Entertainment alle pijlers

Vreemd huwelijk.. Nina Brink trouwt ’Breekijzer’

29-08-2008 10:17 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nina Brink trouwt ’Breekijzer’

Monaco - De zakenvrouw Nina Vleeschdrager, beter bekend onder haar vroegere achternaam Brink, is gistermiddag in Monaco getrouwd met voormalig ’breekijzer’ Pieter Storms.

De burgemeester van Monaco verbond het liefdespaar in de echt ten overstaan van een select groepje familieleden en vrienden. „We hebben het stilgehouden, omdat het puur een privéaangelegenheid is”, zei de kersverse bruid in een telefonische reactie.

Storms vroeg Nina al eerder, maar pas toen begin dit jaar haar scheiding van Ab Brink een feit was, kon een datum worden geprikt. „Het was van meet af aan echte liefde”, klonk het gelukkig vanuit Monaco.

Het feest dat het echtpaar volgend weekend geeft in Amsterdam heeft overigens niets te maken met het huwelijk. „We vieren dan vooral de opening van de galerie van mijn dochter Karen”, aldus de steenrijke onderneemster, vooral bekend van haar internetbedrijf World Online. „Dat feest was al veel langer gepland. Daarna gaan wij op huwelijksreis naar de andere kant van de wereld.”

Tja een vreemde combinatie... @-(
Misschien kan Pieter Storms wat betekenen voor zich bij de neus genomen beleggers?

Overigens stonden er destjds ook demonstranten rond het beursgebouw, met koekepannen met "gebakken lucht". Enige hebberigheid was deze mensen niet vreemd.
Wel heel erg voor die mensen die met geleend geld (werknemers) aandelen hebben gekocht.
Antonio schreef op 29 augustus 2008 @ 10:30:

Wel heel erg voor die mensen die met geleend geld (werknemers) aandelen hebben gekocht.

maar ook wel een beetje erg dom van deze mensen natuurlijk. les 1: geef niet uit wat je niet hebt.

vind het wel een grappige combinatie eerlijk gezegd. verrassend maar wel grappig.
dubya schreef op 29 augustus 2008 @ 10:33:

[...]

maar ook wel een beetje erg dom van deze mensen natuurlijk. les 1: geef niet uit wat je niet hebt.

vind het wel een grappige combinatie eerlijk gezegd. verrassend maar wel grappig.

Sterker nog: beleg nooit met geld waar je van moet eten!

Ik vind het een vreemde combi. Ach ja, ieder z'n meug!
Antonio schreef op 29 augustus 2008 @ 10:29:

Misschien kan Pieter Storms wat betekenen voor zich bij de neus genomen beleggers?

Overigens stonden er destjds ook demonstranten rond het beursgebouw, met koekepannen met "gebakken lucht". Enige hebberigheid was deze mensen niet vreemd.
Hoezo hebberigheid van deze mensen? De enige waarvan ik nog weet dat ie met een koekepannetje daar stond was een actievoerder uit de antiglobalisme/milieu/sociale actiehoek, bepaald geen belegger.
Ik vind het eerder een 'vreemde' topictitel.

Waarom een 'vreemde combinatie'??

Kan me niet voorstellen dat je deze mensen kent, anders dan het (gekleurde) beeld dat in de media wordt geschetst.

Laat ze lekker trouwen.
Pauline65 schreef op 29 augustus 2008 @ 10:43:

Ik vind het eerder een 'vreemde' topictitel.

Waarom een 'vreemde combinatie'??

Kan me niet voorstellen dat je deze mensen kent, anders dan het (gekleurde) beeld dat in de media wordt geschetst.

Laat ze lekker trouwen.
Tuurlijk is het beeld van een ieder gekleurd door de media. Maar dat is het nieuws dat om 8 uur wordt gebracht ook. Daar hebben we toch met z'n allen ook een mening over?
Jessica70 schreef op 29 augustus 2008 @ 10:37:

[...]

Hoezo hebberigheid van deze mensen? De enige waarvan ik nog weet dat ie met een koekepannetje daar stond was een actievoerder uit de antiglobalisme/milieu/sociale actiehoek, bepaald geen belegger.
Die andere waren waarschijnlijk aan het werk (om hun verlies weer terug te verdienen)
.
lindy schreef op 29 augustus 2008 @ 11:00:

Eeew.

Zou ze hem nu iedere dag met boeien en zweep bewerken?
eerder een koevoet, naar ik vermoed!
misschien dat lieve nina hem wat geld kan lenen vw beslaglegging op zijn woonboerderij? meen ik laatst te hebben gelezen

of misschien staat ze wel bij de voordeur met dr zweepie ;-)
Laat ze lekker. Waarom zou het een vreemde combi zijn? Wat een gezeik om niks weer.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Vast niet in gemeenschap van goederen X-D
Als ze maar niet trouwt met voorkennis
Hier had uw advertentie kunnen staan.
Ik begrijp nooit wat er interessant is aan zoiets. Het zal mij een dikke worst wezen.
Mijn idee.

Gisteren op tv nog de 10 duurste echtscheidingen ooit.

ook zo belangrijk
Hier had uw advertentie kunnen staan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven