Mode & Beauty
alle pijlers
kado voor je zelf
dinsdag 26 augustus 2008 om 16:20
Ik heb net na 6 pogingen en 3 jaar tijd eindelijk mijn rijbewijs gehaald. *aplaus* *aplaus*
Ondanks dat ik niet veel geld over heb wil ik me zelf graag verwennen en iets moois voor me zelf kopen. Ik dacht zelf aan een mooi sieraad.
Nu ben ik nieuwsschierig, als jij je zelf echt wilt verwennen en vindt dat je een kado verdiendt, wat zou je voor je zelf kopen.
Ondanks dat ik niet veel geld over heb wil ik me zelf graag verwennen en iets moois voor me zelf kopen. Ik dacht zelf aan een mooi sieraad.
Nu ben ik nieuwsschierig, als jij je zelf echt wilt verwennen en vindt dat je een kado verdiendt, wat zou je voor je zelf kopen.
dinsdag 26 augustus 2008 om 16:21
dinsdag 26 augustus 2008 om 16:24
Gefeliciteerd met je rijbewijs meid! Daar zal heel wat bloed zweet en tranen aan vooraf zijn gegaan, en dan mag je jezelf zeker wel even belonen!
Een sieraad vind ik een hele goeie. Wat ik ook zou overwegen om mezelf te verwennen: een massage nemen, een lekker geurtje kopen, uitgebreid naar de kapper gaan, een mooi nieuw lingeriesetje, een berg heerlijk vers fruit waar ik een paar daagjes op kan teren, nieuwe make-up...
Een sieraad vind ik een hele goeie. Wat ik ook zou overwegen om mezelf te verwennen: een massage nemen, een lekker geurtje kopen, uitgebreid naar de kapper gaan, een mooi nieuw lingeriesetje, een berg heerlijk vers fruit waar ik een paar daagjes op kan teren, nieuwe make-up...
dinsdag 26 augustus 2008 om 16:28
dinsdag 26 augustus 2008 om 16:41
Gefeliciteerd!!!! Wat dacht je ervan om iets symbolisch te doen? Bijv. iets kopen voor in de auto of een spaarpot opzetten voor de aanschaf van een auto en daarin een leuk begin doneren?
Over het algemeen zijn mijn cadeautjes voor mezelf niet idioot o.i.d. . Iets bijzonders voor het eten, een boek, een nieuw kledingstuk, dat werk. Echter, heel soms ga ik een beetje los. Of een beetje boel, zo je wil. Ik vind mijn 30e verjaardag volgende jaar eigenlijk wel een mooie gelegenheid voor een idioot wow cadeau. Dus heb ik mezelf voor dan een cruise in de caribbean cadeau gedaan.
Raad echter wel aan om dit niet al te vaak te doen, das pijnlijk duur.
Over het algemeen zijn mijn cadeautjes voor mezelf niet idioot o.i.d. . Iets bijzonders voor het eten, een boek, een nieuw kledingstuk, dat werk. Echter, heel soms ga ik een beetje los. Of een beetje boel, zo je wil. Ik vind mijn 30e verjaardag volgende jaar eigenlijk wel een mooie gelegenheid voor een idioot wow cadeau. Dus heb ik mezelf voor dan een cruise in de caribbean cadeau gedaan.
Raad echter wel aan om dit niet al te vaak te doen, das pijnlijk duur.
vandaag ga ik van alles kunnen
dinsdag 26 augustus 2008 om 16:54
Varuca, wat ik me nou altijd afvraag bij jouw nickname en nu gewoon aan je ga vragen... (Ik hoop niet dat je kwaad wordt van deze opmerking, dat is niet de bedoeling!) Ik werk op de poli dermatologie. Daar komen veel mensen met wratten, in het latijn verrucae genoemt... Jouw naam associëer ik daar altijd mee, omdat varuca zo op verrucae lijkt.
Wist je dat het zo veel op elkaar leek en vind je dat niet vervelend?
Wist je dat het zo veel op elkaar leek en vind je dat niet vervelend?
dinsdag 26 augustus 2008 om 17:10
Gefeliciteerd, en wat goed dat je doorgezet hebt!
Ik zou iets blijvends kopen, en niet een dagje uit. Het is toch een mijlpaal, je rijbewijs halen.
Misschien een mooie klok voor in huis, iets van keramiek of een lamp. Schilderij of mooie poster...
Sieraden zijn ook favoriet hier. Een ketting of oorbellen. Zit je aan goud of aan zilver te denken?
Voor de saunaliefhebbers hier: kreeg net 2 waardebonnen 2 personen entree voor de prijs van 1 voor Elysium. Als je ze wilt hebben roep maar, ik ben toch van plan ze weg te geven; ik woon nl. niet in de buurt.
Ik zou iets blijvends kopen, en niet een dagje uit. Het is toch een mijlpaal, je rijbewijs halen.
Misschien een mooie klok voor in huis, iets van keramiek of een lamp. Schilderij of mooie poster...
Sieraden zijn ook favoriet hier. Een ketting of oorbellen. Zit je aan goud of aan zilver te denken?
Voor de saunaliefhebbers hier: kreeg net 2 waardebonnen 2 personen entree voor de prijs van 1 voor Elysium. Als je ze wilt hebben roep maar, ik ben toch van plan ze weg te geven; ik woon nl. niet in de buurt.
dinsdag 26 augustus 2008 om 17:12
Okee, dan is het goed. Maar ik was gewoon even benieuwd... Aangezien ik daar elke keer weer aan denk als ik jou 'lees.' Nou ja, ik zal het er verder niet meer over hebben hoor!
Veel succes met rijden, in het begin is het best spannend. Maar de vrijheid die je hebt met een rijbewijs is echt heel prettig!
dinsdag 26 augustus 2008 om 19:08