurt overheen gaan....
En daar bedoel je mee couplegooi?



Jij gaat soms ook wel echt net over het randje he...kick je daarop of ben je gewoon zo?
Ik vind die negeerknop best handig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Exploliefje schreef op 11 april 2015 @ 08:58:

Hoi,

Wilden weer eens naar de Fun gaan. Hoorde gisteren echter dat de Fun qua publiek veranderd is. Er werd gezegd dat het Fata-publiek daar naartoe getrokken is en nu de grote groep vormt daar. Fata betekent voor ons: pillen en mannen in leren rokken. De Fun was juist lingerie en minder pillen. Je snapt het al: met wappen hebben we niks en die leren rokken ook niet (we moeten er wel altijd vrolijk om lachen).

Klopt het verhaal valt het wel mee?

Overigens ligt de Fata er een beetje sneu bij nu, midden in de bouwput.



Iemand al naar Life! in Duitsland geweest?Life zijn we een tijdje geleden geweest, hele mooie, nette club. Wij willen er binnenkort weer eens heengaan. Toevallig zitten we net te kijken of we dit weekend naar de Fun gaan of weer eens naar de Fata. Fata is voor ons al even geleden en was maar eenmalig. Er lijkt een themafeest komende zaterdag te zijn. Iemand daar ervaring mee of recent nog in de Fata geweest?
Alle reacties Link kopieren
quote:aupont schreef op 15 april 2015 @ 21:33:

[...]





Life zijn we een tijdje geleden geweest, hele mooie, nette club. Wij willen er binnenkort weer eens heengaan. Toevallig zitten we net te kijken of we dit weekend naar de Fun gaan of weer eens naar de Fata. Fata is voor ons al even geleden en was maar eenmalig. Er lijkt een themafeest komende zaterdag te zijn. Iemand daar ervaring mee of recent nog in de Fata geweest?Wij zijn inmiddels ook een paar keer naar Life geweest en delen de mening van aupont. Het is een mooie nette club met vriendelijk dienstbaar personeel. Ook de sfeer is er heel relaxt.
Alle reacties Link kopieren
@aupont

@kereltje

Dank, gaan gewoon eens kijken. Qua actie valt het ons altijd wat tegen in Duitsland (behalve Insomnia dan). Prijzen liegen er ook niet om, zeker niet bij die speciale avonden (180 euro, staat niet op de site).



@maybibi

Ze liggen inmiddels allebei in een bouwput.



@couplegooi

de pc die eigenlijk een bordeel is herken je snel, bijvoorbeeld aan de "sexgarantie" . In Mystique is de gangbang echt. Net als op de Showboat, Amourette en in Amersfoort. En bij een gangbang heb je veel (single) mannen nodig, ja.
quote:Exploliefje schreef op 16 april 2015 @ 09:36:



@couplegooi

de pc die eigenlijk een bordeel is herken je snel, bijvoorbeeld aan de "sexgarantie" . In Mystique is de gangbang echt. Net als op de Showboat, Amourette en in Amersfoort. En bij een gangbang heb je veel (single) mannen nodig, ja.



Huh? Een parenclub met seksgarantie? Nog nooit van gehoord in al die +10 jaren...ik zoek waarschijnlijk toch de wat 'nettere' clubs uit, zoiets?



Ooo en bij een gangbang zijn er veel mannen nodig, dat wijst op? Prostituees? Ik snap het allemaal niet meer....wat gebeuren er toch gekke dingen de laatste tijd.
Alle reacties Link kopieren
@enjoy

Je moet wel goed lezen wat er staat: de pc die eigenlijk een bordeel is herken je snel, bijvoorbeeld aan de "sexgarantie"
quote:Exploliefje schreef op 16 april 2015 @ 10:26:

@enjoy

Je moet wel goed lezen wat er staat: de pc die eigenlijk een bordeel is herken je snel, bijvoorbeeld aan de "sexgarantie"





Koffie werkte nog niet...goedemorgen!
Mystique een bordeel?! Tuurlijk joh.



O sjit, ik lees ook niet goed, sorry!
quote:theemok schreef op 16 april 2015 @ 11:02:

Mystique een bordeel?! Tuurlijk joh.



O sjit, ik lees ook niet goed, sorry!





Goedemorgen!!
Ja eh, Mok heeft een goed excuus om een tikje in de war te zijn
Da's waar!
Alle reacties Link kopieren
quote:Exploliefje schreef op 16 april 2015 @ 09:36:

@aupont

@kereltje

Dank, gaan gewoon eens kijken. Qua actie valt het ons altijd wat tegen in Duitsland (behalve Insomnia dan). Prijzen liegen er ook niet om, zeker niet bij die speciale avonden (180 euro, staat niet op de site).



@maybibi

Ze liggen inmiddels allebei in een bouwput.



@couplegooi

de pc die eigenlijk een bordeel is herken je snel, bijvoorbeeld aan de "sexgarantie" . In Mystique is de gangbang echt. Net als op de Showboat, Amourette en in Amersfoort. En bij een gangbang heb je veel (single) mannen nodig, ja.



Insomnia Berlin is inderdaad een club op zich met echte doeners, best een kinky sfeertje daar. De entree met kleedruimte achter een gordijn bij de receptie is wat minder.



Tja die prijzen... Een normale avond of dance edition in Life kost 119 Euro maar met goed eten, exclusieve dranken etc. valt dat in verhouding tot een normaal avondje uit best mee. Toch?



Bij de speciale avonden huren ze meestal een organisator in en stellen een limiet aan het aantal bezoekers om te voorkomen dat het te druk wordt.



Meer informatie is te vinden op Joy Club waar de meeste Swingerclubs een eigen pagina en agenda hebben waarop stellen tevens aankondigen dat ze een bepaalde party bezoeken. Een Duits swingers forum zeg maar. Je kan daar ook de prijzen vinden.
Alle reacties Link kopieren
quote:theemok schreef op 16 april 2015 @ 11:02:

Mystique een bordeel?! Tuurlijk joh.



O sjit, ik lees ook niet goed, sorry!Nou, ik heb m tig keer gelezen en ik lees toch echt dat de showboat en mystique eigenlijk een soort van bordelen zijn met "seksgarantie" . Wat lees ik dan niet goed?
...
quote:Exploliefje schreef op 16 april 2015 @ 09:36:



@couplegooi

de pc die eigenlijk een bordeel is herken je snel, bijvoorbeeld aan de "sexgarantie" . In Mystique is de gangbang echt. Net als op de Showboat, Amourette en in Amersfoort. En bij een gangbang heb je veel (single) mannen nodig, ja.Haha het zit 'm in dit woordje...maar het blijft een onhandige zin hoor.
anoniem_149335 wijzigde dit bericht op 17-04-2015 08:43
Reden: ..
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Een pc die (volgens mij moet het dat zijn) EIGENLIJK een bordeel is is dus gewoon een bordeel.. eigenlijk.



Toch?

Of moet ik mijn taalpuristenknopje even op off zetten?
...
Het zit hem in het zinnetje erna: In Mystique is de gangbang echt. Net als in de Showboat, etc. Daaruit maak ik op dat ie toch wel vindt dat die clubs echte clubs zijn. Maar ik weet het nou ook niet meer!
Alle reacties Link kopieren


En ik maar denken dat ik van mijn padje af was. Expolief, wij lezen heel goed wat er staat maar we snappen je niet!

Dus of jij bent onduidelijk of wij hebben ons begrijpend lezen nooit goed begrepen!
...
Ja nu Mok & Rooss het weer op die manier benoemen...



Het is 3 tegen 1...wij hebben gewonnen! Dusssss



En...laat lossssss

Ik kom net van mindfulness.....zennnnnn
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag weekend! Even melden voor diegene die daar behoefte aan heeft, in Azzurra is afgelopen woensdag weer en daarna ik meen over twee maanden (gemengde dagen) de GGD aanwezig om in principe gratis uw paspoort (mits jullie je erg netjes gedragen hebben) te verlengen



Was zo druk, GGD is er tussen vier en negen, dat je haast om vier uur of in ieder geval voor zessen binnen moest zijn om "aan de beurt" te zijn of is het te komen?



Ivm de bordeeldiscussie moet je soms op de woorden letten





Allen een geil weekend gewenst
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan toch maar sinds een tijd de Fata proberen dit weekend. We hopen op een gezellige drukke avond!
Alle reacties Link kopieren
Zeer benieuwd hoe het zal zijn in de Fata.

Vertel je het hier aub?
Alle reacties Link kopieren
We zijn gisteren (vrijdagavond) in de Fun4Two geweest. Het was een erg geslaagde avond! Voor ons was het de tweede keer in de Fun nadat we ook al eens op zaterdag geweest waren. Het was nu iets minder druk en dat merkte je vooral op de dansvloer. Minder dansers en meer mensen actief.



Nadat om half elf de dresscode in ging zijn we als eerst naar de Tanta ruimte geweest waar ik mijn vriendin gemasseerd heb met lotion en daarna klaargelikt. Naast ons was een (single?) vrouw bezig met een man met een dasje om, vermoedelijk 1 van de aanwezige gigolo's. Dat was ook geil om te zien, op een gegeven moment blinddoekte hij haar en ging hij verder met beffen. Ook lief hij zich pijpen terwijl zij niks zag.



Vervolgens zijn we naar het bubbelbad gegaan en al snel hadden we contact met een leuk stel. De vrouw was erg enthousiast, vooral mijn vriendin vond ze onweerstaanbaar, en zij zoende met mijn vriendin, daarna een "trio zoen" met mij erbij en ik zoende en vingerde ook met haar. Daarna ging mijn vriendin bij haar vriend op schoot om te zoenen en te spelen en ik deed hetzelfde met zijn vriendin. Erg geil allemaal. Ik hoorde later dat hij vroeg of mijn vriendin op zijn pik wilde zitten maar dat heeft ze niet gedaan, is ook tegen onze afspraken in.



We waren nu toch wel erg geil geworden en zijn naar de orgiezolder gegaan. Hier hebben we met zijn tweeen lekker lang gesekst maar geen contact met anderen. Wel lagen er naast ons twee knappe stelletjes waar de vrouwen heerlijk met elkaar bezig waren.



Hierna een korte drinkpauze en we zijn in het sekstheater verder gegaan. Dit was ook erg geil, veel stelletjes die met elkaar staande of op de stoelen bezig waren en iedereen voelde bij elkaar. We hebben eerst op het bed samen geneukt en vervolgens nam ik haar staande op de hoge ligbank. Enkele stelletjes naast ons voelden bij haar en ook bij bij, heel spannend. Ik ben klaargekomen over haar buik terwijl een vrouw mijn pik en haar kutje voelde.



Later zijn we nog weer een nieuw stel tegengekomen in het bubbelbad en daarna zijn we ook in de ruimte met de electrische 'genotsknots' geweest. Hier was een jong stel uit Turkije en zij wilde heel graag de borsten van mijn vriendin voelen. We zoenden ook met zijn drieen terwijl haar vriend de genotsknots tegen mijn vriendin aar clitje bleef drukken. Maar daarna ging het hun (hem of haar) toch iets te ver en zijn ze weggegaan. Het liep al tegen drieen toen en aan het einde hebben we nog in een kamertje de boel afgemaakt, we waren wel heel moe toen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven