beeld op monitor gekanteld

20-08-2008 22:17 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter heeft zitten klooien op mijn computer...en nu is het beeld gekanteld. :'-(

Lach niet, maar ik zit hier nu voor een beeldscherm wat op zijn kant staat zodat ik hier geen stijve nek aan over hou.

Maar ze weet niet meer wat ze gedaan heeft. Het beeld werd zwart en stond toen gekanteld.....lekker vaag.

Maar hoe krijg ik het weer goed?

Iemand??? :worship:
hahahaha :-d
ok zal ik je ook nog even helpen dan :-d

AAnpassing: Hieronder staat he tjuist!
of rechtsklik, graphic options, rotation en dan normal
tot aan eigenschappen vind ik het, maar beeldscherm krijg ik dan nergens te staan!

Lach niet!
Ja je moet het berichtje daaronder hebben :-p
ctrl alt en pijltje
Schat, je bent super!!!!!!!!!!!!

Ik kan weer gewoon kijken. Ik had me al suf zitten zoeken via google enzo, maar jij bent beter! :worship:
hee verrek!
Moordwijf schreef op 20 augustus 2008 @ 22:27:

Ja je moet het berichtje daaronder hebben :-p
Yep, die moest ik dus hebben, dank dank dankjewel
Voor jou doe ik alles mop!

:rofl:

:smooch:
hee relaxed, zo kan ik filmpjes kijken in bed met m'n laptop zonder raar m'n hoofd te draaien :D
:rofl: nou kijk, toch wat zinnigs geleerd vanavond.

Alhoewel de kleuren wel helemaal gingen veranderen....alles kreeg een groene waas, en nu het weer recht staat heeft alles zijn eigen kleur weer terug.
Het kan dat je in de maling genomen wordt er bestaan programma's die dit soort dingen doen('t is een zeer eenvoudige truc) meestal herstel je dan de oude situatie met een druk op de Escape-toets. Een ander simpel pesterijtje is een printscreen doen van de desktop (het hele beeldscherm) en het aldus ontstane plaatje als desktopachtergrond instellen in dit geval nadat het plaatje m.b.v. het dichstbijzijnde paintprogramma een kwartslag geroteerd is.Of de kleine meid heeft zitten klooien met de display-eigenschappen(rechtsklikken op een leeg deel van de desktop en dan eigenschappen kiezen)Heb jij zo'n beeldscherm dat bedoeld is om gekanteld te kunnen worden(dus horizontaal als standaard beeldscherm en verticaal als A4 scherm) zoja dan zal je displaydriver automatisch het weergegeven beeld aanpassen aan de stand van het beeldschermals-ie dat verkeerd doet zijn inderdaad de de display-eigenschappen verklooid.Weer een andere mogelijkheid is dat je een computervirusje te pakken hebt, dan is nu de tijd daar voor je antivirusprogramma om z'n prijs waar te maken. Sterkte lola (moordwijf is wel een beetje gemeen dat ze je zo uitlacht maar als ik me het voorstel is het inderdaad wel komisch).
Het enige dat het leven draaglijk maakt is de wetenschap dat het tijdelijk is.
Ik moet zeggen dat ik hier ook vreselijk moest lachen eerst. En toen ik Moordwijf`s oplossing had toegepast schoot het beeldscherm op de kop. Ik kwam even niet meer bij, eerlijk gezecht. (en ik ken Moordwijf een beetje, dus kan het wel van haar hebben X-D)

Maar ik denk dat dochterlief het per ongeluk heeft gedaan. Ze was bezig op msn, en terwijl ze wat typte gebeurde het. Dus waarschijnlijk net een verkeerde lettercombinatie.

Maar bedankt voor de tip van het virus, zal de computer even goed in de gaten houden.
:rofl:
Kip! Gedraag je :swear:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven