Is ze een hoer?

24-04-2015 22:38 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik heb een hele leuke meid via een online dating site ontmoet. Alleen ... ze praat heel veel over hoe ze van dure kleding en items houdt en ze heeft heel veel oudere mannen gedate en dates gehad met oudere mannen



Op haar profiel stond er dat ze mannen tot 65 jaar date, houdt van verwend worden door mannen, houd van dure spullen en tripjes etc.



Is ze een golddigger of hoer?
Alle reacties Link kopieren
quote:superman89 schreef op 24 april 2015 @ 22:55:

ja ik dacht dat ze best onervaren was tot dat ze me vertelden over al haar ex vriendjes en dates. Daar wist ik eerst helemaal niet van. Ik heb eigenlijk helemaal niet zo veel geld.Oei dan zou ik maar snel de loterij winnen als ik jou was. Of een leuke meid zoeken die geen wandelende portemonnee als vriend wil.
Harry stared at the word "Pig," and looked up at the tiny owl now fluttering around the light fixture on the ceiling. He had never seen anything that looked less like a pig.
Alle reacties Link kopieren
voor het loepje.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:melbrw schreef op 24 april 2015 @ 22:58:

[...]



Roos heeft gelijk. Je komt echt uit een ei.



Dat was een ander topic en een andere TO maar de opmerking is hier ook op z'n plek!

Zullen we m maar als motto nemen?
...
Alle reacties Link kopieren
nou
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Haha,krijg nou wat roos,je hebt gelijk. Je zei het over die hengelaar.

Yay voor het motto
Alle reacties Link kopieren
TO. wat is er nou precies aan de hand?



want je hebt 2 topics en die gaan over dezelfde meid neem ik aan?

ene moment vraag je waarom ze je gevinger niet zo super vind als dat je naam doet geloven en vervolgens ga je dat profiel van haar bekijken en kom je erachter dat ze van mannen van alle leeftijden en dure spullen houdt en dat ze toch aardig wat ervaring heeft.



Ben je op je ziel getrapt dat ze, zoals ze daarvoor al aangaf, niet van vingeren houdt en ga je daarom nu andere dingen zoeken om haar zwart te maken.
Alle reacties Link kopieren
Volgende keer wat eerder profielteksten lezen en niet alleen plaatjes kijken.
Alle reacties Link kopieren
Nee, jij bent een sukkel.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Waarom ga je om met iemand waarbij je je dit moet afvragen?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Waarom trekt een dergelijk profiel je überhaupt aan??
Alle reacties Link kopieren
Omdat het perspectief hoer mogelijk leidt tot seks.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Je dacht, dat andere topic relt niet zo lekker, ik probeer het met een nieuwe?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Troltopic.
Alle reacties Link kopieren
Player waar is je vingermeisje dan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven