Best/Eindhoven en omgeving

15-03-2015 10:38 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Deze leuke optimistische vrouw van 38 is op zoek naar nieuwe vriendinnen die een beetje in de buurt wonen. Sinds kort woon ik in Best en ben ik gescheiden moeder van 2 kleintjes (1,5 en 3,5). Het is me gelukkig gelukt een aardige vriendenkring op de bouwen en te onderhouden en al mijn lieve vriendinnetjes staan nu allemaal voor me klaar. Maar ze zijn wel allemaal getrouwd, een eigen gezinsleven en ik wil daar ook niet elk weekend op de stoep staan.

Dus lijkt het me leuk om andere (alleenstaande) vrouwen te ontmoeten om samen met de kinderen, maar ook zonder de kinderen iets te ondernemen. Ik hou van gezellig borrelen, lekker eten, filmpje en af en toe een keer stappen. Met de kinderen lekker naar de speeltuin, wandelen in het bos, naar zee of naar een pretpark. Als het je leuk lijkt kom ik graag met je in contact!
Genieten, elke dag!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Wat een super leuk bericht! Hier kan een reactie natuurlijk niet op uitblijven! Hier ook een optimistische alleenstaande mama, weliswaar wat jonger (30), die zich helemaal herkent in je bericht! Trotse mama, van twee meiden ( 4 maanden, 4,5) die het erg leuk vind om haar sociale leven een opper te geven! Mn kinderen vinden het heerlijk (en met name de oudste) om te vertoeven in de speeltuin, te wandelen door het bos.. evt met de regenlaarsjes aan om lekker te plonsen in de plassen.. naar de dierentuin, en noem maar op.. de jongste die zal vast wel gaan volgen als ze ouder is hihi! Verder vind ik het heerlijk om lekker te kunnen borrelen samen, lekker ouderwets gezellig op de bank of in een cafe.. en af en toe stappen daar zeg ik ook geen "nee" tegen!

Lijkt me erg leuk om met je in contact te komen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven