Betalen voor marktplaats?! >-D

21-08-2008 19:04 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie het al gezien? Je moet tegenwoordig betalen om een advertentie te plaatsen! Hallo hey, wie is er nou weer op dit idee gekomen :mad: ?!!!

Ik ben nu al afgehaakt als adverteerder, jullie ook?

groetjes,

Zwieber
Is dat zo? Ik heb een advertentie voor mijn studieboeken neergezet en ik hoefde niet te betalen. Ligt het er niet aan wat je wil verkopen?
Is dat zo? Heb al 'n paar weken niks meer geplaatst, maar als je moet betalen dan kap ik er mee.
Even gechecked en de rubriek dvd's is nog gewoon gratis.

Wat voor rubriek is betaald geworden terwijl die voordien gratis was? Diensten was volgens mij al betaald.
Ligt het misschien aan je vraagprijs? Er staat mij iets bij van dat als je vraagprijs boven een bepaald bedrag is, je dan moet betalen. Misschien kun je -in dat geval- je aanbieding in onderdelen verkopen?
Bij mij ook gewoon gratis hoor. Boven de ¤200,- moet je wel betalen (als je iets boven dat bedrag aanbiedt bedoel ik), misschien is dat bedrag verlaagd?
Whatever, I do what I want
crini schreef op 21 augustus 2008 @ 19:12:

Bij mij ook gewoon gratis hoor. Boven de ¤200,- moet je wel betalen (als je iets boven dat bedrag aanbiedt bedoel ik), misschien is dat bedrag verlaagd?
Volgens mij niet hoor. Bij camera en toebehoren kun je ook gewoon 500 euro vragen bijv. en dat is ook gratis.
Als je wil dat je advertentie zoveel dagen op de eerste pagina('s ) blijft of extra opvalt of zoiets , dan betaal je daar voor . Zo niet ; is het nog steeds gratis .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nee hoor,ik heb nog pas een kast aangeboden voor meer dan 200,was gewoon gratis.

Sommige rubrieken moet je wel betalen,zakelijk,auto's,te huur/te koop,diensten en nog enkele.
Toevallig heb ik vandaag nog 2 dingen op marktplaats gezet, maar ik hoefde niet te betalen. Je moet wel betalen wanneer je je advertentie extra op wil laten vallen. Zie de tekst hieronder.

Sneller verkopen? Laat uw advertentie(s) extra opvallen

Topadvertentie Sneller verkopen door bovenaan de rubriek te staan 5 dagen vanaf ¤ 10

Homepagina link Meer dan 1 miljoen keer per dag gezien op de homepagina 3 dagen vanaf ¤ 6

Groep link Spring eruit op de groepspagina van de rubriek 3 dagen vanaf ¤ 3

Extra Rubriek Uw advertentie onderaan een Extra Rubriek naar keuze 5 dagen vanaf ¤ 5

Omhoogplaatsen Uw advertentie nu omhoogplaatsen in de rubriek - ¤ 1,60
Oh ik snap het al,ik had laatst ook dat ik opeens moest betalen maar het vinkje stond ergens verkeerd ipv gratis stond het op iets anders zodat het 35 euro kostte.Inderdaad als je je advertentie bovenaan wilt laten staan of in meerdere rubrieken het tegelijkertijd wil plaatsen,ze hebben meer betaalmogelijkheden erop gezet.
Vind het wel altijd hinderlijk dat MP zo spamt om de paar dagen met dat je voor een x-bedrag je advertentie weer bovenaan kunt plaatsen. Als ik 'm bovenaan wil hebben dan plaats ik 'm wel ff opnieuw, ga daar echt niet voor betalen.
Nee, ik wilde zetten: gezocht daihatsu YRV turbo. Daarvoor moest ik betalen en dat terwijl ik iets zocht en niet verkocht!
Het is trouwens afgelopen woensdag ingegaan.
Als je iets verkoopt boven een bepaald bedrag (moet je ff nalezen, vroeger was het 250 euro) dan moet je betalen. Anders is het gewoon gratis.
Ja maar, ja maar....ik krijg wel het betaalschermpje als ik mijn gezocht advertentie wil plaatsen. Weet je wat, ik plaats het lekker op het forum!
Volgens mij moet je in de rubriek auto's sowieso betalen..
The time is now
Ja precies, en dat terwijl ik iets zocht...nou ja zeg! Hetzelfde bij mobieltjes. Afzetters zeg, bij marktplaats.
Ze moeten ergens hun geld mee verdienen!
Tegenwoordig is Marktplaats van EBay. Vroeger was inderdaad alles nog gratis. Toen Marktplaats werd overgenomen door EBay zag ik de bui al hangen, in de loop der tijd zal het gratis adverteren gaan verdwijnen. Ben ik van overtuigd..

Dus nu nog maar van profiteren zou ik zeggen....
Ik dacht dat je moest gaan betalen als je op de eerste pagina wilde??

Ik heb er ook pas een paar dingen geplaatst maar heb niets hoeven te betalen hoor.
Het is pas gisteren ingegaan.
Ik heb net even gekeken bij studieboeken en k hoef niet te betalen, dus denk dat het voor sommige rubrieken geldt.
Speurders is geheel GRATIS!

Ook auto's dus...
Is speurders.nl een goed alternatief?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven